A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?

Data: 2009-05-03 14:02:38
Autor: Franc
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?
Ze zabiera sie do oceny doktoratow? :)

Data: 2009-05-03 15:33:34
Autor: Adam
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?

Użytkownik "Franc" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:gtk150$flt$1inews.gazeta.pl...
Ze zabiera sie do oceny doktoratow? :)
Jego praca magisterska, pisana u prof. Z. Cackowskiego na UMCS: "Przesłanki kierowniczej roli klasy robotniczej w nowoczesnym społeczeństwie socjalistycznym."
Czekam, aż mgr Palikot odczyta jš publicznie.
AC

Data: 2009-05-03 16:07:08
Autor: brat_olin
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?
"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> wrote
"Franc" <skaramanga007@gazeta.pl> napisal

Ze zabiera sie do oceny doktoratow? :)

Jego praca magisterska, pisana u prof. Z. Cackowskiego na UMCS: "Przesłanki kierowniczej roli klasy robotniczej w nowoczesnym społeczeństwie socjalistycznym."

Nie wierze! :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-03 18:30:43
Autor: Piotr
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?
Dnia Sun, 3 May 2009 16:07:08 +0200, brat_olin napisał(a):

Nie wierze! :)

I słusznie, to jest temat jego pracy:
"Transcententalna jedność a percepcja u Kanta"
To filozof, chłopski bo chłopski, ale jednak filozof.
Piotr

Data: 2009-05-03 19:01:58
Autor:
On Sun, 3 May 2009 18:30:43 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

I słusznie, to jest temat jego pracy:
"Transcententalna jedność a percepcja u Kanta"
To filozof, chłopski bo chłopski, ale jednak filozof.

 to i ty pochwal sie tytulem swojej pracy dyplomowej...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-03 20:17:47
Autor: Piotr
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?
Dnia Sun, 03 May 2009 19:01:58 +0200, "<heŽsk>" napisaů(a):

 to i ty pochwal sie tytulem swojej pracy dyplomowej...

Gdy bćdć kandydatem na premiera, to dam ci caůŕ, poczytacie se z Palikotem
w ogródku.
Piotr

Data: 2009-05-03 20:31:00
Autor: Panslavista
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomoœci
Dnia Sun, 03 May 2009 19:01:58 +0200, "<heŽsk>" napisau(a):

>  to i ty pochwal sie tytulem swojej pracy dyplomowej...

Gdy bada kandydatem na premiera, to dam ci caua, poczytacie se z Palikotem
w ogródku.
Piotr

Prędzej na spacerniaku...

Data: 2009-05-03 20:40:33
Autor: Piotr
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?
Dnia Sun, 3 May 2009 20:31:00 +0200, Panslavista napisał(a):

Prędzej na spacerniaku...

O! Własnie, Heniek bedzie mógł Palikotowi grypsować moją pracę dyplomową.
Piotr
PS. Ja swoją napisałem sam, Palikot również?

Data: 2009-05-03 20:31:26
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Ale Hesk chcialby zobaczyc czy on tez da rade.

R.

Data: 2009-05-04 10:18:36
Autor: Vic
Piotr wrote:
Gdy bćdć kandydatem na premiera, to dam ci caůŕ, poczytacie se z Palikotem
w ogródku.

Zdazysz ja napisac do tego czasu?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-04 10:41:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 May 2009 10:18:36 +0200, Vic napisał(a):

Zdazysz ja napisac do tego czasu?

Jeżeli tylko nie każą mi odpisać z twojej vicu...
Piotr

Data: 2009-05-04 10:46:11
Autor: Vic
Piotr wrote:
Jeżeli tylko nie każą mi odpisać z twojej vicu...

Masz moje pozwolenie na cytowanie mnie ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-04 12:39:54
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 May 2009 10:46:11 +0200, Vic napisał(a):

Masz moje pozwolenie na cytowanie mnie ;)

To miłe, dziekuję... Byłbym pierwszy.
Piotr

Data: 2009-05-04 12:55:33
Autor: Vic
Piotr wrote:
To miłe, dziekuję... Byłbym pierwszy.

Mlody jeszcze jestem. Na pewno nie bedziesz ostatni :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-04 13:04:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 May 2009 12:55:33 +0200, Vic napisał(a):

Mlody jeszcze jestem. Na pewno nie bedziesz ostatni :)

Khem, khem... Wiesz Vicu, mówisz młody jesteś, wielu jest młodych i
wszyscy myślą, że świat będzie ich. To taka cecha młodości. Fajna
skądinąd.
Piotr

Data: 2009-05-04 13:14:56
Autor: Vic
Piotr wrote:
Khem, khem... Wiesz Vicu, mówisz młody jesteś, wielu jest młodych i
wszyscy myślą, że świat będzie ich. To taka cecha młodości. Fajna
skądinąd.

Piotrze uszy do gory! Odrobina optymizmu jest nieodzowna.
Nie popadaj w starczy cynizm!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-03 21:48:50
Autor: raff
[...]

Chyba domowej;-))

P.

Dobrze, Dzeku, dla ciebie zrobimy wyjatek ;)

Dawaj tę domową.

R.

Data: 2009-05-03 12:53:09
Autor: mrdevilyn
On 3 Maj, 21:48, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Dobrze, Dzeku, dla ciebie zrobimy wyjatek ;)

Dawaj tę domową.

Mozesz być zupełnie pewny  że będzie ściągnięta ;)

Data: 2009-05-03 21:42:14
Autor: cytryna
> [...]
I słusznie, to jest temat jego pracy:
"Transcententalna jedność a percepcja u Kanta"
To filozof, chłopski bo chłopski, ale jednak filozof.

W tym tytule magistranta najbardziej zachwycił kant, potem poszło już łatwo.
Finał obserwujemy aktualnie.

Data: 2009-05-04 00:08:48
Autor: pluton
A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?
W tym tytule magistranta najbardziej zachwycił kant, potem poszło już
łatwo.
Finał obserwujemy aktualnie.

Skoro tak cie zachwyca, to lec mu zrobic... albo nie lec.

Nullification

A ten caly Palikot to chociaz magisterke zrobil?