A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy

Data: 2010-03-02 04:44:20
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
... k³ameckie gnidy, palikociarze i inna swo³oczy:
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article560753/Rzad_placil_Agorze_za_artykuly.html

I bodajby¶cie siê kurwie syny zad³awili tym gównem które¶cie sami
usrali ;).
A uczciwym ludziom którzy w poprzednich wyborach poparli pe³o
wspó³czujê ¿e siê tak paskudnie  dali nabraæ.
J-23

Data: 2010-03-02 06:16:02
Autor: zbig
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 13:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Co siê qurwa drzesz cymbale? Pieni±dze zwrócili? Zwrócili. A minister
by³ z PSL i jak wiemy wylecia³. Poza tym, to chyba dobrze jak siê
chwali nasze zasoby naturalne.
Jako¶ nie s³ysza³em, zeby pieni±dze z TVP i P R, zwracali pos³usznie
nadaj±cy to co sie podoba Jaros³awowi Kaczyñskiemu: Wildstein, Gargas,
Czabañski, Sobala, Sakiewicz, Karnowski czy inny Ziemkiewicz.

Data: 2010-03-02 09:12:55
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 15:16, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Co siê qurwa drzesz cymbale?
Stul plugawy ryj gnoju. Pe³orz±d zamawia sobie laurki u szechtera za
publiczne pieni±dze- taka,  ¶mieciu, prawda wysz³a na jaw  i ¿eby¶ sie
zesra³ to tego nie zapalikocisz. A skoro pe³oskurwysyny sa zdolne do
zamawiania sobie laurek za publiczn± kasê to jest wiêcej ni¿ pewne ¿e
s± równie¿ zdolne do zamawiania artyku³ów opluwaj±cych polityczn±
konkurencjê. Takie rzeczy ciê¿ko udowodniæ bo kasa wêdruje zapewne
pod sto³em ale tym razem wysz³o szyd³o z worka - wiêc wypierdalaj ;)
J-23

Data: 2010-03-02 11:51:35
Autor: zbig
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 18:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 2 Mar, 15:16, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> Co siê qurwa drzesz cymbale?

Stul plugawy ryj gnoju.
He, he siê Qurwa wysili³e¶ ¶wiêtojebliwy degeneracie.
Gdzie tam debilu skoñczony jest napisane , ¿e kto¶ z PO cokolwiek
zamawia³?
Nie ma, wiêc zamknij otwór, który s³u¿y ci wy³±cznie do puszczania
pawia.

Data: 2010-03-02 12:08:26
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 20:51, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
¿e kto¶ z PO cokolwiek zamawia³?

Bezczelno¶æ i palikociarstwo pe³obandy czasami nawet mnie zadziwia.
Rz±d zamawia³ ¶mieciu a kto tworzy obecny rz±d RP- czy aby nie PO? Kto
podpisywa³ nominacje ministerialne- czy aby nie pe³odonek? Z czyjej
rekomendacji Nowicki by³ ministrem w rz±dzie Bieleckiego i obecnie?
Czarno na bia³ym stoi jak wó³ napisane ¿e z³apali z³odzieja za rêkê- a
ten kwiczy ¿e to nie jego rêka!
Nie zapalikocisz ;)
J-23

Data: 2010-03-02 12:30:09
Autor: zbig
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 21:08, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

rekomendacji Nowicki by³ ministrem w rz±dzie Bieleckiego i obecnie?
Czarno na bia³ym stoi jak wó³ napisane ¿e z³apali z³odzieja za rêkê- a

Nominacje podpisuje prezydent, g³upolu. Znów wyszed³e¶ na idiotê.

Data: 2010-03-02 13:36:16
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 21:30, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Nominacje podpisuje prezydent, g³upolu. Znów wyszed³e¶ na idiotê.

Podpisuje TEZ, i wrêcza. Nie wyszed³e¶ na idiote- ty nim jestes. Btw.
znowu wekslujesz i palikocisz.
J-23

Data: 2010-03-02 21:47:11
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-02 21:30, zbig pisze:

Nie zapalikocisz ;)
J-23

Nominacje podpisuje prezydent, g³upolu. Znów wyszed³e¶ na idiotê.

