A to szuja.

Data: 2011-08-29 15:11:22
Autor: stevep
A to szuja.
# Poseł i rzecznik PiS Adam Hofman krytykuje chłopów, a okazuje się, że  sam jest właścicielem prawie 8 tys. metrów kwadratowych ziemi rolnej.  Informację na ten temat znaleźliśmy w oświadczeniu majątkowym posła  złożonym w kwietniu 2011 r., które znajduje się na stronie internetowej  Sejmu. - Nie jestem rolnikiem, to inwestycja na przyszłość - tłumaczy w  rozmowie z nami poseł Hofman. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5229

--
stevep

Data: 2011-08-29 09:34:47
Autor: HaMMeR
A to szuja.
On 29 Sie, 15:11, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
[...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

I dlatego, jako chlop, ma prawo wypowiadac sie o wlasnym srodowisku!
Czy to jest zrozumiale matolku?

Data: 2011-08-29 23:43:50
Autor: stevep
A to szuja.
Dnia 29-08-2011 o 18:34:47 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

Toteż debilu wypowiada się tak bo mu słoma z butów wystaje.

--
stevep

Data: 2011-08-29 15:12:16
Autor: brat_olin
A to szuja.
On 29 Aug, 23:43, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 29-08-2011 o 18:34:47 HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisał(a):

> I dlatego, jako chlop, ma prawo wypowiadac sie o wlasnym srodowisku!
> Czy to jest zrozumiale matolku?

Toteż debilu wypowiada się tak bo mu słoma z butów wystaje.

Macie cos do chlopow, p. Stefanie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-30 00:35:43
Autor: Jaksa
A to szuja.
On Tue, 30 Aug 2011 00:12:16 +0200, brat_olin <brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Czy to jest zrozumiale matolku?

Toteż debilu wypowiada się tak bo mu słoma z butów wystaje.

:))

Jaksa

Data: 2011-08-30 16:32:36
Autor: stevep
A to szuja.
Dnia 30-08-2011 o 00:12:16 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

> Czy to jest zrozumiale matolku?

Toteż debilu wypowiada się tak bo mu słoma z butów wystaje.

Tylko do tych, którzy wykazuja się pogarda do swojaków.
--
stevep

A to szuja.