A to dlatego pisiory tak nienawidzą szkoły.

Data: 2019-09-09 09:47:21
Autor: Bruno Brunowski
A to dlatego pisiory tak nienawidzą szkoły.
Posłanka PiS Bernadeta Krynicka duka przemówienie z kartki:
https://twitter.com/i/status/1170946676628045824
https://www.wprost.pl/kraj/10249375/wpadka-poslanki-pis-mylila-sie-podczas-przemowienia-czytanego-z-kartki.html

Ta pani do panteonu z pewnością nie trafi, ale na panteneum ma duże szanse.

--
Bruno

Data: 2019-09-09 19:53:09
Autor: Ramozis
W dniu 2019-09-09 o 18:47, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Atak personalny/osobowy.
Zaatakuj (argumentami) program.

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-09-10 01:25:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 19:53:36 UTC+2 użytkownik Ramozis napisał:
W dniu 2019-09-09 o 18:47, Bruno Brunowski pisze:
> Posłanka PiS Bernadeta Krynicka duka przemówienie z kartki:
> [...]

Jaki program? Gdzieś ktoś go widział?

Czy może masz na myśli, że "PiS jest partią programu"? Skoro tak, to pani Bernadeta doskonale uosabia ten nie spisany program.

KO - https://koalicjaobywatelska.pl/program
PSL- https://www.psl.pl/psl-koalicja-polska-przedstawia-nowy-program/
Lewica - https://lewica2019.pl/program

PiS - ????

--
Bruno

Data: 2019-09-10 19:17:05
Autor: chędożnik
program PIS-u
[...]

[...linki do programów innych partii...] > PiS - ????

Zajrzyj do relacji wideo z sobotniej (7.IX) konwencji PIS-u w Lublinie.
A w niej obejrzyj wystąpienie prezesa. Przedstawia ten program.

--
Już nikt nie załatwi gangstera tak jak to zrobił James Caan w filmie "Złodziej".

Data: 2019-09-10 10:26:28
Autor: japanizer
program PIS-u
On Tuesday, September 10, 2019 at 7:17:29 PM UTC+2, chędożnik wrote:

> [...]

Zajrzyj do relacji wideo z sobotniej (7.IX) konwencji PIS-u w Lublinie.
A w niej obejrzyj wystąpienie prezesa. Przedstawia ten program.

"Zbudujemy 3 miliony domów", "milion samochodów elektrycznych", "każdy Polak będzie zarabiał powyżej średniej krajowej" - to, i wiele innych ściem już słyszeliśmy ze złotych ust prezesa.

Data: 2019-09-10 21:04:18
Autor: chędożnik
program PIS-u z soboty 7.IX
W dniu 2019-09-10 o 19:26, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Przeczytaj proszę, ze zrozumieniem, mojego poprzedniego posta.
Przeczytaj proszę, ze zrozumieniem, nagłówek obecnego posta.
Sedno swej sprawy zaznaczyłem gwiazdkami *...*
Odnieś się proszę do sedna mego posta (czytaj: program z 7.IX).

Data: 2019-09-10 12:41:16
Autor: japanizer
program PIS-u z soboty 7.IX
On Tuesday, September 10, 2019 at 9:04:18 PM UTC+2, chędożnik wrote:

> [...]
Sedno swej sprawy zaznaczyłem gwiazdkami *...*
Odnieś się proszę do sedna mego posta (czytaj: program z 7..IX).

A gdzie o tym programie można poczytać?

http://www.pis.pl/

Jest gdzieś, czy znowu będą mówić, że się przejęzyczyli?

Data: 2019-09-11 17:53:21
Autor: chędożnik
forma (pisemna/inna) program PIS-u z soboty 7.IX
W dniu 2019-09-10 o 21:41, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Czy dla Ciebie najważniejszy jest zapisany papier (z programem) ?
Najlepiej z pieczątką prezesa ? Potwierdzony przez notariusza ?
Innej formy (np. niepisemnej) programu nie dopuszczasz ?
Twój wybór...

Data: 2019-09-11 09:46:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 11 września 2019 17:53:21 UTC+2 użytkownik chędożnik napisał:

> [...]
Najlepiej z pieczątką prezesa ? Potwierdzony przez notariusza ?
Innej formy (np. niepisemnej) programu nie dopuszczasz ?

W przypadku PiS to było by najlepsze. W weekend BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! tak nagadał, że pisiory nadal odkręcają i tłumaczą co miał na myśli.
A dzisiaj poprawił: "- Małe firmy nie będą bankrutować, jeżeli nauczą się funkcjonować w tej nowej rzeczywistości. Będzie rósł popyt, więc będzie możliwość utrzymania się na rynku - wyjaśniał prezes w "Sygnałach Dnia" nowe pomysły PiS, w tym wzrost płacy minimalnej."

Stara komunistyczna szkoła. Jak brakuje pieniędzy, to najprościej do...ć badylarzom domiar.

