A teraz Jadrysiu ....

Data: 2012-05-19 22:31:51
Autor: Grzegorz Z.
A teraz Jadrysiu ....
.... "sam to ze scjany slizes"

===================

Kilka dni temu kibicie Pogoni Szczecin w eskorcie policji jechali na mecz
swojej drużyny. Podczas postoju jeden z kibiców nie bacząc na obecność
funkcjonariuszy, na elewacji sklepu zaczął malować klubowe barwy. Sąd
skazał go na rok więzienia.

- Około godz. 16 wyjeżdżający na mecz kibice z województwa
zachodniopomorskiego, na postój a zarazem zbiórkę wybrali jedną z gmin
nieopodal Wałcza gdzie tłumnie zbierali się pod znajdującym się tam barem -
informuje sierż. Beata Budzyń z policji w Wałczu. - Funkcjonariusze
zabezpieczający przejazd kibiców zauważyli jak jeden z nich niszczy
elewację budynku sklepu spożywczego znajdującego się w pobliżu baru.

Sprawcą okazał się 27 latek, który podczas postoju, pomalował farbą w
sprayu ścianę sklepu w barwy klubowe pogoni.

Straty oszacowano na 5 tys. złotych. Mężczyzna został zatrzymany i osadzony
w policyjnym areszcie.

- Sąd po rozpoznaniu sprawy w trybie przyspieszonym, orzekł karę jednego
roku pozbawienie wolności z warunkowym zawieszeniem na okres 3 lat próby
oraz pokrycie wszelkich kosztów naprawy - dodaje Budzyń. - Kodeks karny za
popełniony czyn przewiduje karę pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat
5.

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120519/REGION/120519574

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-19 23:22:44
Autor: pluton
A teraz Jadrysiu ....
Kilka dni temu kibicie Pogoni Szczecin w eskorcie policji jechali na mecz
swojej drużyny.

A kto zapłaci za eskortę policji ?

Nullification

Data: 2012-05-20 09:12:19
Autor: jadryś
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-19 23:22, pluton pisze:
Kilka dni temu kibicie Pogoni Szczecin w eskorcie policji jechali na mecz
swojej drużyny.
A kto zapłaci za eskortę policji ?

Wyobraź sobie że po to właśnie powołano policję i za to pobierają pensje od społeczeństwa.. Jednak jakoś to ostatnio zostało wypaczone - policjant nie wyjdzie na skrzyżowanie z lizakiem żeby usprawnić ruch i rozładowywać zatory - on będzie się czaił przy tym skrzyżowaniu i karał kierowców którzy najadą na "ciągłą linii". Sam tego doświadczyłem tydzień temu.. Oczywiście zapytałem panią policjant dlaczego nie jest na skrzyżowaniu i ni uczestniczy w rozładowaniu koszmarnego korka.. Odpowiedzią było 400 zł i 3 punkty.. za przejechanie może z jednego _metra_ linii ciągłej...

Data: 2012-05-20 06:10:24
Autor: Antenka
A teraz Jadrysiu ....
On 20 Maj, 09:12, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]

skrzyżowaniu i ni uczestniczy w rozładowaniu koszmarnego korka..
Odpowiedzią było 400 zł i 3 punkty.. za przejechanie może z jednego

M.S.B.Z.W.! :-((

Antenka :-/

P.s. Trza było uciec z miejsca zdarzenia, biorąc  wzór z POlszewickiej
posłanki Katarasińskiej. Podobno przy okazji uszkodziła kilak aut
będąc nabzdręgoloną . Właściwie została uniewinniona, bo sąd wymierzył
śmieszną karę w postaci 300 zł grzywny! Zobacz! Jeszcze stówkę miałbyś
na rozkusz! :-(

Data: 2012-05-20 17:56:58
Autor: Bogdan Idzikowski
A teraz Jadrysiu ....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:27577c8b-b24c-4606-95ae-e8bd2e69b19ed17g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

będąc nabzdręgoloną . Właściwie została uniewinniona, bo sąd wymierzył
śmieszną karę w postaci 300 zł grzywny! Zobacz! Jeszcze stówkę miałbyś

Słyszałaś dzwon ale nie wiesz gdzie on! Z pisiaczkami tak jest!

Data: 2012-05-20 20:19:03
Autor: Jadryś
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-20 15:10, Antenka pisze:

[...]

