A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny komunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08:56 tymczasem....

Data: 2010-04-29 15:05:58
Autor: Antenka
A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny komunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08:56 tymczasem....
Michnik wiedział już o tym o 08:38 - patrz!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/12,93131,7752943,Wielka_tragedia____dekapitacja_Polski__.html

Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!

Data: 2010-04-30 00:36:36
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-30 00:05, Antenka pisze:
Michnik wiedział już o tym o 08:38 - patrz!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/12,93131,7752943,Wielka_tragedia____dekapitacja_Polski__.html

Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!
więc wyborcza wiedziała o upadku samolotu prezydenckiego o czwartej czy o ósmej z groszami?

Data: 2010-04-29 23:24:25
Autor: Antenka
A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny komunik at, że runął samolot prezydencki podano o 08:56 tymczasem ....
On 30 Kwi, 00:36, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-04-30 00:05, Antenka pisze:> Michnik wiedział już o tym o 08:38 - patrz!

> [...]

> Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!

więc wyborcza wiedziała o upadku samolotu prezydenckiego o czwartej czy

To nie do mnie pytanie tylko do Szechtera.

Antenka

Data: 2010-04-30 10:48:10
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2e25a88b-7655-4fa5-8c00-dc6a355b4665o14g2000yqb.googlegroups.com...

Michnik wiedział już o tym o 08:38 - patrz!
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/12,93131,7752943,Wielka_tragedia____dekapitacja_Polski__.html
Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!

  Zajmuje się projektowaniem takich serwisów opartych
o zaawansowany CMS. Nie jest możliwe aby we wszystkich tych
portalach administrator był takim idiotą aby zegar serwera
nie był synchronizowany z systemami NTP.
  Oczywiście można zmodyfikować datę dodania newsa za
pomocą ingerencji w bazę danych ale DZIENNIKARZE nie
mają do tej bazy dostępu! Dostęp do bazy mają wyłącznie
administratorzy serwera.

  Oczywiście w większości systemów tego typu portali można
zmienić treść newsa nie naruszając daty, jednak wszystko
wskazuje że autor tego newsa dostał informację co najmniej
minutę wczęsniej niż wydarzyła się ta katastrofa.

.... zastanawiające

Tomy M.

Data: 2010-04-30 05:13:23
Autor: zbig
On 30 Kwi, 10:48, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
tę wczęsniej niż wydarzyła się ta katastrofa.

... zastanawiające
 i co wydedukowałeś po tym zastanowieniu? Bo ja mysle , że Michnik z
Putinem zaplanowali sobie zamach, to jasne jak słońce.

Data: 2010-04-30 21:06:02
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c0fb793c-88b2-462a-925d-0cb3b6807f9a37g2000yqm.googlegroups.com...

i co wydedukowałeś po tym zastanowieniu? Bo ja mysle , że Michnik z
Putinem zaplanowali sobie zamach, to jasne jak słońce.

Nic... informuję Was tylko o faktach.

  Nie wiem, stawiam hipotezę że ktoś napisał rano artykuł
o uroczystości w Katyniu, podróży prezeydenta itp.
Po 20-30 minutach ten artykuł został ZMIENIONY
na artykuł/news o katastrofie. Data utworzenia pozostała
taka jak była bo to normalne po samej EDYCJI.

Tomy M.

Data: 2010-04-30 12:00:05
Autor: SpamerCodzienny ;-) heŽsk
A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny komun ikat, że runął samolot prezydencki podano o 08:56 ty mczasem....
On Thu, 29 Apr 2010 15:05:58 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Michnik wiedział już o tym o 08:38 - patrz!

 o tym, ze samolot sie rozbil uslyszalem ok godz. 08:40

Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!

 i co to zmienia? sadzisz, ze rozbil sie pusty samolot
 a lech kaczynski i cala swita trafili na daleka syberie
 by w karczujac tajge odpokutowac za swoja niechec do rosji ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-30 21:19:37
Autor: Adam
A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny komunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08:56 tymczasem....
Nie udawaj idioty: komuś zależało, aby mieć do wyłącznej swojej dyspozycji te kilkanaście minut.
AC

Data: 2010-05-01 07:51:37
Autor: cirrus
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4bdb2d4c$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
Nie udawaj idioty: komuś zależało, aby mieć do wyłącznej swojej
dyspozycji  te kilkanaście minut.
AC

To napisz (nie)idioto po co były te minuty.

--
stevep

Data: 2010-04-30 12:30:18
Autor: PaPi
A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny komunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08:56 tymczasem....
Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!

A ten Bater to z tego plutonu egekucyjnego co to czekal na prezia ?

Data: 2010-04-30 15:28:55
Autor: cirrus
[...]

Pierdolisz, Michnik wiedział najwcześniej bo to on zlecił wykonanie zamachu. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-30 10:49:29
Autor: Antenka
On 30 Kwi, 15:28, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2e25a88b-7655-4fa5-8c00-dc6a355b4665o14g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]
> Bater natomiast dowiedział się, że samolot runął o 08:40!

Pierdolisz, Michnik wiedział najwcześniej bo to on zlecił wykonanie zamachu.
;)

--
stevep

Nie rozumiem małpiej, chamskiej mowy. Na drzewo orangutanie!

Antenka

Data: 2010-05-01 07:50:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dff9243b-313a-4597-8b63-2602fc44d8cfe39g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Ty niczego nie rozumiesz jak to kretynka.

--
stevep

A to też pomyłka "Gazety"??? Oficjalny komunikat, że runął samolot prezydencki podano o 08:56 tymczasem....