A ten kretyn swoje :)

Data: 2009-04-25 12:38:12
Autor: awe
A ten kretyn swoje :)

Użytkownik "Odgrzany Kotlet" <tarabuch@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:gsuoso$a26$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zdobylem-ubeckie-dokumenty-na-temat-Jaroslawa-Kaczynskiego-,wid,11069182,wiadomosc.html

-- -
Mam jakos przeczucie, ze przelicza sie z tym Palikotem - no nic zoabzcymy przy wyborach :)
-- -- -- -- -- -- -
znowu jakies pierdoly. Od kiedy dowiedzialem sie ze ten lump jest wlascielem wodki zoladkowej - to przestalem ten szajs pic bo moj zoladek ma tez swoja inteligencje i reaguje zwrotami wymiotnymi. Jego prawo.

Metoda Palikota jest rzucic na tasme jakis ochlap a ty biedny czlowieku zastanawiaj sie o co mu chodzi. Chodzi mu o wykradanie ci czasu, zebys stal w miejscu i platal sie w tych glupotach. Kaczynscy to wielcy polscy patrioci. Ludzie honoru, a to talatajstwo z nocnej zmiany nawet nie wie czym to sie je.
awe

Data: 2009-04-25 12:41:09
Autor: Red Apple
A ten kretyn swoje :)

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gsup4s$1n5$1news.onet.pl...

[...]

wie, wie... tylko od drugiej strony

Data: 2009-04-25 18:06:55
Autor: naprany jak kruk!
A ten kretyn swoje :)
Sat, 25 Apr 2009 12:38:12 +0200, w <gsup4s$1n5$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
znowu jakies pierdoly. Od kiedy dowiedzialem sie ze ten lump jest wlascielem wodki zoladkowej - to przestalem ten szajs pic bo moj zoladek ma tez swoja inteligencje i reaguje zwrotami wymiotnymi. Jego prawo.

przestala ci smakowac bo jego ? hehe jarus kazal sluga musi :))

--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-04-25 21:27:39
Autor: awe
A ten kretyn swoje :)

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotr.stelmach@stelmach.wroclaw.pl> napisał w wiadomości news:98d6v45mvhq6md8sf95s0b9r5iacnau2un4ax.com...
> [...]
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Mam jakos przeczucie, ze przelicza sie z tym Palikotem - no nic > zoabzcymy
[...]

panem jestem sam dla siebie i zaden z moich przodkow nie byl sluga...no chyba ze krola
awe

A ten kretyn swoje :)