Ka¿dy s±dzi po sobie.

Data: 2010-03-02 22:27:13
Autor: Lorn
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
u2 pisze:
W dniu 2010-03-02 21:30, zbig pisze:

Nie zapalikocisz ;)
J-23
Nominacje podpisuje prezydent, g³upolu. Znów wyszed³e¶ na idiotê.

Ka¿dy s±dzi po sobie.

zbig nie feruje o g³upocie Hasna... On stwierdza fakt jego debilizmu, co jest szeroko udokumentowane na ³amach psp :> Zastanów siê mo¿e nad tym powiedzonkiem 'Ka¿dy s±dzi po sobie.' czy, aby na pewno u¿ywasz go w odpowiednim momencie. :> Jest jeszcze jedno bardzo czêsto powtarzane przez innego u¿ytkownika 'Nie s±d¼ innych wed³ug siebie' maj±ce podobne znaczenie, ale ten przynajmniej wie kiedy mo¿e nim siê pos³u¿yæ. :>

Data: 2010-03-02 13:43:31
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 22:27, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:t: ). Btw, mo¿e
partyjkê szachów na Kurniku, wteduy ³atwo sie pozrekonamuy kto z nas
dwóch jest debilem;)?

zbig nie feruje o g upocie Hasna... On stwierdza fakt jego debilizmu, co
jest szeroko udokumentowane na amach psp :>

Widzisz pêtaczyno, niepochlebna opinia wyra¿ona  przez idiotów
pokroju  twojego czy  zbiga to wrêcz ¶wiadectwo cnoty ;). Btw.
partyjka szachów na Kurniku rozwia³aby wszelkie w±tpliwo¶ci co do
g³upoty ch³optasiu- ale wiem ¿e spêkasz. Zreszt±  jako potwarca i
oszczerca stawiasz siê w rzêdzie ludzkich ¶mieci a wiec osobników
pozbawionych zdolno¶ci honorowej.
J-23

Data: 2010-03-02 14:29:52
Autor: zbig
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 22:43, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

g³upoty ch³optasiu- ale wiem ¿e spêkasz. Zreszt±  jako potwarca i
oszczerca stawiasz siê w rzêdzie ludzkich ¶mieci a wiec osobników

Nie wiem jak ty jeste¶ w stanie wypijaæ te szczyny, na które
bezustannie wystawiasz paszczê. Tyle razy udowodniono ci, ze nie
kojarzysz najprostszych faktów, nie masz elementarnej wiedzy i jeste¶
zwyczajnym prostakiem. A ty nic , ocierasz mocz z gêby i dalej
próbujesz graæ rolê wyroczni.

Data: 2010-03-02 15:28:39
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 23:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

nie masz elementarnej wiedzy
cytujê:   "A minister by³ z PSL"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Nowicki_%28ur._1941%29
cytujê ¼ród³o: "W 2007 po wygranych przez Platformê Obywatelsk±
wyborach parlamentarnych zosta³ og³oszony kandydatem TEJ PARTII na
stanowisko Ministra ¦rodowiska w nowym rz±dzie"

Pomyliæ siê rzecz ludzka, zw³aszcza je¿eli pomy³ka dotyczy drobiazgu i
nie ma zupe³nie ¿adnego znaczenia co do meritum, dlatego ciê nie
poprawia³em.  Do teraz.
No i jak wygl±dasz, omu³ku, ze swoim kojarzeniem faktów i elementarn±
wiedz±? Zero, zero i metr mu³u palikociarzu za to tona tupetu,
skurwysyñstwa  i bezczelno¶ci. Wracasz na listê olewanych ciep³ym
moczem. Pij na zdrowie ¶mieciu ;)))))
J-23

Data: 2010-03-02 23:50:39
Autor: zbig
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 3 Mar, 00:28, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

 Trafi³o siê ¶lepej kurze ziarno. Niemniej jednak nadal bêdê piêtnowa³
twoje nieuctwo i prymitywizm, które wyziera niemal¿e z ka¿dego twojego
"tworu"

Data: 2010-03-03 00:40:00
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-03 00:28, Hans Kloss pisze:
[...]

