A to zdj?cie widzieli ?.

Data: 2011-02-08 20:22:46
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Data: 2011-02-08 20:34:15
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iis56q$qfl$1usenet.news.interia.pl...
http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/K1.jpg

1) gołym okiem widać nieudolne szopowanie
2) jesteś prowokatorem
3) albo dajesz się nabierać na byle syf

zobacz:
http://cdn.wn.com/ph/img/52/3e/68211060ff0ad30a36c18dfbbf8c-grande.jpg

i tu:

http://www.tineye.com/search/3c3127386a2767e906b7bf57532de6ffc34075e5/

reprezentujesz tragizm w czystej postaci

Data: 2011-02-08 20:41:31
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
3) albo dajesz się nabierać na byle syf

Chyba to trzecie, niemniej dlaczego rejestrator nie rejetrował parametrów po uderzeniu w brzozę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-08 19:56:58
Autor: Krzysztof Chajęcki
A to zdj?cie widzieli ?.
Dnia Tue, 08 Feb 2011 20:41:31 +0100, Endriu napisał(a):

3) albo dajesz się nabierać na byle syf

Chyba to trzecie, niemniej dlaczego rejestrator nie rejetrował
parametrów po uderzeniu w brzozę ?.

a ile trwał lot po tym uderzeniu?

--
meping

Data: 2011-02-08 20:59:23
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iis69v$s7v$1usenet.news.interia.pl...
3) albo dajesz się nabierać na byle syf

Chyba to trzecie, niemniej dlaczego rejestrator nie rejetrował parametrów po uderzeniu w brzozę ?.

bo masz złe zdjęcie
prześlij to chłopakom z zamach.eu
tu widać, że dostał bronią EM w okolice rejestratora (ta dziura przez którą prześwituje niebo)

<http://img64.imageshack.us/img64/4587/zamachc.jpg>

Data: 2011-02-08 21:03:08
Autor: /dev/SU45
A to zdj?cie widzieli ?.
bo masz złe zdjęcie
prześlij to chłopakom z zamach.eu
tu widać, że dostał bronią EM w okolice rejestratora (ta dziura przez
którą prześwituje niebo)

Ja bym w tej dziurze widział Głównego Pasażera (w ostateczności Generała), jak macha ręką i pozdrawia.

Data: 2011-02-08 21:24:46
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
<http://img64.imageshack.us/img64/4587/zamachc.jpg>

A dlaczego w raporcie MAK trajektoria (rysunek 43) i ułożenie odłamków konstrukcji w realcji teren (rysunek 35) są osobno ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-08 21:45:39
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
A dlaczego w raporcie MAK trajektoria (rysunek 43) i ułożenie odłamków konstrukcji w realcji teren (rysunek 35) są osobno ?.

Dlaczego nikt z tutejszych "szpeców od latania" nie stwierdził wogóle że rysunek trajektori to czysta kpina w żywe oczy (skala, wrzucenie jego w minmalnej rozdzielczości, przysłonięcie wykresem kołowania) .....

Nikogo to oczywiście nie razi.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-08 22:05:08
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
A dlaczego w raporcie MAK trajektoria (rysunek 43) i ułożenie odłamków konstrukcji w realcji teren (rysunek 35) są osobno ?.

I dlaczego nikt na tej grupie gdzie domuniują sami "nieuprzedzeni" względem Macierewicza "szpece od latania" nie nałożył MAK-owskiej trajektorii lotu na MAK-owskie ułożnie odłamków ?.

http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/F43.jpg
http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/F35.jpg
http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/F36_C1.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-09 22:08:18
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
I mógłby kurwa jego mać któryś ze "szpeców" wytłumaczyć dlaczego drzewo które urwało lewe skrzydło (punkt nr 7 z raportu MAK) znajduje się po prawej stronie trajektorii lotu ??????.

Data: 2011-02-10 01:12:23
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iiuvoo$btk$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Bierzesz udział w manipulacji.
Chodzi o odziaływanie na ludzi nie znających się na fotografii czy nie umiejących ściągnąć mapy i nanieść parę punktów.