--
Bruno

Data: 2019-09-11 11:55:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 11 września 2019 20:35:05 UTC+2 użytkownik chędożnik napisał:
W dniu 2019-09-11 o 18:46, Bruno Brunowski pisze:

> [...]
> Ja o formie programu PIS, a Ty o ... badylarzach i baczności.
Czyli 100% trafiasz w to o czym ja piszę i jaki jest nagłówek mego podwątku.

Program PiS ma jak na razie formę wynurzeń Kaczyńskiego i Morawieckiego, które dzień po ogłoszeniu są odwoływane albo przekręcane przez partyjnych macherów. Tak więc wracając do twojego pytania, odpowiedź brzmi: tak, forma aktu notarialnego byłaby w przypadku tych osobników odpowiednia.

--
Bruno

Data: 2019-09-10 13:52:44
Autor: Bruno Brunowski
program PIS-u z soboty 7.IX
W dniu wtorek, 10 września 2019 21:04:18 UTC+2 użytkownik chędożnik napisał:

> [...]
Sedno swej sprawy zaznaczyłem gwiazdkami *...*
Odnieś się proszę do sedna mego posta (czytaj: program z 7..IX).

Programu PiS nie ma nigdzie spisanego. Może będzie w weekend.

A samym słowom BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! nie bardzo można wierzyć.
Pisiory właśnie odkręcają sprawę z "proporcjonalną składką ZUS" o której raczył był wspomnieć.

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/program-pis-przed-wyborami-szczegoly-nadal-owiane-tajemnica/w83q2sq

--
Bruno

Data: 2019-09-12 06:54:08
Autor: Runt
program PIS-u
W dniu 2019-09-10 o 19:17, chędożnik pisze:
Posłanka PiS Bernadeta Krynicka duka przemówienie z kartki:

Zajrzyj do relacji wideo z sobotniej (7.IX) konwencji PIS-u w Lublinie.
A w niej obejrzyj wystąpienie prezesa. Przedstawia ten program.

Gruszki na wierzbie to nie program, a obietnice.

--
Runt

Data: 2019-10-08 20:58:13
Autor: jsen
program PIS-u
W dniu czwartek, 12 września 2019 06:54:09 UTC+2 użytkownik Runt napisał:

> Zajrzyj do relacji wideo z sobotniej (7.IX) konwencji PIS-u w Lublinie.
> A w niej obejrzyj wystąpienie prezesa. Przedstawia ten program.

Gruszki na wierzbie to nie program, a obietnice.

Szybciej wyrosną gruszki na wierzbie, niż zdrajcy się nawrócą.

jacek

Data: 2019-10-09 03:04:03
Autor: Jacek Bialy
program PIS-u
   -- - Szybciej wyrosną gruszki na wierzbie, niż zdrajcy się nawrócą.

To zależy od tego, czy zmiany w mózgu są nieodwracalne..  'Bolek' nigdy nie przeprosi, bo daleko posuniętą lemingozę połączoną z syndromem homo sovieticus rozpoznać można u niego po wyglądzie, wyrazie twarzy itp.

JB

Data: 2019-10-09 14:03:04
Autor: Runt
program PIS-u
W dniu 2019-10-09 o 12:04, kanalia Jacek Bialy pisze:
    -- - Szybciej wyrosną gruszki na wierzbie, niż zdrajcy się nawrócą.

To zależy od tego, czy zmiany w mózgu są nieodwracalne..

U ciebie sa! Komuch zawsze zostanie komuchem.

--
Runt

Data: 2019-10-09 07:34:09
Autor: Runt
program PIS-u
W dniu 2019-10-09 o 05:58, faryzeusz jsen@op.pl pisze:
[...]

nawróciłeś się? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-09 19:56:16
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 18:47 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Ta pani do panteonu z pewnością nie trafi, ale na panteneum ma duże  szanse.

Możesz wyjaśnić spicz o panteneum?
Czy to, jak sądzę, tylko próba udawania intelektualisty?

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 01:26:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 19:56:29 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Możesz wyjaśnić spicz o panteneum?
Czy to, jak sądzę, tylko próba udawania intelektualisty?

Linkowany film obejrzyj.

--
Bruno

Data: 2019-09-10 10:31:53
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 10:26 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

> szanse.

Możesz wyjaśnić spicz o panteneum?
Czy to, jak sądzę, tylko próba udawania intelektualisty?

Nic nie wnosi, zatem pytam ciebie - czym według Bruna jest panteneum i  skąd się bierze w tym kontekście?
Nadal uważam, że chcesz sprawiać wrażenie intelektualisty przy żenującym  deficycie.

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 01:42:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 10 września 2019 10:32:06 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Linkowany film obejrzyj.

Nic nie wnosi, zatem pytam ciebie - czym według Bruna jest panteneum i  skąd się bierze w tym kontekście?

