A ten gaz co wybuchł, to był Ruski, czy Norweski ?

Data: 2010-11-30 23:29:05
Autor: Eulalia Browarek
A ten gaz co wybuchł, to był Ruski, czy Norweski ?
Bo jeśli Ruski, to komisja sejmowa i Pan Macierewicz będą mieli robotę.

Zennon

Data: 2010-11-30 23:53:24
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-30 23:29, Eulalia Browarek pisze:
Bo jeśli Ruski, to komisja sejmowa i Pan Macierewicz będą mieli robotę.

Czy ruski, polski jedna osoba nie żyje. Od zawsze byłem i jestem zwolennikiem gazu z butli...

Data: 2010-12-01 08:58:51
Autor: cyc

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:id3v9a$2bj$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-30 23:29, Eulalia Browarek pisze:
Bo jeśli Ruski, to komisja sejmowa i Pan Macierewicz będą mieli robotę.

Czy ruski, polski jedna osoba nie żyje. Od zawsze byłem i jestem zwolennikiem gazu z butli...

Czy dlatego , ze te wybuchaja sto razy czesciej ? :) .

cyc

Data: 2010-12-01 00:38:52
Autor: mi\(c\)sz
A ten gaz co wybuchł, to był Ruski, czy Norweski ?
Maskujesz przeganianie bydła.?

Data: 2010-12-01 00:43:16
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-01 00:38, mi(c)sz pisze:
Maskujesz przeganianie bydła.?

Odpisuj pod postem.

Data: 2010-12-01 09:08:36
Autor: cyc
[...]

Kto wie czy nie powolal juz  zespolu parlamentarnego do zbadania sprawy ? .
Taka okazje nie moze przepuscic . Ruski gaz wybucha w Polsce ! , no , no !
:)

cyc

A ten gaz co wybuchł, to był Ruski, czy Norweski ?