A ten tego, Kolejosz...

Data: 2009-08-27 23:16:16
Autor: Piotr
A ten tego, Kolejosz...
To chyba się poszedł paść? To i dobrze, przynajmniej mamy jasność, że
półgłówek Tomaszewski ma rację.
Piotr

Data: 2009-08-27 14:35:01
Autor: Antenka
A ten tego, Kolejosz...
Jędrek się chyba z rozpaczy powiesił a Kris jest po skrzynce piwa

Antenka

Data: 2009-08-27 21:55:43
Autor: Hans Kloss
A ten tego, Kolejosz...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
To chyba się poszedł paść?

Lech-zdech, kolejosz ;). Czuję wyjątkowa antypatie do tego klubu, zawsze grali
jak homosie i nigdy (poza jednym Okońskim) nie grał w lechu piłkarz dużego
formatu.
J-23

Data: 2009-08-27 23:58:13
Autor: plazoVic
A ten tego, Kolejosz...
Hans Kloss пишет:
i nigdy (poza jednym Okońskim) nie grał w lechu piłkarz dużego
formatu.

Swieta prawda...

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 00:04:43
Autor: Antenka
A ten tego, Kolejosz...
Swieta prawda...

Zazdrość przez ciebie przemawia Vicek, że ten wasz "Śląsk" się w
Brugii nie znalazł :-P

Antenka

Data: 2009-08-28 09:47:20
Autor: plazoVic
A ten tego, Kolejosz...
Antenka пишет:
Zazdrość przez ciebie przemawia Vicek, że ten wasz "Śląsk" się w
Brugii nie znalazł :-P

Ci wasi cos wczoraj przerzneli czy mi sie wydawalo? :))))

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 08:27:25
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
Hans Kloss pisze:
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
[...]

Proszę się liczyć ze słowami, Hans..  A tak swoją drogą - najwięcej homoseksualistów to grało zawsze w Śląsku Wrocław, Stara przyśpiewka - "każdy piłkarz z dolnego śląska stolicy miał lub ma penisa w odbytnicy" nie wzięła się bez przyczyny..

Data: 2009-08-28 09:36:51
Autor: Hans Kloss
A ten tego, Kolejosz...
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a): jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
A tak swoją drogą - najwięcej homoseksualistów to grało zawsze w Śląsku Wrocław,

Lol, masz rację, Śląsk to też zwykle zbieranina panienek. Niemniej grało w nim
kiedyś kilku klasowych piłkarzy, co prawda na ogół z łapanki.
Te dwa kluby plus Legia, powinny zniknąc raz na zawsze z powierzchni Ziemi a
ich stadiony powinny zostac zaorane i obsiane koniczyną.
J-23

Data: 2009-08-28 16:12:22
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
Hans Kloss pisze:
[...]

No pewnie że z łapanki, to był podobnie jak Legia wojskowy klub.
Na Legię i Śląsk zgoda, ale od Kolejorza proszę się odp.. lić..

Data: 2009-08-28 08:27:56
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
Piotr pisze:
To chyba się poszedł paść? To i dobrze, przynajmniej mamy jasność, że
półgłówek Tomaszewski ma rację.
Piotr

"Ten Kolejosz" został wczoraj ordynarnie oszukany, przez stronniczych sędziów..

Data: 2009-08-28 00:06:49
Autor: Antenka
A ten tego, Kolejosz...
On 28 Sie, 08:27, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Piotr pisze:

> [...]
> półgłówek Tomaszewski ma rację.
> Piotr

"Ten Kolejosz" został wczoraj ordynarnie oszukany, przez stronniczych

Jędruś, wiem, że jesteś rozgoryczony. Sędziowie oszukiwali, ale musisz
uczciwie przyznać, że "Kolejosz" wielu sytuacji podbramkowych nie
wykorzystał. :((

Antenka

Data: 2009-08-28 09:38:16
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...

Piotr pisze:

[...]

No co tu ukrywać  - Lech zagrał słaby mecz, ale  mimo to, gdyby nie stronnicze  sędziowanie to by go nie przegrał. :-(

PS. Rozgoryczony jestem bardziej faktem że wczoraj utraciłem prawo jazdy. :'(

Data: 2009-08-28 00:41:31
Autor: Aron
A ten tego, Kolejosz...
On 28 Sie, 09:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

PS. Rozgoryczony jestem bardziej faktem że wczoraj utraciłem prawo
jazdy. :'(

co sie martwisz, mozesz ponownie zdawac w Kaliinngradzie

aron

Data: 2009-08-28 10:21:04
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
Aron pisze:
[...]

