A teraz bajka o Kopciuszku....

Data: 2009-04-21 22:59:27
Autor: Leszczur
A teraz bajka o Kopciuszku....
....ktory to Kopciuszek nazywal sie Trevor Ariza. Konkretnie bedzie to
historia rzutow oddawanych z duzych odleglosci.
Trevor nie byl nigdy strzelcem wyborowym w rzutach za 3. Ale zdawal
sobie z tego sprawe i nie naduzywal ludzkiej cieprliwosci oddajac (w
ciagu pierwszych 4,5 lat kariery) raptem 28 rzutow w 205 spotkaniach.
Czyli srednio jedna trojka na 7 spotkan, lub inaczej - dwie w
miesiacu. Trafial niezbyt czesto - raptem z 18% skutecznoscia, co
tylko powinno utwierdzac nas w przekonaniu, ze nie powinen tego
czynic.
Ale z chwila przyjscia do LAL dostal zadanie od Jacksona, zeby
poprawic ten element gry. I Trevor podszedl do sprawy powaznie. W
poprzdnim sezonie w 24 spotkaniach oddal 15 trojek (trafiajac 5 i tym
sposobem podawajac ilos trafien w karierze). W tym sezonie zasadniczym
bylo jeszcze lepiej - oddal 191 trojek trafiajac 61. Powiecie, ze 32%
skutecznosci glowy nie urywa? Moze i nie, ale jezeli w playoffs - w
pierwszych dwoch meczach - ten sam zawodnik trafia 6 razy w 7 probach
to chyba jest do dobry znak na przyszlosc?
Tym sposobem Kopciuszek wyroslna pieknego labedzia(?), poslubil
ksiecia z bajki i zyli dlugo i szczesliwie. Chociaz nie - z tymi mocno
generalizuajcymi podsumowaniemi moze jednak poczekajmy na efekty
podrozy poslubnej do Salt Lake City... ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-22 02:38:58
Autor: sooobi
A teraz bajka o Kopciuszku....
On 22 Kwi, 07:59, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
...ktory to Kopciuszek nazywal sie Trevor Ariza.

Zaluje ze nie mam tego kopciuszka jako RFA:(

pzdr

Data: 2009-04-22 02:44:50
Autor: L'e-szczur
A teraz bajka o Kopciuszku....
On 22 Kwi, 11:38, soo...@gmail.com wrote:
On 22 Kwi, 07:59, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> ...ktory to Kopciuszek nazywal sie Trevor Ariza.

Zaluje ze nie mam tego kopciuszka jako RFA:(

A tam. Z takimi statsami Ariza oczywiscie moze sie przydac, ale nie
jest az takim skarbem, zeby go zalowac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-22 03:11:57
Autor: sooobi
A teraz bajka o Kopciuszku....
On 22 Kwi, 11:44, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Zaluje ze nie mam tego kopciuszka jako RFA:(

A tam. Z takimi statsami Ariza oczywiscie moze sie przydac, ale nie
jest az takim skarbem, zeby go zalowac.

Oj jest jest. Za malutka kase pojdzie na drafcie, zawsze mozna go
zatrzymac, a tak bede musial o niego walczyc.

pzdr

Data: 2009-04-22 03:33:27
Autor: L'e-szczur
A teraz bajka o Kopciuszku....
On 22 Kwi, 12:11, soo...@gmail.com wrote:

> A tam. Z takimi statsami Ariza oczywiscie moze sie przydac, ale nie
> jest az takim skarbem, zeby go zalowac.

Oj jest jest. Za malutka kase pojdzie na drafcie, zawsze mozna go
zatrzymac, a tak bede musial o niego walczyc.

Nie jest. Top10 w przechwytach plus przyzwoite (czytaj niewiele
psujace) ratia. I to by bylo na tyle.
Chyba, ze zakladasz kontynuacje rozwoju skokowego - ale to sie zdarzy
tylko jesli Lakers nie zatrzymaja Odoma i Ariza nagle dostanie po 36
minut na mecz. Z tym, ze najpierw sam musi zostac w LAL.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-22 03:36:55
Autor: sooobi
A teraz bajka o Kopciuszku....
On 22 Kwi, 12:33, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Oj jest jest. Za malutka kase pojdzie na drafcie, zawsze mozna go
> zatrzymac, a tak bede musial o niego walczyc.

Nie jest.

Ojej dla Ciebie nie jest, dla mnie nie jest.

Chyba, ze zakladasz kontynuacje rozwoju skokowego

Zakladam

pzdr

Data: 2009-04-22 03:38:30
Autor: L'e-szczur
A teraz bajka o Kopciuszku....
On 22 Kwi, 12:36, soo...@gmail.com wrote:

> Nie jest.

Ojej dla Ciebie nie jest, dla mnie nie jest.

Dla mnie nie jest bo mam lepszych :-) Albo robie zaslone dymna, bo
chce kupic jego i Bryanta :-)

> Chyba, ze zakladasz kontynuacje rozwoju skokowego

Zakladam

OK

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-23 17:25:00
Autor: wiLQ
A teraz bajka o Kopciuszku....
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> ...ktory to Kopciuszek nazywal sie Trevor Ariza.

Zaluje ze nie mam tego kopciuszka jako RFA:(

Raczej powinienes sie cieszyc, ze go w ogole miales w skladzie ;-)
To byl kolejny fatalny timing wywalenia z mojej strony...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-23 17:26:19
Autor: wiLQ
A teraz bajka o Kopciuszku....
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A kto jest zla macocha w tej bajce? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-23 23:04:50
Autor: L'e-szczur
A teraz bajka o Kopciuszku....
On 23 Kwi, 17:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> generalizuajcymi podsumowaniemi moze jednak poczekajmy na efekty
> podrozy poslubnej do Salt Lake City... ;-)

Ciesz sie, ze nie napisalem bajki o Czerwonym Kapturku, bo wtedy nie
zadawalbys takich pytan ;-)

Pozdro

L'e-szczur

PS Okazuje sie ze chyba zla macocha byli Magic. Oddali Arize za darmo,
a teraz pewnie pluja sobie w brode.

A teraz bajka o Kopciuszku....