A ten kretyn swoje :)

Data: 2009-04-25 12:32:55
Autor: Odgrzany Kotlet
A ten kretyn swoje :)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zdobylem-ubeckie-dokumenty-na-temat-Jaroslawa-Kaczynskiego-,wid,11069182,wiadomosc.html

-- -
Mam jakos przeczucie, ze przelicza sie z tym Palikotem - no nic zoabzcymy przy wyborach :)

Data: 2009-04-25 12:38:12
Autor: awe
A ten kretyn swoje :)

Użytkownik "Odgrzany Kotlet" <tarabuch@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:gsuoso$a26$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
znowu jakies pierdoly. Od kiedy dowiedzialem sie ze ten lump jest wlascielem wodki zoladkowej - to przestalem ten szajs pic bo moj zoladek ma tez swoja inteligencje i reaguje zwrotami wymiotnymi. Jego prawo.

Metoda Palikota jest rzucic na tasme jakis ochlap a ty biedny czlowieku zastanawiaj sie o co mu chodzi. Chodzi mu o wykradanie ci czasu, zebys stal w miejscu i platal sie w tych glupotach. Kaczynscy to wielcy polscy patrioci. Ludzie honoru, a to talatajstwo z nocnej zmiany nawet nie wie czym to sie je.
awe

Data: 2009-04-25 12:41:09
Autor: Red Apple
A ten kretyn swoje :)

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gsup4s$1n5$1news.onet.pl...

[...]

wie, wie... tylko od drugiej strony

Data: 2009-04-25 18:06:55
Autor: naprany jak kruk!
A ten kretyn swoje :)
Sat, 25 Apr 2009 12:38:12 +0200, w <gsup4s$1n5$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
znowu jakies pierdoly. Od kiedy dowiedzialem sie ze ten lump jest wlascielem wodki zoladkowej - to przestalem ten szajs pic bo moj zoladek ma tez swoja inteligencje i reaguje zwrotami wymiotnymi. Jego prawo.

przestala ci smakowac bo jego ? hehe jarus kazal sluga musi :))

--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-04-25 21:27:39
Autor: awe
A ten kretyn swoje :)

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotr.stelmach@stelmach.wroclaw.pl> napisał w wiadomości news:98d6v45mvhq6md8sf95s0b9r5iacnau2un4ax.com...
> [...]
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Mam jakos przeczucie, ze przelicza sie z tym Palikotem - no nic > zoabzcymy
-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
panem jestem sam dla siebie i zaden z moich przodkow nie byl sluga...no chyba ze krola
awe

Data: 2009-04-25 13:25:39
Autor: Lorn
A ten kretyn swoje :)
Odgrzany Kotlet pisze:
[...]

Mam jakoœ przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)

Data: 2009-04-25 16:21:25
Autor: Red Apple
A ten kretyn swoje :)

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:gsur1q$cap$1news.interia.pl...
Odgrzany Kotlet pisze:
[...]

w drodze do psychiatryka chyba :)

Data: 2009-04-25 17:23:03
Autor: Piotr
A ten kretyn swoje :)
Dnia Sat, 25 Apr 2009 13:25:39 +0200, Lorn napisał(a):

Mam jakoś przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)

Wpuścić chama do biura, to atrament wypije...
Piotr

Data: 2009-04-25 17:39:01
Autor: rAzor
A ten kretyn swoje :)
Użytkownik Piotr napisał:
Dnia Sat, 25 Apr 2009 13:25:39 +0200, Lorn napisał(a):
Mam jakoś przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)

Wpuścić chama do biura, to atrament wypije...
Piotr

A ja popieram starania pana Palikota o szefostwo w PełO.
Niewyraźny Tusk musi odejść. he he he

Data: 2009-04-25 17:46:11
Autor: Piotr
A ten kretyn swoje :)
Dnia Sat, 25 Apr 2009 17:39:01 +0200, rAzor napisał(a):

A ja popieram starania pana Palikota o szefostwo w PełO.
Niewyraźny Tusk musi odejść. he he he

Zamienił stryjek intryganta na krawędziarza...
iotr

Data: 2009-04-26 08:51:59
Autor: konserwator
A ten kretyn swoje :)
rAzor wrote:
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

eeee
Waldek Pawliak by sie nadawal na szefa PO :-)

rym
Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski! A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO
WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU
USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM
DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM. ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski,
Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka,
Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Data: 2009-04-25 17:41:49
Autor: Voyant
A ten kretyn swoje :)
On Sat, 25 Apr 2009 17:23:03 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Sat, 25 Apr 2009 13:25:39 +0200, Lorn napisał(a):
> Mam jakoś przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)
Wpuścić chama do biura, to atrament wypije...

 i co, ugasiles pragnienie ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 17:48:06
Autor: Piotr
A ten kretyn swoje :)
Dnia Sat, 25 Apr 2009 17:41:49 +0200, "Voyant <heŽsk>" napisaů(a):

 i co, ugasiles pragnienie ?