Martwię się bardziej tym że nie za bardzo potrafię jeździć samochodem z skrzynią manualną, od lat jeżdżę automatami. więc na egzaminie może łatwo nie być.

Data: 2009-08-28 01:52:56
Autor: Aron
A ten tego, Kolejosz...
On 28 Sie, 10:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Martwię się bardziej tym że nie za bardzo potrafię jeździć samochodem z
skrzynią manualną, od lat jeżdżę automatami. więc na egzaminie może
łatwo nie być.

co sie martwisz w Kaliningradzie cie naucza

aron

Data: 2009-08-28 16:12:30
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
Aron pisze:
[...]

Albo i nie nauczą, nigdy mi nauka łatwo nie przychodziła..

Data: 2009-08-28 00:47:38
Autor: Antenka
A ten tego, Kolejosz...

PS. Rozgoryczony jestem bardziej faktem że wczoraj utraciłem prawo
jazdy. :'(

Oj co się stało? Odebrali Ci prawko? Współczuję :(  Pożyczę ci
moje ;-)

Antenka

Data: 2009-08-28 01:28:26
Autor: Antenka
A ten tego, Kolejosz...
Ano odebrali. :'(

Bez powodu chyba nie odebrali...Jędrek pewnie brawura Cię zgubiła..

Antenka

Data: 2009-08-28 10:34:21
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
Antenka pisze:
Ano odebrali. :'(

Bez powodu chyba nie odebrali...Jędrek pewnie brawura Cię zgubiła..

Antenka

Jaka tam brawura, Lekko przekroczona prędkość.

Data: 2009-08-28 02:43:34
Autor: Antenka
A ten tego, Kolejosz...
Jaka tam brawura, Lekko przekroczona prędkość.

Przykro mi :(( - weź moje nie używam od kilku lat ;-)

Antenka

Data: 2009-08-28 11:48:57
Autor: matusm
A ten tego, Kolejosz...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ef9865b7-c0c8-46af-868b-d6f951c78060s31g2000yqs.googlegroups.com...
Jaka tam brawura, Lekko przekroczona prędkość.

Przykro mi :(( - weź moje nie używam od kilku lat ;-)

Antenka

Idzcie sobie na priva a nie tutaj publicznie sie migdalic,,,,,,,,,,,,

Niech gogus zapierdziela perpedes ,,,,,won pieszo piracie

Oczywiste nie jest oczywiste bo,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-28 16:15:39
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
matusm pisze:
[...]

To jest grupa dyskusyjna matołku.. Tu sie dyskutuje a nie kogoś poucza.

Data: 2009-08-28 16:13:05
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...
Antenka pisze:
Jaka tam brawura, Lekko przekroczona prędkość.

Przykro mi :(( - weź moje nie używam od kilku lat ;-)

Antenka

Niepotrzebnie - prawko to jeszcze nie koniec świata.
Niewykluczone że kiedy skorzystam.. :-)

Data: 2009-08-28 11:35:21
Autor: matusm
A ten tego, Kolejosz...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h784qc$eqg$9news.onet.pl...
Antenka pisze:
Ano odebrali. :'(

Bez powodu chyba nie odebrali...Jędrek pewnie brawura Cię zgubiła..

Antenka

Jaka tam brawura, Lekko przekroczona prędkość.

Bardzo dobrze,ze zabrali,,,,,
dosc czubow na grogach z mentalnoscia  Bolid Młodziezy Wiejskiej

Jeszcze raz brawo dla tych co zabrali
Precz z  czubami co jezdza po drogach osiedlowych z piskiem opon jezdza bo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-28 16:13:20
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...

Antenka pisze:

[...]

Po żadnym osiedlu nie jechałem..  Nie ma większego idiotyzmu niż  czepianie się kogoś , kto w nocy, na pustej drodze przekroczył minimalnie prędkość.

Data: 2009-08-28 09:43:16
Autor: Piotr
A ten tego, Kolejosz...
Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:38:16 +0200, jadrys napisał(a):

PS. Rozgoryczony jestem bardziej faktem że wczoraj utraciłem prawo jazdy. :'(

Punkty?
Piotr

Data: 2009-08-28 11:51:25
Autor: matusm
A ten tego, Kolejosz...

Piotr pisze:

[...]

Von wiesniaku drogowy ,,,wiocha az furczy jak jada te  wsiowe ,,,,,pieszo albo na czworaka

Data: 2009-08-28 16:16:54
Autor: jadrys
A ten tego, Kolejosz...

Piotr pisze:

[...]

Co masz do wsi? Nie wiesz że wieś żywi i ubiera?

A ten tego, Kolejosz...