A to wszystko można było przewidzieć

Data: 2012-03-22 23:11:25
Autor: boukun
A to wszystko można było przewidzieć
Od 1989 roku wyprzedając polski majątek narodowy i doprowadzając do ruiny polski przemysł i zakłady pracy, że tu nikt za 20 lat nie będzie pracował. Nikogo nie zmuszą żadnymi represjami...
Za tzw. komuny granice pozamykali, pochodzeniowcom nie chciano dawać paszportów na wizy na łączenie rodzin przez rok i dłużej, bo wówczas wiedzieli, że tylko tak mogą utrzymać polski przemysł i gospodarkę... A dzisiaj, granice otwarli i wypad młodzi, zakłady pracy zaorali, a reszta za cieci będzie robić w blaszanych łagrach pracy do 67 lat...

Jak ja patrzę, na tych młodych chłopaków, co w Galeriach chodzą ubrani w mundurki ochrony objektu, to mi sie ich tak żal robi, że po prostu nie da sie opisać... Jaką przyszłość zgotowali młodym i starym sprzedawczyki okrągłostołowi... I dla jaj jeszce kręcę jakieś lokujące produkty spektakle typu Galeria, że to niby takie ciekawe teraz życie stworzyli ludziom w takich galeriach..., ja to bym je nazwał Galery...

boukun

Data: 2012-03-23 00:05:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A to wszystko można było przewidzieć

"boukun" jkg86o$cg4$1@mx1.internetia.pl

galeriach..., ja to bym je nazwał Galery...

Czesław Jakubowicz twierdzi, że Krzysztof Jurgiel sprzedał ziemię na
Zielonych Wzgórzach w Białymstoku, aby mieć pieniądze na wybory.

   http://www.jurgiel.pl/ <-- Krzysztof Jurgiel
   http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101119/NWYBORY01/868171011 <-- Czesław Jakubowicz

Ja w tym Carrefourze kupowałem plecaki po 4.99; spodnie po 15 złotych
i tańsze; mleko Zambrowskie 3.2% po 1.99 za litr; 100 końcówek
wkrętarkowych za niespełna 30 złotych...

Mnie rzymskokatoliccy duchowni dobijają, pieniędzy zarabiać w Polsce
(z woli Kościoła) na razie nie mam prawa -- dla mnie galerie są jak
zabawienie, bo dzięki nim mam co jeść i w co ubrać się. Mleka piję
dziennie 2 litry (średnio) a ubrań muszę mieć dużo, gdyż jestem alergikiem
i muszę raczej często je prać -- ubrania potrzebują czasu na schnięcie.

Mam świetną stację pogody z Carrefoura, tanie i dobre baterie alkaliczne...
W innych galeriach też sporo kupuję -- tanio, dobrze, spokojnie, bezpiecznie,
bez szarpania znanego mi czasami z ,,rodzinnych sklepów''...

Data: 2012-03-23 00:18:29
Autor: boukun

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jkgbar$i2p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Picuj, picuj, mój dziedzicu, w galeriach nikt normalny nie kupuje, poza dniem otwarcia... A jeden InterMarche i tak już był w mieście...

boukun

A to wszystko można było przewidzieć