A teraz na poważnie - Ile będzie wynosił dług Polski za 4 lata?

Data: 2011-10-12 16:25:30
Autor: sofu
A teraz na poważnie - Ile będzie wynosił dług Polski za 4 lata?
Jak w temacie. Ciekawy jestem ile też Tusk naroBi długów i ile pokoleń będzie je musiało potem spłacać?
Nad tym nikt się nie zastanowił głosujac na PO, a to bł±d!

sofu

Data: 2011-10-12 16:30:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-12 16:25, sofu pisze:
Jak w temacie. Ciekawy jestem ile też Tusk naroBi długów i ile pokoleń będzie je musiało potem spłacać?
Nad tym nikt się nie zastanowił głosujac na PO, a to błąd!

sofu

To nawet chyba nie jego wina. Z tej spirali długów i ciągłego zadłużania nikomu by się nie udało wyrwać, - nawet geniuszom finansów. To taki system który trwa dzięki kredytom.

Data: 2011-10-12 07:50:37
Autor: J-23
On 12 PaĽ, 16:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> będzie je musiało potem spłacać?
> Nad tym nikt się nie zastanowił głosujac na PO, a to bł±d!

To nawet chyba nie jego wina. Z tej spirali długów i ci±głego zadłużania
nikomu by się nie udało wyrwać, - nawet geniuszom finansów. To taki
system który trwa dzięki kredytom.

O to, to! Ciekawoska jest to ze nawet instytucje finansowe nie
obracaja juz aktywami, a stopniem (pozimem) ryzyka finansowego! Nie ma
takiego madrego, ktory by przewidzial czym to sie skonczy. Moze
swiatowym konfliktem zbrojnym? W koncu rzeczywiste podloze wybuchu II
WS bylo podobne.

Data: 2011-10-12 17:15:42
Autor: sofu
A teraz na poważnie - Ile będzie wynosił dług Polski za 4 lata?

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c3f88bde-8fd0-4cbf-b68c-81937f282874dd6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

takiego madrego, ktory by przewidzial czym to sie skonczy. Moze
swiatowym konfliktem zbrojnym? W koncu rzeczywiste podloze wybuchu II

-- --

No, Tusk ma pewne możliwo¶ci - chociażby reformy w państwie.
WeĽmy np. tak± szeroko rozumian± biurokrację.
Polska jest krajem duszonym  przez biurokracje. To kraj nakazów, zakazów, reglamentacji, zezwoleń, przeregulowań prawnych itp.
Biurokracja ma to do siebie, że stara się regulować często bezmy¶lnie to co regulowane być nie powinno dla szeroko rozumianego dobra wspólnego. Każdy urzedac pobiera nie tylko pensje obciazajac budżet państwa ale tez zachowuje sie jak facet sypiacy piach w tryby maszyny.
Czasami urzednicy s± potrzebni do sprawnego funkcjonowania państwa a czesto jest wręcz przeciwnie.Tylko taki Tusk i jemu podobni nie ma o tym zielonego pojęcia i mnoż± urzedasów jak szczury. Efekt jest taki że ludziom nie opłaca się zakładać interesów, produkowac , naprawiać,
wytwarzac co¶ jednostkowo. Odprzemysławia się własny kraj na rzecz importu z zagranicy gdzie sie wszystko opłaca np. z Chin. Tu np. bedziemy płacic zajebiste sumy za pr±d niby dla tego że przyczyniamy sie do efektu cieplarnianego a w tym czasie powstan± fabryki w krajach gdzie takie obostrzenia maja głeboko w dupie.

sofu

Data: 2011-10-12 19:31:10
Autor: raff

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:j74auu$114$1node2.news.atman.pl...

> [...]

wytwarzac co¶ jednostkowo. Odprzemysławia się własny kraj na rzecz importu z zagranicy gdzie sie wszystko opłaca np. z Chin. Tu np. bedziemy płacic zajebiste sumy za pr±d niby dla tego że przyczyniamy sie do efektu cieplarnianego a w tym czasie powstan± fabryki w krajach gdzie takie obostrzenia maja głeboko w dupie.

no, matolki dopiero teraz zaczynaja myslec.

R.

Data: 2011-10-12 19:33:58
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j748t9$sba$1news.onet.pl...
[...]

Logika lewactwa jest zadziwiajaca.

Przypomina to ogladanie pierwotniakow pod mikroskopem :)

R.

Data: 2011-10-12 14:13:12
Autor: J-23
On 12 PaĽ, 19:33, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"jadrys" <C...@yahoo.com> wrote in messagenews:j748t9$sba$1news.onet.pl....

> [...]
> system który trwa dzięki kredytom.

Logika lewactwa jest zadziwiajaca.

Przypomina to ogladanie pierwotniakow pod mikroskopem :)

sprobuj powiedziec merytorycznie cos sensownego.