Te dwie brednie udowodniły już tak z przytupem, na czym polega manipulacja.

Cel ten się nazywa "wybory po trupach".

Zobacz punkt charakterystyczny oznaczony kropką magenta  i porównaj z trajektorią oraz pozycją geo punktu "Drugie zderzenie"
Jeśli pozycja geo jest po prawej trajektorii, to ja jestem ślepy.
A nie jestem.

http://img573.imageshack.us/f/siev.png/

Wystarczyo mi 5 minut żeby to zrobić.
Ale czytelnicy Waszego Dziennika nie zrobią tego, i to ze swoimi kumplami wiesz.

Data: 2011-02-11 16:38:36
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Chodzi o odziaływanie na ludzi nie znających się na fotografii czy nie umiejących ściągnąć mapy i nanieść parę punktów.

Fakt, że na GoogleMap dużo to bardziej rozsądnie wygląda, niż na mapach Mak-owskiego raportu, który to wszlakie watpliwości powinien negować ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-11 17:44:59
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij3l5u$ote$1usenet.news.interia.pl...
[...]

nie piernicz, dałeś tu dwie spreparowane fałszywki

Data: 2011-02-11 18:04:04
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
nie piernicz, dałeś tu dwie spreparowane fałszywki

Dałbyś już spokój .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 09:55:01
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Wystarczyo mi 5 minut żeby to zrobić.

.....5 minut czy 24 godziny siedzenia na d kompem do 1-wszej w nocy ?.

2011-02-09 22:08
2011-02-10 1:12

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 11:31:05
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij5ht9$oh2$1usenet.news.interia.pl...
Wystarczyo mi 5 minut żeby to zrobić.

....5 minut czy 24 godziny siedzenia na d kompem do 1-wszej w nocy ?.

2011-02-09 22:08
2011-02-10 1:12

jednak to nie ty spreparowałeś te fałszywki, taki mam wniosek z tej uwagi - bo świadczy ona wyłącznie o tym, jak bardzo ci ciasno pod czapką

Data: 2011-02-12 11:55:31
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
jednak to nie ty spreparowałeś te fałszywki,

Gówniany ten raport ruskich, jak sam zresztą zdążyłeś zauważyć, bo aby akazać rzeczywistą trajektorię SAM MUSIAŁEŚ się posłużyć GoogleMap a nie raportem .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-10 10:15:09
Autor: flower
A to zdj?cie widzieli ?.

[...]

Nie wiem jakim trzeba być tumanem żeby wierzyć w tak zaplanowaną akcję i
wierzyć że się ją zdemaskowało, bo ci którzy akcję przeprowadzili nie to
drzewo co trzeba narysowali.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-02-10 20:10:37
Autor: jazdzig
A to zdj?cie widzieli ?.
Endriu wrote:
I mógłby kurwa jego mać

Czy mógłyś prymitywny chamie darować sobie wulgarne słowa na publicznej liście? Nie jesteś na zebraniu PiS!!!

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2011-02-12 12:40:36
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Czy mógłyś prymitywny chamie darować sobie wulgarne słowa na publicznej liście? Nie jesteś na zebraniu PiS!!!

Spieprzaj dziadu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 12:43:37
Autor: FD
A to zdj?cie widzieli ?.
W dniu 2011/02/12 12:40, Endriu pisze:

Spieprzaj dziadu ....

i wszystko jasne.... PiSowska judząca gnida

Data: 2011-02-12 12:47:00
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
i wszystko jasne.... PiSowska judząca gnida

Jasne jest jedynie to, że jesteś zwykłm palantem.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 12:58:58
Autor: FD
A to zdj?cie widzieli ?.
W dniu 2011/02/12 12:47, Endriu pisze:
i wszystko jasne.... PiSowska judząca gnida

Jasne jest jedynie to, że jesteś zwykłm palantem.....

pchła bekła....

nawet cieciu nie potrafisz stronki zrobic ktorą w stopce spamujesz...
żal.pl

Data: 2011-02-12 13:22:47
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
nawet cieciu nie potrafisz stronki zrobic ktorą w stopce spamujesz...
żal.pl

Baranie, mam stronkę w której zadawałem najważniejsze pytania odnośnie mojego kraju (na dzień dzisiejszy 23 tyś odwiedizn), ale podobnie jak na cytowanej przez moja osobę Wirtualnej Polonii włamali się do niej jacyś "turcy" niszczac całą zawartość.... Od tej pory jakoś nie miałem za bardzo czasu aby ją od nowa powołać do życia, ale kuźwa twój twój przygłupawy post jakoś mnie zmotywawał, aby na nowo powołać ją do życia ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 14:06:51
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
[...]

