[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...

Data: 2010-07-16 01:25:21
Autor: Kombajn Bizon
[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...
Stara zasada mowi - czego nie mozesz ukryc - wyeksponuj.

Napisz wiec szybko na pl.rec.foto.cyfrowa - dla fachowcow teraz
posucha, a debiutanci szukaja modelek - moze znajdzie sie paru gosci
chetnych do uwiecznienia tego na zdjeciach.
Jest szansa na to ze gapie widzac zamaskowanego goscia znecajacego sie
nad kobieta, w otoczeniu tlumu fotoreporterow, pomysla ze to jakis film
albo conajmniej najnowszy odcinek M jak Milosc i beda chcieli od Ciebie
autograf.

[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...