A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha

Data: 2012-05-05 12:21:14
Autor: MH
A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Niech Ukarincy zobacza ze w lozy honorowej obok Janukowicza siedzi Putinek, bandzior i kagiebista.

==============

Wiem, chciałbyś być Janukowyczem i posiedzieć razem z Prezydentem Wielkiej Rosji.

MH --

Data: 2012-05-05 12:23:18
Autor: Obserwator
A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  Prezydentem Wielkiej Rosj

 buachacha, Prezydent Wielkiej Rosji, to bandyta i zboj.

Data: 2012-05-05 12:32:38
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  Prezydentem Wielkiej Rosj

 buachacha, Prezydent Wielkiej Rosji, to bandyta i zboj.

==================

A skąd to takie inwektywy?!

MH

Data: 2012-05-05 14:38:48
Autor: mkarwan
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo36l6$hem$1inews.gazeta.pl...
 Prezydentem Wielkiej Rosj
 buachacha, Prezydent Wielkiej Rosji, to bandyta i zboj.
==================
A skąd to takie inwektywy?!

Jogi przed laty chciał pracować w policji ale go nie przyjęto, więc pluł na Kluka komendanta śląskiej policji przez długie lata.

Może z nim było podobnie jak z jogim.

Data: 2012-05-05 12:48:09
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Jogi przed laty chciał pracować w policji ale go nie przyjęto, więc pluł na Kluka komendanta śląskiej policji przez długie lata.

kolejny dowod kim jestescie mkarwan. Typowo esbeckie oszczerstwa w stylu
sowieckim. Napiszcie jeszcze, ze jestem Zydem....buachacha.

Jest dowod w sieci, ze piszecie w duecie z prowokatorem Tzva Adonai...aby prowokowac antysemickie wypowiedzi na polskich grupach. Na ten haczyk da sie
nabrac sporo wymozdzonych matolkow.

Data: 2012-05-05 15:06:17
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo37i9$j6l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kolejny dowod kim jestescie mkarwan. Typowo esbeckie oszczerstwa w stylu
sowieckim. Napiszcie jeszcze, ze jestem Zydem....buachacha.

Twoje reakcje na posty z informacjami na temat Żydów wskazują na to, że jesteś.

Jest dowod w sieci, ze piszecie w duecie z prowokatorem Tzva Adonai...aby
prowokowac antysemickie wypowiedzi na polskich grupach. Na ten haczyk da sie
nabrac sporo wymozdzonych matolkow.

kłamiesz.

Data: 2012-05-05 13:17:09
Autor: Obserwator
> [...]
> sowieckim. Napiszcie jeszcze, ze jestem Zydem....buachacha.

Twoje reakcje na posty z informacjami na temat Żydów wskazują na to, że jesteś.

buachachaa...a nie pisalem?

> [...]
> prowokowac antysemickie wypowiedzi na polskich grupach. Na ten haczyk da > sie

taaak . klamie....buachacahahahaah

Data: 2012-05-05 15:09:19
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Twoje reakcje na posty z informacjami na temat Żydów wskazują na to, że jesteś.

Które konkretnie reakcje?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-06 08:14:13
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 12:48:09 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Ty Giena natomiast jesteś byłym sowieckim agentem, który teraz udaje
demokratę. Giena, przecież się znamy. Zawsze z ciebie była swołocz. Teraz
plujesz na Putina. Wy andropowcy nie możecie pogodzić się, że to on teraz
dzierzy buławę!

Data: 2012-05-05 12:50:25
Autor: MH
> [...]

Jogi przed laty chciał pracować w policji ale go nie przyjęto, więc pluł na Kluka komendanta śląskiej policji przez długie lata.

To ma sens. Ale w ten sposób to Obersrator ma już przegwizdane jak Kruk PhD u
Kluka :))

MH

--

A taki byl Tusk. ladny europejski...buachacha