"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w !"

Data: 2009-10-12 14:16:05
Autor: Antenka
"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w !"

Wasz "miś z okienka" :-P

Data: 2009-10-12 23:18:32
Autor: Peruzja
"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w _ _ _ _!"

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:d02132c5-98ba-4ad0-9e85-65d4b31090e5g19g2000yqo.googlegroups.com...

Wasz "miś z okienka" :-P

-- -
sama widzisz, drucianko!
mlodka juz nie jestes i czas nacie.

ar

Data: 2009-10-12 14:23:03
Autor: Antenka
"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w !"
 mlodka juz nie jestes i czas nacie.

Spadaj stary capie, nie łaź za mną! Imputujesz mi, że oglądałam "misia
z okienka"? Ha ha ha Pudło! W tvn style zaliczono ten wybryk do
jednego z największych skandali PRL-u. :-P

A teraz możecie pocałować misia w dupsko!

Antenka

Data: 2009-10-13 00:03:36
Autor: Peruzja

mlodka juz nie jestes i czas nacie.

Spadaj stary capie, nie 3a? za mn?! Imputujesz mi, ?e ogl?da3am "misia
z okienka"? Ha ha ha Pud3o! W tvn style zaliczono ten wybryk do
jednego z najwiekszych skandali PRL-u. :-P

A teraz mo?ecie poca3owaa misia w dupsko!

Antenka

-- -
akurat nie znajduje w tym niczego spejalnego. twoja pisanina wprawia nawet
twojego ,wybywszego' instalatora, pascianke z helsinek, w zaklopotanie,
zalosny bocie o nicku drucianka.

ar

Data: 2009-10-13 11:40:55
Autor: Antenka
On 13 Paź, 00:03, "Peruzja" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:6c43cd38-4b0a-4dd4-b4cd-7c0a2718ec6co41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

"Paruzjo" - tobie już dziękuję nie musisz się wysilać no zmykaj raz
raz!

Antenka

Data: 2009-10-12 23:43:50
Autor: MH
"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w !"

Wasz "miś z okienka" :-P

Wjątkowo porywający i inteligentny post !!

MH

Data: 2009-10-13 21:29:05
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

Wasz "miś z okienka" :-P

Wjątkowo porywający i inteligentny post !!

Cosik siem AMTENCE wgowie dzisioj pomisało...

- śniom jej siem jakiesik krasnole, carowniki, ryceze, Miemce i inkse
wiedźmy...

Wcorej siem grochuwy ponosik nazarła i łod smrodu łokrutnego, wtury nocom
pod piezynom produkowała muzg wgowie jej skwaśnioł...

Data: 2009-10-12 23:50:48
Autor: Lorn
"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w !"
Antenka pisze:
Wasz "miś z okienka" :-P

Wasz miś *kolabor* jutro zrobi papa Prawym i Sprawiedliwym dzieciom intelektualnej przepaści. :> Czy nie? :>

Data: 2009-10-13 15:57:51
Autor: CYC
"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w _ _ _ _!"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d02132c5-98ba-4ad0-9e85-65d4b31090e5g19g2000yqo.googlegroups.com...

Wasz "miś z okienka" :-P

Ponawim prosbe !
Podmywaj sie nie tylko w Wielkanoc !!.
Moze zdarzyc sie wtedy , choc watpliwe , ze znajdziesz jakiegos chetnego menela .

cyc

Data: 2009-10-13 11:38:04
Autor: Antenka
On 13 Paź, 15:57, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d02132c5-98ba-4ad0-9e85-65d4b31090e5g19g2000yqo.googlegroups.com...

[...]

Stary capie, ty gnijesz!
Rozkładasz się, padlino ludzka! Mózg rozlasowany przypomina cuchnącą
maź. Na ciebie nawet bryndziara z meliny nie poleci, no
chyba, że w specjalnym smrodoszczelnym kombinezonie he he. Bleee :-P

Antenka

Data: 2009-10-13 21:14:52
Autor: bicz.prawdy
> [...]

maź. Na ciebie nawet bryndziara z meliny nie poleci, no
chyba, że w specjalnym smrodoszczelnym kombinezonie he he. Bleee :-P

To jakiś horror. Macie trupa na psp? bicz.prawdy

--

"A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w !"