A ten kretyn swoje :)

Data: 2009-04-25 13:25:39
Autor: Lorn
A ten kretyn swoje :)
Odgrzany Kotlet pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zdobylem-ubeckie-dokumenty-na-temat-Jaroslawa-Kaczynskiego-,wid,11069182,wiadomosc.html -- -
Mam jakos przeczucie, ze przelicza sie z tym Palikotem - no nic zoabzcymy przy wyborach :)

Mam jakoœ przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)

Data: 2009-04-25 16:21:25
Autor: Red Apple
A ten kretyn swoje :)

--

w drodze do psychiatryka chyba :)

Data: 2009-04-25 17:23:03
Autor: Piotr
A ten kretyn swoje :)
Dnia Sat, 25 Apr 2009 13:25:39 +0200, Lorn napisał(a):

Mam jakoś przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)

Wpuścić chama do biura, to atrament wypije...
Piotr

Data: 2009-04-25 17:39:01
Autor: rAzor
A ten kretyn swoje :)
Użytkownik Piotr napisał:
Dnia Sat, 25 Apr 2009 13:25:39 +0200, Lorn napisał(a):
Mam jakoś przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)

Wpuścić chama do biura, to atrament wypije...
Piotr

A ja popieram starania pana Palikota o szefostwo w PełO.
Niewyraźny Tusk musi odejść. he he he

Data: 2009-04-25 17:46:11
Autor: Piotr
A ten kretyn swoje :)
Dnia Sat, 25 Apr 2009 17:39:01 +0200, rAzor napisał(a):

A ja popieram starania pana Palikota o szefostwo w PełO.
Niewyraźny Tusk musi odejść. he he he

Zamienił stryjek intryganta na krawędziarza...
iotr

Data: 2009-04-26 08:51:59
Autor: konserwator
A ten kretyn swoje :)
rAzor wrote:
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

eeee
Waldek Pawliak by sie nadawal na szefa PO :-)

rym
Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski! A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO
WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU
USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM
DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM. ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski,
Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka,
Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Data: 2009-04-25 17:41:49
Autor: Voyant
A ten kretyn swoje :)
On Sat, 25 Apr 2009 17:23:03 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Sat, 25 Apr 2009 13:25:39 +0200, Lorn napisał(a):
> Mam jakoś przeczucie, że Palikot dopiero się rozgrzewa :)
Wpuścić chama do biura, to atrament wypije...

 i co, ugasiles pragnienie ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 17:48:06
Autor: Piotr
A ten kretyn swoje :)
Dnia Sat, 25 Apr 2009 17:41:49 +0200, "Voyant <heŽsk>" napisaů(a):

 i co, ugasiles pragnienie ?

Mćczy cić drogi Voyancie czytanie ze zrozumieniem?
To oglŕdaj szkůo kontaktowe, tam jest wszystko, jak trzeba, podane
specjalnie dla ćtelegćtów.
Piotr

Data: 2009-04-25 17:52:04
Autor: Fauteur
A ten kretyn swoje :)
On Sat, 25 Apr 2009 17:48:06 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  i co, ugasiles pragnienie ?
Mćczy cić drogi Voyancie czytanie ze zrozumieniem?

 a ciebie? postaraj sie skupic... musisz jeszcze  popracowac nad soba. slabo chwytasz... ;o)))

To oglŕdaj szkůo kontaktowe, tam jest wszystko, jak trzeba, podane specjalnie dla ćtelegćtów.

 aaaa, to dlatego ogladasz to non-stop. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:49:54
Autor: raff
A ten kretyn swoje :)
[...]

Heniu zaczepia wszystkich, a potem zdziwiony ze dostaje baty.

To taki enteligent co nie moze zyc bez codziennego solidnego kopa w dupę.

R.

A ten kretyn swoje :)