Widaæ, ¿e niemiecki przydupas :]

Data: 2010-03-03 00:41:41
Autor: Lorn
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
Hans Kloss pisze:
On 2 Mar, 23:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

nie masz elementarnej wiedzy
cytujê:   "A minister by³ z PSL"

Ty siê ju¿ nie produkuj... Gówno zamienisz w lizaka swoim pokrêtnym umys³em. :>

Data: 2010-03-02 22:48:05
Autor: Lorn
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
Hans Kloss pisze:
[...]

To nie trafi³em do KF`a? :> Ma³o, ¿e¶ idiota to jeszcze k³amiesz.

Data: 2010-03-02 13:56:54
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 22:48, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

To nie trafi³em do KF`a? :>

Ja nie mam kfa gnojku, bo piszê z bramek www. zreszt± nic nigdy o
¿adnym kfie nie pisa³em. Jeste¶ na li¶cie  ignorowanych
MERYTORYCZNIE, co nie znaczy ze pod czasu do czasu nie dostaniesz
pozamerytorycznego plaskacza w têpy pysk jak mi taka ochota przyjdzie.
A w³a¶nie przysz³a ;)
J-23

Data: 2010-03-02 23:09:42
Autor: Lorn
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
Hans Kloss pisze:
On 2 Mar, 22:48, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

To nie trafi³em do KF`a? :>

Ja nie mam kfa gnojku

Nie s±d¼ innych po sobie gnojku... :>
O przepraszam, bêdê bardziej precyzyjny... Lista ignorowanych :> Cytacik: "Naprawdê tak± rado¶æ sprawia ci palikocenie i trollowanie? To baw siê dobrze, ale beze mnie. Do³±czasz do listy ignorowanych."

Ignoruj... :>

Data: 2010-03-02 23:17:49
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-02 23:09, Lorn pisze:

Ignoruj... :>

Ciebie, pop-corn, ³atwo ignorowaæ, proponujesz tylko sieczkê :]

Data: 2010-03-02 23:29:31
Autor: Lorn
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
u2 pisze:
W dniu 2010-03-02 23:09, Lorn pisze:

Ignoruj... :>

Ciebie, pop-corn, ³atwo ignorowaæ, proponujesz tylko sieczkê :]

pop-corn? Skoro ³atwo, to dlaczego mnie nie ignorujesz? :> Wiem dlaczego... Jeste¶ z tych 'awe, hans i im podobnych' którzy musz± mieæ swoje ostatnie zdanie... Nie wa¿ne, ¿e debilne, aby by³o :>

Data: 2010-03-02 23:39:49
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-02 23:29, Lorn pisze:
u2 pisze:
[...]

Debilne ? Ka¿dy s±dzi po sobie pop-corn :]

Data: 2010-03-02 23:51:49
Autor: Lorn
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
u2 pisze:
[...]

Debilne ?

Twój post jest tego dowodem... :>

Ka¿dy s±dzi po sobie pop-corn :]

Szkoda, ¿e nie dostrzegasz tego w sobie :>

Data: 2010-03-02 23:57:09
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-02 23:51, Lorn pisze:

Debilne ?

Twój post jest tego dowodem... :>

Dowód, nie wymagaj±cy dowodu ? Co¶ ¶ciemniasz.

Ka¿dy s±dzi po sobie pop-corn :]

Szkoda, ¿e nie dostrzegasz tego w sobie :>

Dlatego mój nick brzmi "u2". Jestem twoim zwierciad³em :]

Data: 2010-03-03 00:00:48
Autor: Lorn
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
u2 pisze:
W dniu 2010-03-02 23:51, Lorn pisze:

Debilne ?
Twój post jest tego dowodem... :>

Dowód, nie wymagaj±cy dowodu ? Co¶ ¶ciemniasz.

Twój post jest tego dowodem...  Debilizmu. :>

Ka¿dy s±dzi po sobie pop-corn :]
Szkoda, ¿e nie dostrzegasz tego w sobie :>

Dlatego mój nick brzmi "u2". Jestem twoim zwierciad³em :]

Przemy¶l dok³adnie to co napisa³e¶...

