A taki ch...!

Data: 2009-06-10 18:38:12
Autor: Hans Kloss
A taki ch...!
"Który to już raz PiSowi wróży się rychły rozpad a Jarosławowi Kaczyńskiemu odejście w niebyt polityczny?[...]Kilka już razy pisałem o dezinformacji w mediach oraz w polityce, która ma wymusić dezintegrację PiS. Przykładów takich działań mamy od ostatnich wyborów parlamentarnych mnóstwo i jeszcze trochę.[...]Nieistniejące do tej pory w polskiej polityce koło młodych polityków o poglądach stricte prawicowych i patriotycznych, z dobrze przygotowanym i zaprezentowanym programem oraz zapleczem, nie wyrośnie nagle spod ziemi, by zastąpić wadliwych Kaczyńskich, swoimi nieskazitelnymi i doskonałymi w każdym calu ludźmi.[...]Żadna partia prawicowa nie przekroczyła progu kilku procent poparcia. Tylko Prawo i Sprawiedliwość jak na złość podwoiła ilość mandatów w europarlamencie i za cholerę nie chce szczeznąć[...]
Zapytam ponownie - który to już raz ci sami ludzie, z tego samego u gruntu środowiska wróżą dezintegrację Prawa i Sprawiedliwości? [...]Jeśli więc PO atakuje tylko jednego z prominentnych polityków głównej wrogiej partii - a więc głównie jednego lidera spomiędzy całego kierownictwa - oznacza to, że pozostałych z takich czy innych względów nie uznaje za groźnych czy niewygodnych dla siebie przeciwników. Dlatego [...] powinniśmy tym goręcej wspierać przywództwo Jarosława Kaczyńskiego w Prawie i Sprawiedliwości, im goręcej będą nam to wrogowie tej partii odradzać. PiS się nie rozpada, rzekome "ruchy tektoniczne" to zwykłe w polityce damskie fochy co słabszych psychicznie polityków. Partia trzyma się kupy dzięki silnemu przywódcy, którym jest właściwy człowiek na właściwym miejscu. Obecny jazgot medialny to psie zawodzenie wynikające głównie ze strachu bądź wyrachowania. Takie są fakty odarte z dezinformacji."
Innymi słowy: plujcie, kwiczcie, palikoćcie- i tak gówno wskóracie ;).
J-23 --

Data: 2009-06-10 14:33:03
Autor: mrdevilyn
A taki ch...!
On 10 Cze, 23:22, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

Ten Jarecek jus łod poru lot wniebycie jest...

To dlaczego sie go tak  boicie? Dlaczego tak troskliwie wyłapujecie
każde jego przejezyczenie? Skąd i po co ten ciągły antykaczy jazgot
medialny?
J-23

Data: 2009-06-11 00:12:34
Autor: pluton
A taki ch...!
Ten Jarecek jus łod poru lot wniebycie jest...

To dlaczego sie go tak  boicie?

Ja to cale gacie mam obsikane, jak go zobacze.
Sam juz nie wiem,czy ze strachu, czy ze smiechu.

Dlaczego tak troskliwie wyłapujecie
każde jego przejezyczenie?

Tu nie ma co wylapywac - on sie przejezycza za kazdym razem,
jak cos powie.

Skąd i po co ten ciągły antykaczy jazgot
medialny?

No wiesz, jak ktos sie sam ciagle podklada, opowiada takie bzdety,
ze boki zrywac, obraza dziennikarzy i sie obraza na dziennikarzy,
to nic dziwnego, ze go czasem jakis dziennikarz potraktuje
jak klauna czy mendoweszke.

Nullification

Data: 2009-06-10 20:42:17
Autor: naprany jak kruk!
A taki ch...!
"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Obecny jazgot medialny to psie zawodzenie wynikające głównie ze strachu bądź wyrachowania. Takie są fakty odarte z dezinformacji."
Innymi słowy: plujcie, kwiczcie, palikoćcie- i tak gówno wskóracie ;).

o to chodzi zeby pis trwal pod rzadami jarkwacza
dopoki tak bedzie po nic nie grozi :-)

dlaczego jezeli rozlam w pis jest mozliwe trzeba jak najszybciej chlopakow
zcementowac, najlepiej troche ich przy tym ze soba klocac

po takim zabiegu pis bedzie trzymal sie kupy ale bedzie wewnetrznie rozdarty

dlatego wszystkie wywiady z nitrasem i innymi po wyborach oceniam jako piekny
majstersztyk ze strony po
ziobro urosl to trzeba bylo go jeszcze troche podniesc do gory - po to zeby
dostal po uszach
jakby ziobro siedzial cicho to jego akcje szlyby w gore
a tak zlecial na pysk na morde hehe

brawo po za majsterszyki medialne hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-10 19:17:20
Autor: Hans Kloss
A taki ch...!
naprany jak kruk! <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał(a):
dlatego wszystkie wywiady z nitrasem i innymi po wyborach oceniam jako =
piekny majstersztyk ze strony po

Wicierozumicie grzegorek, to był majstersztyk ale tylko dla grzegorków. Dla całej reszty to tylko jeszcze jedno nudne i sztampowe plucie  malutkiego, zasraniutkiego pełoskiego oszusta.
J-23

Data: 2009-06-10 20:43:42
Autor: awe
A taki ch...!
PiS w nastepnych wyborach przejmie w PL wladze. Nie bedzie juz zmiluj sie.
awe

Data: 2009-06-10 20:53:48
Autor: naprany jak kruk!
A taki ch...!
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

PiS w nastepnych wyborach przejmie w PL wladze. Nie bedzie juz zmiluj sie.

zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew hehe
trab trab w koncu sam w to uwierzysz
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-10 21:49:11
Autor: awe
A taki ch...!

