[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...

Data: 2010-07-16 06:28:38
Autor: PeJot
[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...
Koziołek pisze:

No i lipa. Okazało się, że trzydziestoparoletnia kwoka nie umie jeździć na rowerze, co skutecznie przede mną ukrywała przez dychę z okładem.

Zaprawdę powiadam Ci, nie jesteś pierwszy. Kroniki notują podobne przypadki. One nauki małżeńskie przeprowadzaj po zmroku, wstyd dla was obojga mniejszy. Dorosły co uczy się roweru zażywać, wszak widok to przedni, acz rzadki.

Aż się boję zapytać o orgazmy...

Na rowerze ? To tak jak z Yeti - podobno istnieje ale nikt nie widział :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-16 07:44:37
Autor: bans
W dniu 2010-07-16 06:28, PeJot pisze:

Na rowerze ? To tak jak z Yeti - podobno istnieje ale nikt nie widział :)

A gdzie tam, nawet filmik jest na youtube. Ale pewnie udaje ;)

--
bans

[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...