Ja, szary obywatel  pewnie dostałbym za takie coś kilka lat do odsiadki:-(

Pozdrawiam M.Ś.C.Z.Ł:-)

--

Jadryś

Data: 2012-05-20 15:15:25
Autor: Antenka
A teraz Jadrysiu ....
On 20 Maj, 20:19, Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:

> M.S.B.Z.W.! :-((

> Antenka :-/

> P.s. Trza by o uciec z miejsca zdarzenia, bior c  wz r z POlszewickiej
> pos anki Katarasi skiej. Podobno przy okazji uszkodzi a kilak aut
> b d c nabzdr golon . W a ciwie zosta a uniewinniona, bo s d wymierzy
> mieszn kar w postaci 300 z grzywny! Zobacz! Jeszcze st wk mia by
> na rozkusz! :-(

Ja, szary obywatel  pewnie dosta bym za takie co kilka lat do odsiadki:-(

Pozdrawiam M. .C.Z. :-)

--

Jadry- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Data: 2012-05-21 00:22:36
Autor: Lorn
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-21 00:15, Antenka pisze:
Jadry- Ukryj cytowany tekst -

>  - Pokaż cytowany tekst -

Tak idiotko... Postępuj zgodnie z opisem ;-p

Data: 2012-05-20 15:29:12
Autor: Antenka
A teraz Jadrysiu ....
On 21 Maj, 00:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Tak idiotko... Postępuj zgodnie z opisem ;-p<

Wonnn! Ty wstrętna,  leśna zdziro! :-E

Antenka

Data: 2012-05-21 00:37:35
Autor: Lorn
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-21 00:29, Antenka pisze:
On 21 Maj, 00:22, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Tak idiotko... Postępuj zgodnie z opisem ;-p<

Wonnn!

To nie jest takie trudne :>

Data: 2012-05-21 11:47:53
Autor: Grzegorz Z.
A teraz Jadrysiu ....
Antenka napisał:

On 21 Maj, 00:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Tak idiotko... Postępuj zgodnie z opisem ;-p<

Wonnn! Ty wstrętna,  leśna zdziro! :-E

Hostia z wczoraj już widzę wysrana.

Data: 2012-05-20 09:41:35
Autor: pluton
A teraz Jadrysiu ....
> A kto zapłaci za eskortę policji ?

Wyobraź sobie że po to właśnie powołano policję i za to pobierają pensje
od społeczeństwa..

A dlaczego ci kibice wymagaja eskorty policji ? Ja bym wolal zeby za
pensje ode mnie pobierana zlapali tego sqrwiela, co mi ukradl rower,
a nie eskortowali jakies podejrzane typy na ustawke.

Nullification

Data: 2012-05-20 09:51:58
Autor: jadryś
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-20 09:41, pluton pisze:
[...]

Prewencja, to też wchodzi (przynajmniej na papierze) w zakres obowiązków policji.

Data: 2012-05-20 13:49:04
Autor: pluton
A teraz Jadrysiu ....
> [...]
> a nie eskortowali jakies podejrzane typy na ustawke.

Prewencja, to też wchodzi (przynajmniej na papierze) w zakres obowiązków

W zakres obowiazkow policji wchodzi zbieranie kasy z mandatow i czekanie
na wczesna emeryturke. I nic wiecej.

Co do prewencji, to znam duzo tansze sposoby.

Nullification

Data: 2012-05-20 20:18:57
Autor: Jadryś
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-20 13:49, pluton pisze:
[...]

Tak, wygląda na to że masz rację, - policji nie chce się porządnie wykonywać swoich obowiązków.

No tak - nie wątpię - prewencyjne zamykanie do paki.. Ciebie na pewno stać na jeszcze więcej..

Data: 2012-05-20 23:12:26
Autor: pluton
A teraz Jadrysiu ....
No tak - nie wątpię - prewencyjne zamykanie do paki.. Ciebie na pewno
stać na jeszcze więcej..

Duzo prosciej - mecz rozgrywa sie bez uszialu kibicow.

Nullification

Data: 2012-05-24 21:14:06
Autor: Jadryś
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-20 23:12, pluton pisze:
No tak - nie wątpię - prewencyjne zamykanie do paki.. Ciebie na pewno
stać na jeszcze więcej..
Duzo prosciej - mecz rozgrywa sie bez uszialu kibicow.

No jasne, a policja sobie siedzi na komisariacie i grzecznie czeka za emeryturką a nikt ich nie niepokoi.

Data: 2012-05-20 09:13:12
Autor: jadryś
A teraz Jadrysiu ....
W dniu 2012-05-19 22:31, Grzegorz Z. pisze:
... "sam to ze scjany slizes"

[...]

A co robiła ta eskorta? Dlaczego dopuściła do aktu wandalizmu? Dostali pewnie premie za dobrze wykonaną robotę...?

A teraz Jadrysiu ....