Mćczy cić drogi Voyancie czytanie ze zrozumieniem?
To oglŕdaj szkůo kontaktowe, tam jest wszystko, jak trzeba, podane
specjalnie dla ćtelegćtów.
Piotr

Data: 2009-04-25 17:52:04
Autor: Fauteur
A ten kretyn swoje :)
On Sat, 25 Apr 2009 17:48:06 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  i co, ugasiles pragnienie ?
Mćczy cić drogi Voyancie czytanie ze zrozumieniem?

 a ciebie? postaraj sie skupic... musisz jeszcze  popracowac nad soba. slabo chwytasz... ;o)))

To oglŕdaj szkůo kontaktowe, tam jest wszystko, jak trzeba, podane specjalnie dla ćtelegćtów.

 aaaa, to dlatego ogladasz to non-stop. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:49:54
Autor: raff
A ten kretyn swoje :)
[...]

Heniu zaczepia wszystkich, a potem zdziwiony ze dostaje baty.

To taki enteligent co nie moze zyc bez codziennego solidnego kopa w dupę.

R.

Data: 2009-04-25 13:57:14
Autor: wekon
A ten kretyn swoje :)

"Odgrzany Kotlet" <tarabuch@gazeta.pl> wrote in message news:gsuoso$a26$1inews.gazeta.pl...
[...]

Problem w tym , że dla większoœci LIVsów on jest cool, podobnie jak i cała plejada gwiazd peło. Jak ich pozbawić tej fatamorgany?

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4035 (20090425) __________

Data: 2009-04-25 18:07:56
Autor: naprany jak kruk!
A ten kretyn swoje :)
Sat, 25 Apr 2009 12:32:55 +0200, w <gsuoso$a26$1@inews.gazeta.pl>, "Odgrzany
Kotlet" <tarabuch@gazeta.pl> napisał(-a):

[...]

palikot klamie, wszyscy wiedza jak dzielny byl jarus za stanu wojennego hehehe

a teraz okazuje sie ze donosil na brata i kolegow haha parowkarz jeden

Data: 2009-04-26 09:46:41
Autor: CYC
A ten kretyn swoje :)

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotr.stelmach@stelmach.wroclaw.pl> napisał w wiadomości news:p9d6v41qqnppqgb94kp2tpldahg95dpk6f4ax.com...
[...]

T sa jakies rewelacje na temat J.Kaczynskiego ? . Bylem mocno zajety ostatnimi dniami i wiele z wydarzen uszlo mojej uwadze !

To powiadasz  , ze Kaczynski byl mocno waleczny w czasie stanu wojennego ?.
No, no !! ktoby pomyslal , taki maly a taki bitny !!. Moze objawil sie nam nowyu Napoleon a my tego nie widzimy ....jeszcze ? .
A co z tym bratem , na ktorego donosil ?. No przeciez nie uwierze , ze Jarek donosil na Leszka !. To przeciez iemozliwe aby wychowywany " nie na podworkach " mogl tak sie zeszmacic i donosic na wlasnego brata !. Do kogo donosil ? do milicji obywatelskiej ? , chyba nie na SB ?.
Co sie to porobilo ?!! . A co na te rewelacje PiS i jego "czlonki " ? .Nie wyrzucili go jeszcze z partii ? .

cyc

Data: 2009-04-27 19:45:02
Autor: naprany jak kruk!
A ten kretyn swoje :)
Sun, 26 Apr 2009 09:46:41 +0200, w <gt13h9$eiu$1@news.onet.pl>, "CYC"
<ja@ja.pl> napisał(-a):

A co z tym bratem , na ktorego donosil ?. No przeciez nie uwierze , ze Jarek donosil na Leszka !. To przeciez iemozliwe aby wychowywany " nie na podworkach " mogl tak sie zeszmacic i donosic na wlasnego brata !.

ee tak źle nie bylo. waleczny jarus po prostu powiedzial sb ze nieslusznie
przyszli po niego, bo powinni po jego brata. no po prostu ze sie pomylili :)).