A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny k omunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08 :56 tymczasem....

Data: 2010-04-30 10:48:10
Autor: Tomy M.
A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny k omunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08 :56 tymczasem....
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2e25a88b-7655-4fa5-8c00-dc6a355b4665o14g2000yqb.googlegroups.com...

Michnik wiedział już o tym o 08:38 - patrz!
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/12,93131,7752943,Wielka_tragedia____dekapitacja_Polski__.html
Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!

  Zajmuje się projektowaniem takich serwisów opartych
o zaawansowany CMS. Nie jest możliwe aby we wszystkich tych
portalach administrator był takim idiotą aby zegar serwera
nie był synchronizowany z systemami NTP.
  Oczywiście można zmodyfikować datę dodania newsa za
pomocą ingerencji w bazę danych ale DZIENNIKARZE nie
mają do tej bazy dostępu! Dostęp do bazy mają wyłącznie
administratorzy serwera.

  Oczywiście w większości systemów tego typu portali można
zmienić treść newsa nie naruszając daty, jednak wszystko
wskazuje że autor tego newsa dostał informację co najmniej
minutę wczęsniej niż wydarzyła się ta katastrofa.

.... zastanawiające

Tomy M.

Data: 2010-04-30 05:13:23
Autor: zbig
On 30 Kwi, 10:48, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
tę wczęsniej niż wydarzyła się ta katastrofa.

... zastanawiające
 i co wydedukowałeś po tym zastanowieniu? Bo ja mysle , że Michnik z
Putinem zaplanowali sobie zamach, to jasne jak słońce.

Data: 2010-04-30 21:06:02
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c0fb793c-88b2-462a-925d-0cb3b6807f9a37g2000yqm.googlegroups.com...

i co wydedukowałeś po tym zastanowieniu? Bo ja mysle , że Michnik z
Putinem zaplanowali sobie zamach, to jasne jak słońce.

Nic... informuję Was tylko o faktach.

  Nie wiem, stawiam hipotezę że ktoś napisał rano artykuł
o uroczystości w Katyniu, podróży prezeydenta itp.
Po 20-30 minutach ten artykuł został ZMIENIONY
na artykuł/news o katastrofie. Data utworzenia pozostała
taka jak była bo to normalne po samej EDYCJI.

Tomy M.

A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny k omunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08 :56 tymczasem....