A to Ścios.

Data: 2011-06-01 09:50:43
Autor: cirrus
A to Ścios.
# W związku z dzisiejszym artykułem Aleksandra Ściosa opublikowanym w "Gazecie Polskiej", w którym oskarżono NE o agenturalność...

Chcemy zapytać się "Gazetę Polską" czy czuje się zagrożona przez NowyEkran? I jak to co pisze Aleksander Ścios ma się do tego co robi NE? Czy promowanie Klubów Gazety Polskiej i Lasu Smoleńskiego jest rozbijaniem polskiej prawicy? Czy "Gazeta Polska" przed opublokwaniem teksu, sprawdziła podawane tam "fakty"? Kiedy ze strony NE nastapił przypisywany nam prze p.Ściosa atak na p.A.Macierewicza? Kiedy zaatkowaliśmy "Gazetę polską"? Dlaczego podważacie wiarygodność Łażącego Łazarza i to w kontkście jego tekstów "Gruppenfuhrer KAT" i "Głowa zdrajcy"? Czy dezawuowanie tak waznych tekstów poprzez zarzucanie agenturalności autorowi służy wyjaśnieniu Katastrofy Smoleńskiej? Dlaczego odpowiedź ŁŁ

http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/15664,juz-nie-moge-z-tym-baczkiem-vel-sciosem

jest przez was traktowana jako atak na was, a nie jako obronę przed zarzutami? Chcę też zwrócić uwagę na sposób w jaki p.Ścios udawadnia naszą agenturalność. Ma o tym świadczyć nasza nerwowa reakcja na jego zarzuty. Może więc zwróci uwagę na swoją nerwowość np.na moje pytania na jego blogu? Czy jego nerwowa reakca nie świadczy o... #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfdhs

--
stevep