A to już się pytaj posłanki Bernadety, to jej patent.

--
Bruno

Data: 2019-09-10 04:49:41
Autor: japanizer
On Tuesday, September 10, 2019 at 10:32:06 AM UTC+2, Trefniś wrote:

> [...]

Nadal uważam, że chcesz sprawiać wrażenie intelektualisty przy żenującym  deficycie.

Rażą was wszyscy, którzy mają wykształcenie większe niż średnie, prawda, PiSdo? Trzeba było mniej pić, więcej się uczyć, może coś byście w życiu osiągnęli.

Bo wychodzi na to, że waszym największym osiągnięciem życiowym są wygrane przez Kaczyńskiego wybory, PiSdo, buehehehe.

Data: 2019-09-10 15:23:07
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 13:49 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Bo wychodzi na to, że waszym największym osiągnięciem życiowym są  wygrane przez Kaczyńskiego wybory, PiSdo, buehehehe.

Obaście przedstawicielami "szpagatowej inteligencji":

https://wpolityce.pl/polityka/285836-buraczana-arystokracja-czyli-szpagatowa-inteligencja-nic-nowego-pod-sloncem

nawet nie potraficie się podpiąć pod odrobinę bardziej inteligentną
@Danuta07067216

Niektórzy myślą, że "powtarzać znaczy rozumieć", ale to błąd, ciotunie.
Zapytajcie @Danuta07067216 o co chodzi, zapewne nie chce ciągnąć za sobą  za uszy buraczanej inteligencji.

EOT wuje.

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 06:30:11
Autor: japanizer
On Tuesday, September 10, 2019 at 3:23:12 PM UTC+2, Trefniś wrote:

> [...]

@Danuta07067216

Niektórzy myślą, że "powtarzać znaczy rozumieć", ale to błąd, ciotunie.

Ja o wykształceniu, ty - cytując kremlowski portal - o arystokracji. A jak w życiu nic nie osiągnąłeś, tak już ci zostało.

Widzisz, kiedyś latałeś na pochód pierwszomajowy, a teraz? Ino żółć w sobie możesz hodować. He he, PiSdo.

Data: 2019-09-10 15:37:32
Autor: Trefniś
A to dlatego pisiory tak nienawidzą szkoły .
W dniu .09.2019 o 15:30 <japanizer@japanizer.org> pisze:

EOT wuje.

Nie widzisz EOT podpasko?
EOT

--
Trefniś

Data: 2019-10-08 21:09:41
Autor: jsen
W dniu wtorek, 10 września 2019 13:49:42 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Nadal uważam, że chcesz sprawiać wrażenie intelektualisty przy żenującym  > deficycie.

Rażą was wszyscy, którzy mają wykształcenie większe niż średnie, prawda,

Powiedz to Einsteinowi lub Ramanujanowi; może zza grobu ciebie wyśmieją:)

nawet szkoda słów,
jacek

Data: 2019-10-08 21:45:10
Autor: japanizer
On Wednesday, October 9, 2019 at 1:09:42 PM UTC+9, js...@op.pl wrote:

Powiedz to Einsteinowi lub Ramanujanowi; może zza grobu ciebie wyśmieją:)

nawet szkoda słów,

Twoim zdaniem Einstein zakończył edukację na szkole średniej, jak ty? Masz tupet, prostaku!

Data: 2019-09-10 03:41:03
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 18:47:23 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

wykwintnie objaśniłeś wszystko, prócz takiej prozaicznej sprawy:
dlaczego za rządów tuskowych przestępcy i zagranica obrobiła nas na jakieś 400 mld złotych,
czyli ukradli emerytury naprawdę godziwe wszystkim Polakom.

jacek

Data: 2019-09-10 04:08:39
Autor: jsen
A to dlatego pisiory tak nienawidzą szkoły.
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 18:47:23 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Posłanka PiS Bernadeta Krynicka duka przemówienie z kartki:

dlatego pisiory "nienawidzą" szkoły, że wy k.... wstrętne, chcieliście ją podzielić,
na 6, 3, 3 lata, aby młodzież nie mogla zżyć się ze sobą.
pewnie rozbilibyście to na jeszcze więcej podziałów, gdyby to tylko było możliwe.
też na pewno rozbilibyście rodziny, by tym łatwiej wam było społeczeństwem kierować.
znam was zbyt dobrze i wiem, jak wszelkich dewiantów i pedofili (razem ze 40%)
wprowadziliście przez lata komuny do Kościoła. a teraz mówicie, że to jakiś ksiądz gwałcił dzieci, zamiast  powiedzieć, że zazwyczaj był to wasz wysłannik. i taka jest prawda.

jacek

Data: 2019-09-10 15:25:17
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 13:08 <jsen@op.pl> pisze:

[...]

Daj spokój, to nieświadome mięso armatnie.

--
Trefniś

A to dlatego pisiory tak nienawidzą szkoły.