A taki ch...!

Data: 2009-06-11 10:21:39
Autor: >heÂŽsk>
A taki ch...!
On Wed, 10 Jun 2009 18:38:12 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

"Który to już raz PiSowi wróży się rychły rozpad a Jarosławowi Kaczyńskiemu odejście w niebyt polityczny?

[...]

 czas by jaroslaw kaczynski zrobil cos dobrego dla pis-u.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-11 03:34:30
Autor: Hans Kloss
A taki ch...!

<necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> "Który to już raz PiSowi wróży się rychły rozpad a Jarosławowi Kaczyńskiemu
> odejście w niebyt polityczny?

[...]

 czas by jaroslaw kaczynski zrobil cos dobrego dla pis-u.

Ano powinien- powinien się zamknąc i ograniczyc się do działania.
Widać przeciez jak na dloni że najmniejszą jego niezrecznośc różne
scierwa beda całymi miesiącami rozstrząsać we wszystkicj przekaziorach
a jak jakiś debilizm pierdolnie donek (była tego cała masa poczawszy
od trybunału stanu za laptopa na nielegalnym dorszu skończywszy) to
zostanie to szybko zatachlowane, przemilczane i zapomniane. Zachowuje
się tak jakby nie zdawł sobie sprawy kogo ma przeciw sobie....
J-23

Data: 2009-06-11 20:19:12
Autor: =heÂŽsk=
A taki ch...!
On Thu, 11 Jun 2009 03:34:30 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  czas by jaroslaw kaczynski zrobil cos dobrego dla pis-u.
Ano powinien- powinien się zamknąc i ograniczyc się do działania.

 moglby np. rozpoczac II czesc 2-tygodniowego kursu  ekonomii w klarysywie.

Widać przeciez jak na dloni że najmniejszą jego niezrecznośc różne
scierwa beda całymi miesiącami rozstrząsać we wszystkicj przekaziorach

 stwarza im okazje. jest po prostu smiesznie-zalosny.

a jak jakiś debilizm pierdolnie donek (była tego cała masa poczawszy

 jakies przyklady ?

od trybunału stanu za laptopa na nielegalnym dorszu skończywszy)

 wlasnie, jak bylo z tym dorszem, byl na fakture VAT ?;o)))

to zostanie to szybko zatachlowane, przemilczane i zapomniane.

 elektorat pisu pamieta ;o)))

Zachowuje się tak jakby nie zdawł sobie sprawy kogo ma przeciw sobie....

 a kogo ma ? starego kawalera, bez prawa jazdy, bez konta bankowego...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-11 22:55:38
Autor: Hans Kloss
A taki ch...!
=he?sk= <all_euro€brednie@interia.pl> napisał(a):
 a kogo ma ? starego kawalera, bez prawa jazdy, bez konta bankowego...

Stado kanaliowatych debili, poszukiwaczy drugiej dziury w dupie, palikociarzy, politycznych kiboli, dziennikarskich pałkarzy itditp swołocz. Tylko broń Boże nie bierz wszystkiego ww do siebie ;)
J-23

Data: 2009-06-12 00:58:17
Autor: Vic
A taki ch...!
Hans Kloss wrote:
[...]

Moze wyrazil sie gownianie, ale faktem jest, ze Jaroslaw to raczej marny material na autorytet...

--
Vic

Data: 2009-06-12 11:01:03
Autor: pluton
A taki ch...!

> [...]
> Tylko broń Boże nie bierz wszystkiego ww do siebie ;)

Moze wyrazil sie gownianie, ale faktem jest, ze Jaroslaw to raczej marny

Ano gownianie sie wyrazil, bo ojciec grilarstwa polskiego
od jakiegos czasu ma konto w banku.
Ciekawe, czy ma nadal malootki pis-tolecik.

Nullification

Data: 2009-06-12 14:43:16
Autor: =heÂŽsk=
A taki ch...!
On Thu, 11 Jun 2009 22:55:38 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>  a kogo ma ? starego kawalera, bez prawa jazdy, bez konta bankowego...
Stado kanaliowatych debili, poszukiwaczy drugiej dziury w dupie, palikociarzy, politycznych kiboli, dziennikarskich pałkarzy itditp swołocz.

 wlasnie pokazales kim jestes...  to wszystko co napisales wyzej doskonale pasuje do ciebie.
Tylko broń Boże nie bierz wszystkiego ww do siebie ;)

 alez skad. ja psp traktuje jak poletko doswiadczalnej rozrywki ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2