A tko taki ten SKL?

Data: 2014-02-06 03:25:07
Autor: stevep
A tko taki ten SKL?
# Polska Razem Jarosława Gowina połączyła się ze Stronnictwem  Konserwatywno-Ludowym. Poinformowali o tym w Sejmie liderzy obu ugrupowań.  Jarosław Gowin powiedział, że jest to kolejny etap budowania umiarkowanej  prawicy, która nie zgadza się na monopol dwóch wielkich oligarchii  partyjnych: Platformy i PiS-u. #
Ze strony:
http://tnij.org/rpe48gd

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-06 01:38:39
Autor: Lepudruk
A tko taki ten SKL?
Mi Gowin kojarzy się ze świętoszkowatym  cynikiem.

Kurdupel

Data: 2014-02-06 13:54:38
Autor: stevep
A tko taki ten SKL?

[...]