A ten zabładził czy co ?

Data: 2009-10-28 22:27:42
Autor: LUK
A ten zabładził czy co ?
Data: 2009-10-29 07:38:02
Autor: Michał Grzelak
A ten zabładził czy co ?
  LUK pisze:
A ten zabładził czy co ?

http://www.poboczem.pl/fotosy/zdjecie,iId,9605,iTime,3,iSort,1

To Piła.
Jak Ci władza (o mało co bym dopisał "ludowa") przez środek lotniska puści obwodnicę miasta, to później są takie kfjatki ;-)
M..M

Data: 2009-10-29 10:19:31
Autor: Jarosław Sokołowski
A ten zabładził czy co ?
Pan Michał Grzelak napisał:

[...]

W Gibraltarze to chociaż władza J.K. Mości zrobiła światła na
skrzyżowaniu pasa startowego z główną ulicą. Jak się człowiek
zatrzyma na czerwonym, to mu żaden boeing po masce nie przejedzie.

Jarek

--
W czasach gdy nad Piłą jeszcze latały samoloty
Wojewoda Śliwiński kazał pomalować płoty

Data: 2009-10-29 17:25:37
Autor: Qwinto
A ten zabładził czy co ?

"Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> wrote in message news:slrnheir1j.vph.jarosfalcon.lasek.waw.pl...

W Gibraltarze to chociaż władza J.K. Mości zrobiła światła na
skrzyżowaniu pasa startowego z główną ulicą. Jak się człowiek
zatrzyma na czerwonym, to mu żaden boeing po masce nie przejedzie.

Światła i zapory, tak jak na przejeżdzie kolejowym :)
http://fishki.net/comment.php?id=59316

Ciekawe jak to foto bylo zrobione:
http://fishki.net/picsw/102009/20/post/aeroport/aeroport008.jpg
Ktos sie nie zastosowal do swiatel i mimo to wjechal?

Qwinto

Data: 2009-10-29 17:27:19
Autor: LUK
A ten zabładził czy co ?
Qwinto <qwinto@go2.pl> napisał(a):

> [...]

http://fishki.net/picsw/102009/20/post/aeroport/aeroport008.jpg
Ktos sie nie zastosowal do swiatel i mimo to wjechal?

na moje oko to PHOTOSHOP lub tym podobne :)

Data: 2009-10-29 13:34:17
Autor: LUK
A ten zabładził czy co ?
Michał Grzelak <mmgrzelak@poczta.onet.pl> napisał(a):
  LUK pisze:
> [...]
Jak Ci władza (o mało co bym dopisał "ludowa") przez środek lotniska puści obwodnicę miasta, to później są takie kfjatki ;-)
Ach , racja swego czasu holowałem sie tam na paralotni http://www.youtube.com/watch?v=_zdqEgRjsAM

i rzeczywiscie cos tam budowali ...

efektu końcowego juz nie widziałem :P

--