A to sysyny.

Data: 2015-10-10 15:41:33
Autor: stevep
A to sysyny.
# Na konferencji prasowej w Warszawie Kaczyński mówił o sprawie rolników  podejrzanych o utrudnianie przetargów na sprzedaż i dzierżawę ziemi  rolnej. Wobec pięciu z nich szczeciński sąd zastosował w czwartek areszt,  a wobec trzech kolejnych - areszt warunkowy. Kaczyński nazwał tę sytuację  skandalem.

"Ta sprawa wiąże się z wizytą Kopacz"

Zdaniem lidera PiS ta sprawa wiąże się ze zbliżającą się wizytą premier  Ewy Kopacz w Zachodniopomorskiem, bowiem - mówił Kaczyński - istnieją  obawy związane z demonstracjami przeciw szefowej rządu. Ważniejsza jednak  jest według prezesa PiS odpowiedź na pytanie, kto ma kupować polską  ziemię. #
Ze strony:
http://tnij.org/eu82xne

Ale nic to, konus własną chuderlawą pierwsią ochroni prześladowanych  rolników.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-10 15:47:16
Autor: u2
A to sysyny.
W dniu 2015-10-10 o 15:41, steviepiepszykoski pisze:
Ale nic to, konus własną chuderlawą pierwsią ochroni prześladowanych
rolników.

to ty przystawiales im pistolety do skroni cyrkus, aby wyzbyli sie polskiej ziemi?:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-10 12:04:57
Autor: szklanynocnik
A to sysyny.
użytkownik u2 napisał:

to ty przystawiales im pistolety do skroni cyrkus, aby wyzbyli sie polskiej ziemi?:)

Skoro wrócił na grupę stivpy, musi być naprawdę ostry pożar:)

Data: 2015-10-10 21:34:41
Autor: u2
A to sysyny.
W dniu 2015-10-10 o 21:04, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

to ty przystawiales im pistolety do skroni cyrkus, aby wyzbyli sie
polskiej ziemi?:)

Skoro wrócił na grupę stivpy, musi być naprawdę ostry pożar:)

taaa, pełomafia siega po emerytowanych ubekow:)

Data: 2015-10-10 14:09:02
Autor: szklanynocnik
A to sysyny.
W dniu sobota, 10 października 2015 21:35:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Skoro wrócił na grupę stivpy, musi być naprawdę ostry pożar:)

taaa, pełomafia siega po emerytowanych ubekow:)

Ano, stiv jebnął 1.01.2015 focha, albo postanowienie noworoczne było,
widać ciagnie, ciągnie do pisania:)

https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.soc.polityka/LrxXODUACgAJ

Data: 2015-10-11 08:47:29
Autor: stevep
A to sysyny.
W dniu .10.2015 o 23:09 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

> [...]

taaa, pełomafia siega po emerytowanych ubekow:)

Ano, stiv jebnął 1.01.2015 focha, albo postanowienie noworoczne było,

Czasem tak, czasem nie, na pewno nie jestem niewolnikiem psp jak niektórzy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-11 02:11:34
Autor: szklanynocnik
A to sysyny.
użytkownik stevep napisał:

Czasem tak, czasem nie, na pewno nie jestem niewolnikiem psp jak niektórzy.

Jesteś zadowolony z tego jak PO i PSL obsiadło większość spółek
i chcą je przejąć, albo już przejęli? Gdybyś choć w 10% tego
co piszesz posługiwał się argumentami, jeszcze bym zrozumiał,
a tak? Albo jakieś obyczajowe marginalne pierdoły,
albo nic nie znaczące wpisy. Żenuła Panie.

Choć na aszdziennik czasem zaglądam, przynajmniej wesoło.

Data: 2015-10-11 02:45:22
Autor: szklanynocnik
A to sysyny.
stevep napisał:

> https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.soc.polityka/LrxXODUACgAJ

Czasem tak, czasem nie, na pewno nie jestem niewolnikiem psp jak niektórzy.

Idź sobie na pl.soc.culture.polish, z narsiaszem znajdziesz
na pewno wspólny język, jest tam też dużo antypolskich
sruli co liczą na gojcowe dolarki. Dogadacie się.

Data: 2015-10-11 16:10:22
Autor: stevep
A to sysyny.
W dniu .10.2015 o 11:45 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

stevep napisał:

[...]

Ty się już dogadałe4ś i polecasz? To ty pasujesz do sruli, ja nie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-11 08:46:05
Autor: stevep
A to sysyny.

użytkownik u2 napisał:

to ty przystawiales im pistolety do skroni cyrkus, aby wyzbyli sie
polskiej ziemi?:)

Skoro wrócił na grupę stivpy, musi być naprawdę ostry pożar:)

taaa, pełomafia siega po emerytowanych ubekow:)

np u2 czynny ubek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-11 08:45:19
Autor: stevep
A to sysyny.
W dniu .10.2015 o 21:04 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

użytkownik u2 napisał:

to ty przystawiales im pistolety do skroni cyrkus, aby wyzbyli sie
polskiej ziemi?:)

Skoro wrócił na grupę stivpy, musi być naprawdę ostry pożar:)

Serio? Przyłóż sobie kompres na dupę bo ci się zapali.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-11 08:43:57
Autor: stevep
A to sysyny.
W dniu .10.2015 o 15:47 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Takie idiotyzmy to akurat na twój poziom prymitywa.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-10 15:55:01
Autor: Marek Czaplicki
A to sysyny.
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 10 paĹşdziernika 2015 15:41:

[...]

Krzykliwemu wszystko ze wszystkim się wiąże. Zupełnie jak na testach w wojsku z chusteczką i kojarzeniu jej z seksem. W tym wypadku każda rzecz, która się obecnie dzieje w Polsce ma związek z szefową rządu, a wszystkie razem z wyborami. :-)

Data: 2015-10-10 16:53:01
Autor: u2
A to sysyny.
W dniu 2015-10-10 o 15:55, Marek Czaplicki pisze:
Krzykliwemu wszystko ze wszystkim się wiąże.

to przestan krzyczec i grozic pistoletem przystawionym do skroni polskich rolnikow czeplik:)

Data: 2015-10-11 08:42:03
Autor: stevep
A to sysyny.
W dniu .10.2015 o 16:53 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-10-10 o 15:55, Marek Czaplicki pisze:
Krzykliwemu wszystko ze wszystkim się wiąże.

to przestan krzyczec i grozic pistoletem przystawionym do skroni  polskich rolnikow czeplik:)

A ty przestań pwtarzać idiotyzmy kaczego chuja.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-10 18:56:36
Autor: Mark Woydak
A to sysyny.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x6alnjhp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Niech odkupi od nich tą ziemię i posadzi tam swój tyłek.

Mark Woydak

--

A to sysyny.