A to niespodzianka! Wałęsa jednak jest za Platf

Data: 2019-10-11 16:20:46
Autor: Lord Donald
A to niespodzianka! Wałęsa jednak jest za Platf
A to niespodzianka! Wałęsa jednak jest za Platformą. PSL poparł... tylko na chwilę. Teraz to wyjaśnia

,,Popieram PO jako jedyną siłę polityczną, która może powstrzymać PiS" - taką ,,laurkę" Platformie Obywatelskiej wystawił Lech Wałęsa. Nie byłoby w tym może nic nadzwyczajnego - polityczne sympatie byłego prezydenta od dłuższego czasu nie są raczej dla nikogo żadną tajemnicą. Chodzi jednak o to, że zaledwie kilka dni temu, Wałęsa obdarzył swoim poparciem PSL, któremu z PO ostatnio nie było po drodze.

Najwyraźniej polityczne deklaracje Wałęsy musiały wzbudzić niemałą konsternację w szeregach totalnej opozycji, bowiem były prezydent postanowił rozwiać wszelkie wątpliwości i wytłumaczyć się ze swojego zachowania. Okazuje się, że Platforma Obywatelska cały czas jest dla niego partią szczególną, a PSL? Cóż Ludowców Wałęsa poparł... tylko na chwilę.

,,Poparłem i popieram PO, jako dziś jedyną zorganizowaną siłę polityczną, która ma szansę zawrócić z drogi szaleńców z PiS. Nie atakowałem PO, natomiast wykazywałem jak doszło do popierania PiS. Widząc problemy PSL chciałem podać im pomoc. To są prawdziwe motywy moich poczynań".

- napisał Wałęsa.

We wtorek Wałęsa deklarował poparcie dla prezesa PSL Władysława Kosiniaka-Kamysza. Później jednak swój wpis z Facebooka usunął.

,,Wobec ostatnich, prezentowanych wyników różnych sondaży; Proszę publicznie PO, o zwolnienie mnie z danego publicznie słowa, że będę głosował na PO. Chcę wesprzeć Kosiniaka-Kamysza!"

- pisał na Facebooku Wałęsa.

W dalszej treści usuniętego wpisu przekonywał, że nie może sobie wyobrazić, by ,,tak zdolny polityk jak Kosiniak-Kamysz, jak i ludzie wsi z ,,Jego zorganizowania" nie mieli miejsca w parlamencie". Później skasował wpis.

Dwa dni wcześniej Wałęsa na konwencji Koalicji Obywatelskiej mówił:
,,Popieram was i będą na was głosował, nie widzę innej siły politycznej, która byłaby w stanie poprowadzić Polskę właściwie, z małymi mankamentami".

Widząc, jak szybko Lech Wałęsa potrafi zmieniać zdanie, nietrudno sobie wyobrazić, jakie nastroje musiały panować w ostatnich dniach w szeregach opozycji.

https://niezalezna.pl/292052-a-to-niespodzianka-walesa-jednak-jest-za-platforma-psl-poparl-tylko-na-chwile-teraz-to-wyjasnia?fbclid=IwAR1FNCiTN-9CYzptaZOt2xcGBWBXXR4ozPtNAi_bg4I4gL1zpdBCcVFO68c

Data: 2019-10-11 19:32:19
Autor: Runt
A to niespodzianka! 40 mln łapówki!

--
Runt

A to niespodzianka! Wałęsa jednak jest za Platf