A to qrwa niedowiarki

Data: 2012-04-13 06:34:52
Autor: stevep
A to qrwa niedowiarki
# Zaledwie dwa dni po drugiej rocznicy tragedii smoleńskiej i emocjonalnym  wiecu politycznym Jarosława Kaczyńskiego wychodzi na jaw, co Polacy sądzą  o przyczynach katastrofy. Wyniki sondaĹźu nie spodobają się politykom PiS.

66 procent PolakĂłw zapytanych przez SMG/KRC, czy zgadzają się z jedną z  opinii, Ĺźe katastrofa była wynikiem zamachu, odpowiada: "nie". 36 procent  twierdzi, Ĺźe "zdecydowanie" nie zgadza się z teorią o zamachu. "Raczej  nie" to odpowiedĹş 30 procent PolakĂłw.

SondaĹź zrealizowany na zlecenie "FaktĂłw" TVN pokazuje, Ĺźe zwolennikĂłw tezy  o zamachu na Ĺźycie prezydenta Lecha Kaczyńskiego jest zdecydowanie mniej.

10 procent ankietowanych wybrało odpowiedĹş "zdecydowanie tak", "raczej  tak" - 11 procent. 13 procent nie potrafi zająć stanowiska w tej sprawie.

Ciekawie prezentują się poglądy PolakĂłw pytanych o to, czy w ich odczuciu  Rosjanie utrudniają śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej. 55 procent  badanych zgodziło się z tą tezą. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp58d

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-13 12:29:44
Autor: Pan hrabia Bobrowski
A to qrwa niedowiarki

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wcoscev050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Zaledwie dwa dni po drugiej rocznicy tragedii smoleńskiej i emocjonalnym
wiecu politycznym Jarosława Kaczyńskiego wychodzi na jaw, co Polacy sądzą
o przyczynach katastrofy. Wyniki sondażu nie spodobają się politykom PiS.

Jakie to ma zanczenie? Im nie chodzi o katastrofę ale o okazje do atakowania Tuska i Komorowskiego. Pracie Jarosława na władzę jest wyraźne.

BBR

Data: 2012-04-13 13:54:54
Autor: Bogdan Idzikowski
A to qrwa niedowiarki

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f880018$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ładnie Tusk dziś podsumował Kaczyńskiego: "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". Mocne i prawdziwe. Oczywiście moim zdaniem.

Data: 2012-04-13 14:17:23
Autor: Pan hrabia Bobrowski
A to qrwa niedowiarki

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f881412$0$1314$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moim zdaniem prezes PiS dobrze wie, że katastrofa czy zamach 2 lata temu to jego wina. Stąd te ataki na Tuska.

BBR

Data: 2012-04-13 05:21:17
Autor: Leszczur
A to qrwa niedowiarki
On Apr 13, 2:17 pm, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu>
wrote:
> [...]
> Oczywiście moim zdaniem.

Moim zdaniem prezes PiS dobrze wie, że katastrofa czy zamach 2 lata temu to

A tam. Po odejściu Ziobry i paru innych polityków w PiS zapanowała
nędza jeśli chodzi o jakąś myśl polityczną.
No to chłopak radzi sobie jak może snując chore koncepcje o
katastrofie. I taki czlowiek miałby zdobyć władzę????

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-04-13 14:38:06
Autor: Pan hrabia Bobrowski
A to qrwa niedowiarki

wrote:
> [...]

No to chłopak radzi sobie jak może snując chore koncepcje o
katastrofie. I taki czlowiek miałby zdobyć władzę????

Otumaniony, zionący nienawiścią tłum wyniósł Hitlera do władzy.

BBR

Data: 2012-04-13 14:55:36
Autor: Obserwator
A to qrwa niedowiarki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Ładnie Tusk dziś podsumował Kaczyńskiego: "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". Mocne i prawdziwe. Oczywiście moim zdaniem.

 co ten zalosny klamca jeszcze nie powie?:)

Data: 2012-04-13 17:48:26
Autor: Bartosz
A to qrwa niedowiarki
Dnia Fri, 13 Apr 2012 14:55:36 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Niby dlaczego żałosny kłamca!? Jako premier wie więcej niż prezes PiS! Zna
treść ostatniej rozmowy Jarosława z Lechem i doskonale wie, że to Jarosław
załatwił brata bo ten stał mu na drodze do władzy! Historia zna takie
przykłady!

Bartosz

Data: 2012-04-13 18:12:05
Autor: Bogdan Idzikowski
A to qrwa niedowiarki

Użytkownik "Bartosz" <bartosz89@o2.pl> napisał w wiadomości news:ial09pcwib5s.4wsefoxnkdfq$.dlg40tude.net...
[...]

Bo to jest tak jak na tym przykładzie:
# Odnosząc się do przebiegu samej katastrofy smoleńskiej Kaczyński powiedział: Była mgła, oficerowie rosyjscy, którzy byli na lotnisku, wyraźnie mówili, że trzeba samolot odesłać. Dostali polecenie z Moskwy, że mają go sprowadzać, wydali polecenie obniżania wysokości (...), wydali polecenie schodzenia do 100 metrów, nawet nie jest pewne czy nie do 50 (metrów) i dali następnie polecenie +wolny pas+, którego zresztą polska załoga już nie wykonywała, bo +wolny pas+ to znaczy +lądujcie+. #
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/387142,kaczynski-oskarza-prawda-o-smolensku-moze-oznaczac-koniec-po.html

Albo Kaczyński nie rozumie albo świadomie brnie w kłamstwa.
1. To polscy piloci uparli się żeby wykonać "próbne podejście". Polecenie z Moskwy brzmiało - do 100 metrów i ni chuja więcej. To znaczy zniżyć się do 100 bezpiecznych metrów, popatrzeć na mgłę i spie***alać na zapasowe.
2. Wolny pas oznacza wolny pas i nic więcej. W tłumaczeniu oznacza, że na pasie lądowania nie znajduje się jakaś przeszkoda w postaci czołgu czy maszerującego pułku wojska. I tylko tyle. Wolny pas nie oznacza lądujcie.
To tak pokrótce. Można wyliczać i wyliczać. Jest wiele niewiedzy, niezrozumienia lub złej woli w PiS.