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:b90035po8h87ucv9ihpcjk6gu90e62aacf4ax.com...
[...]

uwaliles socjalizm uwalisz liberalizm
awe

Data: 2009-06-10 21:19:25
Autor: pluton
A taki ch...!
Dlatego [...] powinniśmy tym goręcej
wspierać przywództwo Jarosława Kaczyńskiego w Prawie i Sprawiedliwości,

Ja wspieram bardzo, bardzo goraco!

Nullification

Data: 2009-06-10 22:11:37
Autor: awe
A taki ch...!

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0p0jq$idm$1inews.gazeta.pl...
Dlatego [...] powinniśmy tym goręcej
wspierać przywództwo Jarosława Kaczyńskiego w Prawie i Sprawiedliwości,

Ja wspieram bardzo, bardzo goraco!
-- -- -- -- -- -- --
tylko sie nie zagotuj
awe

Data: 2009-06-11 05:53:49
Autor: cirrus
A taki ch...!
[...]

Ja też wspieram, nikt tak nie zdołuje PiS-u jak on.

--
stevep

Data: 2009-06-11 10:21:39
Autor: >heÂŽsk>
A taki ch...!
On Wed, 10 Jun 2009 18:38:12 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

"Który to już raz PiSowi wróży się rychły rozpad a Jarosławowi Kaczyńskiemu odejście w niebyt polityczny?

[...]

 czas by jaroslaw kaczynski zrobil cos dobrego dla pis-u.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-11 03:34:30
Autor: Hans Kloss
A taki ch...!

<necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> "Który to już raz PiSowi wróży się rychły rozpad a Jarosławowi Kaczyńskiemu
> odejście w niebyt polityczny?

[...]

 czas by jaroslaw kaczynski zrobil cos dobrego dla pis-u.

Ano powinien- powinien się zamknąc i ograniczyc się do działania.
Widać przeciez jak na dloni że najmniejszą jego niezrecznośc różne
scierwa beda całymi miesiącami rozstrząsać we wszystkicj przekaziorach
a jak jakiś debilizm pierdolnie donek (była tego cała masa poczawszy
od trybunału stanu za laptopa na nielegalnym dorszu skończywszy) to
zostanie to szybko zatachlowane, przemilczane i zapomniane. Zachowuje
się tak jakby nie zdawł sobie sprawy kogo ma przeciw sobie....
J-23

Data: 2009-06-11 20:19:12
Autor: =heÂŽsk=
A taki ch...!
On Thu, 11 Jun 2009 03:34:30 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  czas by jaroslaw kaczynski zrobil cos dobrego dla pis-u.
Ano powinien- powinien się zamknąc i ograniczyc się do działania.

 moglby np. rozpoczac II czesc 2-tygodniowego kursu  ekonomii w klarysywie.

Widać przeciez jak na dloni że najmniejszą jego niezrecznośc różne
scierwa beda całymi miesiącami rozstrząsać we wszystkicj przekaziorach

 stwarza im okazje. jest po prostu smiesznie-zalosny.

a jak jakiś debilizm pierdolnie donek (była tego cała masa poczawszy

 jakies przyklady ?

od trybunału stanu za laptopa na nielegalnym dorszu skończywszy)

 wlasnie, jak bylo z tym dorszem, byl na fakture VAT ?;o)))

to zostanie to szybko zatachlowane, przemilczane i zapomniane.

 elektorat pisu pamieta ;o)))

Zachowuje się tak jakby nie zdawł sobie sprawy kogo ma przeciw sobie....

 a kogo ma ? starego kawalera, bez prawa jazdy, bez konta bankowego...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-11 22:55:38
Autor: Hans Kloss
A taki ch...!
=he?sk= <all_euro€brednie@interia.pl> napisał(a):
 a kogo ma ? starego kawalera, bez prawa jazdy, bez konta bankowego...

Stado kanaliowatych debili, poszukiwaczy drugiej dziury w dupie, palikociarzy, politycznych kiboli, dziennikarskich pałkarzy itditp swołocz. Tylko broń Boże nie bierz wszystkiego ww do siebie ;)
J-23

Data: 2009-06-12 00:58:17
Autor: Vic
A taki ch...!
Hans Kloss wrote:
[...]

Moze wyrazil sie gownianie, ale faktem jest, ze Jaroslaw to raczej marny material na autorytet...

--
Vic

Data: 2009-06-12 11:01:03
Autor: pluton
A taki ch...!

> [...]
> Tylko broń Boże nie bierz wszystkiego ww do siebie ;)

Moze wyrazil sie gownianie, ale faktem jest, ze Jaroslaw to raczej marny

Ano gownianie sie wyrazil, bo ojciec grilarstwa polskiego
od jakiegos czasu ma konto w banku.
Ciekawe, czy ma nadal malootki pis-tolecik.

Nullification

Data: 2009-06-12 14:43:16
Autor: =heÂŽsk=
A taki ch...!
On Thu, 11 Jun 2009 22:55:38 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>  a kogo ma ? starego kawalera, bez prawa jazdy, bez konta bankowego...
Stado kanaliowatych debili, poszukiwaczy drugiej dziury w dupie, palikociarzy, politycznych kiboli, dziennikarskich pałkarzy itditp swołocz.

 wlasnie pokazales kim jestes...  to wszystko co napisales wyzej doskonale pasuje do ciebie.
Tylko broń Boże nie bierz wszystkiego ww do siebie ;)

 alez skad. ja psp traktuje jak poletko doswiadczalnej rozrywki ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2