A to wszystko można było przewidzieć

Data: 2012-03-23 00:05:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A to wszystko można było przewidzieć

"boukun" jkg86o$cg4$1@mx1.internetia.pl

galeriach..., ja to bym je nazwał Galery...

Czesław Jakubowicz twierdzi, że Krzysztof Jurgiel sprzedał ziemię na
Zielonych Wzgórzach w Białymstoku, aby mieć pieniądze na wybory.

   http://www.jurgiel.pl/ <-- Krzysztof Jurgiel
   http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101119/NWYBORY01/868171011 <-- Czesław Jakubowicz

Ja w tym Carrefourze kupowałem plecaki po 4.99; spodnie po 15 złotych
i tańsze; mleko Zambrowskie 3.2% po 1.99 za litr; 100 końcówek
wkrętarkowych za niespełna 30 złotych...

Mnie rzymskokatoliccy duchowni dobijają, pieniędzy zarabiać w Polsce
(z woli Kościoła) na razie nie mam prawa -- dla mnie galerie są jak
zabawienie, bo dzięki nim mam co jeść i w co ubrać się. Mleka piję
dziennie 2 litry (średnio) a ubrań muszę mieć dużo, gdyż jestem alergikiem
i muszę raczej często je prać -- ubrania potrzebują czasu na schnięcie.

Mam świetną stację pogody z Carrefoura, tanie i dobre baterie alkaliczne...
W innych galeriach też sporo kupuję -- tanio, dobrze, spokojnie, bezpiecznie,
bez szarpania znanego mi czasami z ,,rodzinnych sklepów''...

Data: 2012-03-23 00:18:29
Autor: boukun

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jkgbar$i2p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Picuj, picuj, mój dziedzicu, w galeriach nikt normalny nie kupuje, poza dniem otwarcia... A jeden InterMarche i tak już był w mieście...

boukun

A to wszystko można było przewidzieć