Data: 2012-04-13 16:36:10
Autor: Obserwator
A to qrwa niedowiarki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Albo Kaczyński nie rozumie albo świadomie brnie w kłamstwa.

jesli nie rozumie albo brnie w klamstwa, to dlaczego Tusk i jego koalicjanci
nie chca sprowadzic samolotu z Rosji i powolac niezalenej, miedzynarodowej
komisji ktora przeprowadzi dochodzenie?

Dlaczego rzad Tuska nie zgadza sie, aby polscy specjalisci ktorzy
zadeklarowali podjeli badana w Polsce?

Dlaczego Tusk oddal sledztwo w rece kagiebistow Putina?  --

Data: 2012-04-13 16:54:27
Autor: Obserwator
Dlaczego rzad Tuska UTRUDNIA polskie i miedzynarodowe
...badania przyczyn katastrofy ? Dlaczego to robi?

Pokazcie mi panstwo na swiecie ktorego rzad zachowuje sie podobnie:
konfliktuje spoleczenstwo i napuszcza na siebie ludzi, aby sie nienawidzili i
skakali sobie do oczu? Polacy sa niesamowicie nerwowi i agresywni... jak mozna
tak zyc  w ciaglym stresie??

A kagiebisci Putina robia sobie jaja z tego klocacego sie o takie oczywistosci
(nieznane w zadnym normalnym panstwie) towarzystwa zasiadajacego w Sejmie,
ktore dba nie o polskie interesy, tylko o interesy panstwa pod ktorego
okupacja Polska byla przez ponad 50 lat??

Ktory normaly rzad pcha na sile swoje panstwo pod skrzydla bylego ciemizcy??

Zapomnieliscie juz, dlaczego Polacy sa nedzarzami i nic nie zapowiada, ze
sytuacja sie przez nastepne pokolenia polepszy ?

Popatrzcie jak inne panstwa dbaja o swoje interesy. Zadne obce panstwo pod
ktorego opiekie chce ten nierzad sie schronic, nie zapewni ochrony i np.
emerytur spoleczenstwu panstwa, ktore poddaje swoja suwerennosc walkowerem.

Tusk i jego klika odejda, Komorowski przeminie, a wszyscy Polacy przeciez
swojego panstwa nie zmienia...i wszyscy nie wymra, mimo ze ten rzad bardzo sie
o to stara..

Data: 2012-04-13 19:22:05
Autor: u2
W dniu 2012-04-13 18:54,  Obserwator pisze:
Zapomnieliscie juz, dlaczego Polacy sa nedzarzami i nic nie zapowiada, ze
sytuacja sie przez nastepne pokolenia polepszy ?

Oj tam, statystycznie rzecz biorac jest duzo lepiej niz za PRLu.

Data: 2012-04-14 06:04:02
Autor: stevep
A to qrwa niedowiarki
Dnia 13-04-2012 o 18:36:10  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A dlaczego "Jarosław Polskę zbaw" nie zwołał pospolitego ruszenia i nie  pociągnął na Kreml?

--
stevep

Data: 2012-04-14 07:58:41
Autor: Leprechaun
A to qrwa niedowiarki

napisał(a):

[...]

Pytanie do Obserwatora: jak sobie wyobrazasz transport wraku do Polski? Po drodze moherowa gawiedz rozkładłaby go i przerobila na medaliki chyba, ze łapę na wszystkim położyłby ojciec dyrektor i sam produkował z wraku relikwie. Za leżakowanie wraku trzeba będzie zapłacić i to będzie kolejna awantura. Może PiS zdeklaruje się zrobić zrzutkę wśród ludu smoleńskiego?

BomBel

Data: 2012-04-14 09:44:30
Autor: Bogdan Idzikowski
A to qrwa niedowiarki

napisał(a):

[...]

Nie można oddać czegoś, czego się niema.

Data: 2012-04-13 19:03:42
Autor: pluton
A to qrwa niedowiarki
 co ten zalosny klamca jeszcze nie powie?:)

No o bombie pierdoklatycznej nic nie mowil...

Nullification

Data: 2012-04-13 16:47:38
Autor: Przemysław W
A to qrwa niedowiarki
[...]

Moim rĂłwnieĹź.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy. I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw: domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego, krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-04-14 08:28:26
Autor: raff
A to qrwa niedowiarki
On Fri, 13 Apr 2012 16:47:38 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

Moim również.

Wy nie macie swojego zdania. Tylko gowno z Czerskiej.

R.

Data: 2012-04-14 08:36:59
Autor: Leprechaun
A to qrwa niedowiarki

pisem@...pl> wrote:

[...]

Te bogacz, tłuściochu z łysą pałą. Takie kanalie jak ty mają tylko zdanie zgodne z pienaczem który mianował się szefem PiS.

BomBel

Data: 2012-04-14 06:01:39
Autor: stevep
A to qrwa niedowiarki
Dnia 13-04-2012 o 13:54:54 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Ale "Jarosław Polskę zbaw" targowiczaninem bijącym pokłony przed carem  jeszcze lepsze.

--
stevep

A to qrwa niedowiarki