A taki to katolicki Kraj?

Data: 2009-05-20 08:58:08
Autor: J-23
A taki to katolicki Kraj?
W Irlandii opublikowano raport na temat molestowania seksualnego
tysiecy dzieci w placowkach publicznych prowadzonych przez zakony i
ksiezy katolickich.\

http://wiadomosci.onet.pl/1974392,12,item.html

Przez cale wieki kosciolowi towarzyszy obluda i hipokryzja.

J-23 itede

Data: 2009-05-20 18:59:29
Autor: CYC
A taki to katolicki Kraj?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:8736fb64-169e-4d33-b8fe-e9cd3d51d35av17g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Tam przynajmniej znalezli sie odwazni , ktorzy podjeli sie taki raport opracowac !!. W Polsce poki co , jest to niemozliwe bo uznane to zostanie za " walke z Polska i Kosciolem " a sila sutannowych jest zbyt duza aby politycy mogli ja lekcewazyc i dalej molestuja  bezkarnie dzieci .

cyc

Data: 2009-05-21 18:59:20
Autor: [he®sk]
A taki to katolicki Kraj?
On Wed, 20 May 2009 08:58:08 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

W Irlandii opublikowano raport na temat molestowania seksualnego
tysiecy dzieci w placowkach publicznych prowadzonych przez zakony i ksiezy katolickich. [...]

 alez porazajaca wiadomosc!  dotyczy belfastu czy jakiegos innego zadupia-zdroj?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-22 09:17:57
Autor: J-23
A taki to katolicki Kraj?
On 21 Maj, 18:59, "[he®sk]" < bred...@interia.pl> wrote:
On Wed, 20 May 2009 08:58:08 -0700 (PDT), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> i ksiezy katolickich. [...]

 alez porazajaca wiadomosc!
 dotyczy belfastu czy jakiegos innego zadupia-zdroj?

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://miniurl.pl/glosluduhttp://miniurl.pl/glosludu2

Albo jakiegos Watykanu, albo innego mikroskopijnego panstewka.

A taki to katolicki Kraj?