A to c i e k a w e

Data: 2010-04-12 22:00:42
Autor: awe
A to c i e k a w e
cytuje ze spieprzaj..dziadu

"Przede wszystkim kondolencje dla wszystkich ofiar tragedii. Zastanawiam się tylko, kto na tym w przyszłości politycznie zyska lub straci.

Może zyskać PiS, gdyż powie, że Lech Kaczyński jest męczennikiem i zginął za Polskę. I, . będzie w tym trochę racji.

Nikt nie życzył prezydentowi śmierci. Zastanawiam się tylko jak w tej szczególnej sytuacji będzie wyglądała kampania wyborcza.

Jeszcze jedno. Dziś jest sobota poprzedzająca Niedzielę Miłosierdzia Bożego. W ten sam dzień 5 lat temu odszedł z naszego świata Ojciec Święty Jan Paweł II. Czyżby Pan Bóg chciał nam coś dać do zrozumienia, coś przekazać? Czy to jest może kara za naszą małość, nasze spory polityczne, personalne ataki.
Paradoksalnie, ta tragedia może doprowadzić do pojednania Polaków, do zakopania toporu wojennego. Wobec śmierci, bowiem, wszyscy jesteśmy równi.

Teraz widzimy w pełni znaczenie słów "..nie znacie dnia ani godziny."

http://www.spieprzajdziadu.com/

Data: 2010-04-12 13:21:19
Autor: alojzy bibuła
A to c i e k a w e
On 12 Kwi, 22:06, "Bolek Waliza"
<nikt_nie_powie...@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote:
U ytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:hpvu3s$g4s$1news.onet.pl...

> cytuje ze spieprzaj..dziadu

> "Przede wszystkim kondolencje dla wszystkich ofiar tragedii.

raczej nie dotra do nich kondolencje
wypadalo przeslac rodzinom i znajomym
DEBILU

to przecie napisał że cytuje

Data: 2010-04-12 22:09:48
Autor: Piotr
A to c i e k a w e
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:06:33 +0200, Bolek Waliza napisał(a):

raczej nie dotra do nich kondolencje

To nie jest takie pewne. Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-12 22:15:21
Autor: Piotr
A to c i e k a w e
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:10:32 +0200, Bolek Waliza napisał(a):

Spierdalaj
ja im do piekla nie dostarcze.
Ni chuja
Tfu! Rzydu

Ja wiem, Jogi. Do piekła za wysokie progi.
Ty mógłbyś sianko do obory nosić, albo pluszowe misie dla oborowego...
Piotr

Data: 2010-04-12 22:27:28
Autor: Tomy M.
A to c i e k a w e
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1o3mkv1rddsrg.16ht7zqa23o76$.dlg40tude.net...

Ja wiem, Jogi. Do piekła za wysokie progi.
Ty mógłbyś sianko do obory nosić, albo pluszowe misie dla oborowego...
Piotr

Pliss ... nie wyciągaj mi go z KF.
Pewnie nie tylko u mnie leży tam i odpoczywa.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 22:34:24
Autor: Piotr
A to c i e k a w e
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:27:28 +0200, Tomy M. napisał(a):

Pliss ... nie wyciągaj mi go z KF.
Pewnie nie tylko u mnie leży tam i odpoczywa.

To przykro mi, że przysparzam, to rzeczywiście ból. Ja nie używam KF i nie mam takich problemów.
Piotr

Data: 2010-04-12 22:43:14
Autor: Tomy M.
A to c i e k a w e
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gfdu35wm04ru.bp9kij2ltuou$.dlg40tude.net...

To przykro mi, że przysparzam, to rzeczywiście ból.
Ja nie używam KF i nie mam takich problemów.

To zacznij używać, wygodne jak cholera :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 22:47:00
Autor: Piotr
A to c i e k a w e
Dnia Mon, 12 Apr 2010 22:43:14 +0200, Tomy M. napisał(a):

To zacznij używać, wygodne jak cholera :-)

Z pewnością, ale jak widzisz, nie zawsze działa. :-)
Piotr

Data: 2010-04-12 22:11:23
Autor: matusm
A to c i e k a w e

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvu3s$g4s$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma o co sie  spierac.Trzaka ostatecznie rozliczyc zydokomune i zakonczyc rozdzial rzadow,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-13 16:47:24
Autor: ColgatesBilly