[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...

Data: 2010-07-16 09:34:14
Autor: szerszen
[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1o3pp$kep$1@inews.gazeta.pl...

ten nastąpił, kazałem mojemu kochaniu poczekać: zawiązałem oczy i spytałem, czy ma ochotę na coś długiego, z metalu i na gumie, od czego niestety na początku boli tyłek. Bardzo się ucieszyła

ja to mysle ze ty masz wiekszy "problem", niz jej brak umiejetnosci jazdy rowerem ;)

chyba ze wiesz co sobie wyobrazala, a sie z nami nie podzieliles

[CROSS POST] A to mi żona szpas zrobiła...