Data: 2011-10-13 00:43:08
Autor: raff

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:465b8aaf-3985-4c0a-8efa-0528c174d42bb6g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

Przypomina to ogladanie pierwotniakow pod mikroskopem :)

R.

sprobuj powiedziec merytorycznie cos sensownego.

Do was ? Pierwotniakom wyswietlac filmy ?

R.

Data: 2011-10-12 23:16:04
Autor: J-23
On 13 PaĽ, 00:43, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in messagenews:465b8aaf-3985-4c0a-8efa-0528c174d42bb6g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

> R.

sprobuj powiedziec merytorycznie cos sensownego.

Do was ? Pierwotniakom wyswietlac filmy ?

czindalatua w bendeho!

Data: 2011-10-13 10:03:38
Autor: Tomek

--

Nieprawda!

1. przykład - Irlandia. Znów ma niesamowity wzrost i praktycznie pozbywa się długów.

2. przykład - Polska w latach 2006-2007 - zmniejszono deficyt budżetowy, w kolejnych latach pewnie pociągnęloby to za sobą zmniejszenie długu publicznego.

T.

Data: 2011-10-13 03:51:11
Autor: J-23
On 13 PaĽ, 10:03, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:j748t9$sba$1news.onet.pl...

> [...]

długów.

2. przykład - Polska w latach 2006-2007 - zmniejszono deficyt budżetowy, w
kolejnych latach pewnie poci±gnęloby to za sob± zmniejszenie długu
publicznego.

T.

ad.1

Ogólna charakterystyka sytuacji gospodarczej

Z danych ogłoszonych w końcu czerwca br. przez irlandzki Główny Urz±d
Statystyczny (CSO) wynika, iż Produkt Krajowy Brutto w Irlandii w I
kw. 2011 r. wzrósł o 1,3% w porównaniu do ostatniego kwartału 2010 r.
W porównaniu jednak do I kw. roku 2010 wzrost PKB był minimalny i
wyniósł zaledwie 0,1%. Na tej podstawie i w oparciu o zrewidowane w
górę dane za okres 2009-2010 analitycy EIU skorygowali poprzedni±
prognozę dot. rozwoju gospodarczego Irlandii w 2011r. Przewiduj±, że
po dobrym I kw. br. w pozostałych miesi±cach 2011 r. wzrost
gospodarczy będzie niestabilny i w efekcie PKB w skali całego 2011 r.
spadnie o 0,2%. Gospodarka irlandzka powróci w 2012r. na ¶cieżkę
stałego, ale ospałego wzrostu gospodarczego, przy¶pieszaj±c od 0,5%
wzrostu w 2012 r. do 2% w 2015 r. Czynnikiem, który przeciwdziała
zapa¶ci gospodarki Irlandii jest eksport, realizowany w dużej mierze
przez duże międzynarodowe korporacje. Sytuacja gospodarcza Irlandii w
kolejnych kwartałach br. będzie więc głównie uzależniona od
kształtowania się koniunktury na najważniejszych rynkach eksportowych,
jakimi dla firm irlandzkich s± rynek amerykański i Unii Europejskiej.

ad2.

ogolna sytuacji ekonomicznej na swiecie byla zdecydowanie lepsza niz w
latach 2008-2011. po prostu nie bylo kryzysu swiatowego

Data: 2011-10-13 10:37:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e969a6f$0$2194$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ad 2. Ale dług był powiększany - obligacje były sprzedawane. Kolejne lata zaowocowały kryzysem światowym, a receptą PiS-u na kryzys było zwiększanie zadłużenia. Zapomniałeś? Tak jak Jaruś-zbawca?

--
Jarosław-Zbawca Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Data: 2011-10-14 14:03:04
Autor: T.
A teraz na poważnie - Ile będzie wynosił dług Polski za 4 lata?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e96a33b$0$8454$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e969a6f$0$2194$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:j748t9$sba$1news.onet.pl...
[...]

To nawet chyba nie jego wina. Z tej spirali długów i ci±głego zadłużania nikomu by się nie udało wyrwać, - nawet geniuszom finansów. To taki system który trwa dzięki kredytom.

--

Nieprawda!

1. przykład - Irlandia. Znów ma niesamowity wzrost i praktycznie pozbywa się długów.

2. przykład - Polska w latach 2006-2007 - zmniejszono deficyt budżetowy, w kolejnych latach pewnie poci±gnęloby to za sob± zmniejszenie długu publicznego.

Ad 2. Ale dług był powiększany - obligacje były sprzedawane. Kolejne lata zaowocowały kryzysem ¶wiatowym, a recept± PiS-u na kryzys było zwiększanie zadłużenia. Zapomniałe¶? Tak jak Jaru¶-zbawca?

--

Kryzys zacz±ł sie w 2009 r. i to póĽn± jesieni±. Zobacz, ile do tego czasu zd±żyło wydać nasze Słońce Peru...
T.

A teraz na poważnie - Ile będzie wynosił dług Polski za 4 lata?