A teraz calkiem powaznie !.

Data: 2010-12-17 15:12:17
Autor: Marek Czaplicki
A teraz calkiem powaznie !.
cyc pisze w piątek, 17 grudnia 2010 14:11, na grupie pl.soc.polityka:

Jak dlugo bedzie sie nam jeszcze w zyciu publicznym panoszyc prezes ze swoim
promotorem Rydzykiem ? .
Ile jeszcze zlego musza wyrzadzic Polsce aby udalo sie ich wyeliminowac z
zycia publicznego i skierowac na przynalezne im z natury miejsca ? ...
, drugiego na mlodszego referenta w jakiejs zapadlej dziurze ? .

cycu. ja mieszkam na prowincji i naprawdę co Tobie zrobiłem, że chcesz
mnie "obdarować" takim podarunkiem. myślę, że Warszawa to odpowiednie miejsce pobytu
dla różnych mieniących się politykami. :-) --
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-17 17:00:20
Autor: cyc
A teraz calkiem powaznie !.

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iefr41$7ir$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale masz pewnie porzadnego wojta , ktory zagna  prezesa do roboty i przypilnuje aby szkody jakie jest w stanie wyrzadzic zminimalizowac i sprowadzic tylko do tych jakie zrobi proboszczowi .

cyc

Data: 2010-12-17 17:11:13
Autor: Marek Czaplicki
A teraz calkiem powaznie !.
cyc pisze w piątek, 17 grudnia 2010 17:00, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

porządny rezerwat by się przydał. ;-)