Data: 2010-03-03 00:04:23
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-02 23:59, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-03-02 23:51, Lorn pisze:

Debilne ?
Twój post jest tego dowodem... :>

Dowód, nie wymagaj±cy dowodu ? Co¶ ¶ciemniasz.

Twój post jest tego dowodem debilizmu. :>

Hmm, a jak definiujesz swój debilizm, kolesiu ?

Ka¿dy s±dzi po sobie pop-corn :]
Szkoda, ¿e nie dostrzegasz tego w sobie :>

Dlatego mój nick brzmi "u2". Jestem twoim zwierciad³em :]

Przemy¶l dok³adnie to co napisa³e¶...

 Do Przemy¶la, na szczê¶cie, mi daleko. :]

Data: 2010-03-02 22:31:59
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-02 22:27, Lorn pisze:

[...]

Nie pierdol, pe³oski dupku.

Data: 2010-03-02 13:20:07
Autor: Mariusz Merta
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
jeste¶ ¿a³osny Zbyszek...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-02 13:31:33
Autor: zbig
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 22:20, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
jeste¶ ¿a³osny Zbyszek...
Mariusz Merta

Ja sie trzymam faktów,  nie budujê konstrukcji opartych na spekulacjach

Data: 2010-03-02 17:32:47
Autor: awe
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a46d8137-a6e3-40d5-b680-7b37933b9324t23g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
ciekawe za ktore artykuly nie zwrocili..jeszcze
awe

Data: 2010-03-02 09:15:17
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 17:32, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

ciekawe za ktore artykuly nie zwrocili..jeszcze

Bardziej ciekawe za które artyku³y nie zwróc± nigdy bo kasa posz³a pod
sto³em ;). Ostro¿nie oceniam to na 75% artyku³ów GWna o tematyce
politycznej.....
J-23

Data: 2010-03-02 15:46:12
Autor: -he®sk-
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On Tue, 2 Mar 2010 04:44:20 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

 BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO!
A uczciwym ludziom którzy w poprzednich wyborach poparli pe³o
wspó³czujê ¿e siê tak paskudnie  dali nabraæ.

 trauma trzyma, co ? ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-02 09:13:30
Autor: Hans Kloss
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On 2 Mar, 15:46, -he(R)sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO!

Tylko brawo pe³owcze? Ja bym wrêcz zawo³a³ -
BIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czekamy na dalsze przypadki ujawnionych pe³oskurwysyñstw. Trybuna³
Stanu ju¿ ma zapewnione  zajêcie na najbli¿sz± piêciolatkê, teraz czas
na demaskowanie  drobniejszych wyczynów pe³obandy, takich  dla
zwyczajnej prokuratury.
J-23

Data: 2010-03-03 13:38:38
Autor: -he®sk-
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
On Tue, 2 Mar 2010 09:13:30 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO!
Tylko brawo pe³owcze?

 spodziewales sie aplauzu dla twego chamstwa ?

Ja bym wrêcz zawo³a³ - BIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 chyba PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSS ! ;o)))

Czekamy na dalsze przypadki ujawnionych pe³oskurwysyñstw.

 wlasnie, ostatnio gosiewskiemu robia kolo tylka ;o)))

Trybuna³ Stanu ju¿ ma zapewnione  zajêcie na najbli¿sz± piêciolatkê,

 trybunal stanu? zasiada w nim prezes i przyboczni ? ;o))

teraz czas na demaskowanie  drobniejszych wyczynów pe³obandy,

 np za czyje pieniadze wybudowano peron we wloszczowej i dlaczego
 umorzono dlugi pc ? ;o)))

takich  dla zwyczajnej prokuratury.

 coz, poczytaj sobie n.t. kompetencji prokuratury i trybunalu stanu.
  p.s. jak tam szczepionka przeciwko szwajne grypa,
 zuzyles caly zapas ?

Data: 2010-03-02 17:34:54
Autor: u2
A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy
W dniu 2010-03-02 13:44, Hans Kloss pisze:
[...]

Wysz³o szyd³o z worka. Ten pseudo-ekolog z GWna dba tylko o mamonê, ale
nie o ¶rodowisko naturalne :]

A teraz ¿ryjcie to pe³okurwy