A to nie był PRIMA APRILIS??

Data: 2009-04-03 07:56:50
Autor: Loser
A to nie był PRIMA APRILIS??
Ciao

Naprawde nie byl to żart??

:-)

Pozdrowko

Loser

+
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
;-)

Data: 2009-04-03 11:14:49
Autor: Bugatti
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Loser"  napisał w wiadomości:

Ciao

Naprawde nie byl to żart??

:-)

Teraz pewnie każdy napisze że to był żart i wszyscy mają akcję ;-p choć pewnie są tacy co rzeczywiście się przestraszyli ;)

Pozdrowko

Loser

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-04-03 11:26:41
Autor: Virck
A to nie był PRIMA APRILIS??

"Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gr4fg2$lmn$1inews.gazeta.pl...
Ciao

Naprawde nie byl to żart??

:-)

Pozdrowko

Loser

+
 Janek Werbiński  to jest wyjatkowy frajer i leszcz co udowodnil juz na tym forum kilka razy......

Data: 2009-04-03 11:32:37
Autor: Baloo
A to nie był PRIMA APRILIS??
"Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał

Janek Werbiński  to jest wyjatkowy frajer i leszcz co udowodnil juz na tym forum kilka razy......

Obawiam się, że nie tylko na tym forum :/

Data: 2009-04-03 13:59:00
Autor: Jan Werbiński
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości news:gr4l4o$4va$1news.onet.pl...
"Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał

Janek Werbiński  to jest wyjatkowy frajer i leszcz co udowodnil juz na tym forum kilka razy......

Obawiam się, że nie tylko na tym forum :/

Na bankach, to Ty się popisałeś socjalistyczną mentalnością i niezrozumieniem podstaw.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-03 13:58:13
Autor: Jan Werbiński
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:001a4b0d$0$24966$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Hue hue. Wy musicie odrabiać straty z 2008, których ja nie mam.
:-DDD

Ciągle jesteście pod kreską, a to tylko korekta w bessie...

Data: 2009-04-03 13:59:23
Autor: Jan Werbiński
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4fg2$lmn$1inews.gazeta.pl...
Ciao

Naprawde nie byl to żart??

Nie. Jestem prawie bez papierów.

Data: 2009-04-03 19:22:48
Autor: Loser
A to nie był PRIMA APRILIS??
Ciao

Ja zdecydowanie bylem przekonany, ze "jajca" sobie robisz

Bo tyle oznak bylo,ze warto z calkiem niewielkim ryzkiem choc czesc papierow dobrac Ale trudno

Moze w przyszlosci zwroce uwage na Twoje sygnaly

:-)

Miłego week-endu

Pozdrowko

Loser