A to się Irańczycy muszą śmiać z Polaków

Data: 2019-02-18 13:11:16
Autor: boukun
A to się Irańczycy muszą śmiać z Polaków
Michał
27 min. temu

Dziękujemy Czechom. Razem!

Polak
33 min. temu

Czesi mają jaja.

gzie żyd
6 min. temu

tam klopot

Ja
6 min. temu

Bravo Czesi

szacun
7 min. temu

Właśnie z tego powodu szanuję obecny polski rząd

Nick
25 min. temu

i to są prawdziwi sojusznicy, a nie USA, EU czy Izrael

er
8 min. temu

Brawo! W końcu zdecydowana reakcja na te haniebne kalumnie!

ld
8 min. temu

a gdzie były Węgry ? rzekomo tacy nasi przyjaciele ?

Data: 2019-02-18 04:18:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 13:11:19 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Brakuje clou: Polacy winni się wycofać ze współudziału w wojnie perskiej!

Data: 2019-02-18 04:22:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 13:18:38 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
> 8 min. temu

Brakuje clou: Polacy winni się wycofać ze współudziału w wojnie perskiej!

No co ty!? Jeszcze by Ruda list napisała i co wtedy?

--
Bruno

Data: 2019-02-19 08:20:49
Autor: Ola
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 14:18:38 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Brakuje clou: Polacy winni się wycofać ze współudziału w wojnie perskiej!

Witaj Jakub, Czy wojna perska ograniczy się do Zatoki Perskiej? do Morza Sródziemnego? do Afryki? Nie wiem ale jest możliwość że nie. Popatrz co się dzieje już dzisiaj w Europie. Wszystkie wojny mnożą uchodźców. Na ile jeszcze ma Europa fundusze?
Polacy i wszyscy inni powinni się wycofać ze wszystkich wojen, byłby wreszcie spokój na świecie. Problem w tych państwach które te wojny powodują. Macie do wyboru sojusz anty irański, albo pro irański. Który sojusz sprowadzi wojnę, a który jej zapobiegnie?

Ola

Data: 2019-02-19 17:24:01
Autor: boukun
Użytkownik "Ola"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

He, he, he, USA powinny się wycofać ze wszystkich wojen, byłby wreszcie spokój na świecie.
Tylko sojusz międzynarodowy irański może zapobiec wojnie w tamtym rejonie świata...

boukun

A to się Irańczycy muszą śmiać z Polaków