A takiego wała!

Data: 2020-01-13 20:25:23
Autor: Yogi
A takiego wała!
https://wyborcza.pl/10,82983,25594832,obietnice-kaczynskiego-w-sprawie-podwyzki-placy-minimalnej-juz.html#s=BoxWyboImg2

"'Ja wiem, że niektórzy biznesmeni mówią, że ich to zabije, że w związku z
tym będą zwalniać pracowników. Nie wierzcie w to. Kiedy nasz premier
spotyka się z biznesmenami (...) i prowadzi z nimi racjonalne rozmowy, to
dochodzą do wniosku, że to się da zrobić. A dlaczego to jest konieczne?
Najważniejsze są względy społeczne. Chodzi o to, żeby w Polsce nie budować
grupy ludzi, która jest po prostu bardzo biedna, bardzo źle zarabia. I to
jest ten pierwszy, główny cel' - powiedział prezes Prawa i Sprawiedliwości
podczas jednej z wrześniowych konwencji partii. :

Kto będzie pracować na nierobów?

A takiego wała!