Oczywiście osobuiście wątpie żeby wtedy włamywali się na nią jacyś turcy, bo nie było tam w zaden sposób pytań jakkolwiek z Turcją związanych, za to były np. takie - do posła Macierewicza. :

P.Aleksander Kwaśniewski TW SB
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/P-Aleksander-Kwasniewski-TW-SB,2,ID371374932,n

" [...]
1) Dlaczego p.Kwaśniewskiego nie było na "liście Macierewicza". Antoni Macierewicz wykonując moją (tzn. "zgłoszoną przez UPR" - bo na sali sejmowej uległa ona potem licznym popsujkom) Uchwałę Lustracyjną pominął to - i ok.200 innych - nazwisk?
2) Kto wtedy chronił p.Kwaśniewskiego - i czym grożono Antoniemu Macierewiczowi; skutecznie, bo nie ujawnił?
3) Ze "służb" się nie wychodzi. Dla kogo teraz pracuje i komu donosi p.Kwaśniewski?
[...]".

Oj tak kolego, masz racje, trzeba będzie trzeba koniecznie znowu powołać stronę do życia.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 13:33:11
Autor: Czarek
A to zdj?cie widzieli ?.
W dniu 12-02-2011 12:58, FD napisał/a:

nawet cieciu nie potrafisz stronki zrobic ktorą w stopce spamujesz...
żal.pl

Nie popieram Twojego "przedmówcy"ale mam za to coś dla Ciebie:
http://www.youtube.com/watch?v=hVYMwRKuB4k

--
Cz.

Data: 2011-02-08 21:37:34
Autor: Delfino Delphis
A to zdj?cie widzieli ?.
Endriu wrote:

3) albo dajesz się nabierać na byle syf

Chyba to trzecie, niemniej dlaczego rejestrator nie rejetrował parametrów
po uderzeniu w brzozę ?.

Kurcze myślałem, że wrzucenie tego obrazka to żart, ty naprawdę w to uwierzyłeś? :D

Data: 2011-02-11 22:09:55
Autor: Jan Werbinski
A to zdj?cie widzieli ?.
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:iis9ie$mqj$1news.onet.pl...
Endriu wrote:

[...]

On jest głupszy niż myśleliśmy. Jest wesoło. :)))

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-11 22:26:48
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
On jest głupszy niż myśleliśmy. Jest wesoło. :)))

No to pomyśl sobie człowieku, czy samolot pasażerski ma prawo jednocześnie robiąc beczke wzbić się w górę (25 metrów) po utracie 1/3 siły nośnej .....

http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/K1.jpg

http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/F35_C1.jpg

Się kuźwa wcale nie dziwię, że zapis FDR kończy się na brzozie, bo zapisu lotu dla Tu154M robiącego beczkę na wysokości 5 metrów od gruntu z jednoczesnym wznoszeniem o 25 metrów, bez skrzydła to  nawet "szpece" z MAk-u nie potrafią stworzyć .......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 09:14:20
Autor: Jan Werbinski
A to zdj?cie widzieli ?.
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij49iq$qdl$1usenet.news.interia.pl...
On jest głupszy niż myśleliśmy. Jest wesoło. :)))

No to pomyśl sobie człowieku, czy samolot pasażerski ma prawo jednocześnie robiąc beczke wzbić się w górę (25 metrów) po utracie 1/3 siły nośnej .....

Endrju, jak byś ciałem przypikował z prędkością 300 km/h o grunt, to wzbiłbyś się w górę na 100m. Tak samo jak pusta w środku piłka.
:)

Data: 2011-02-12 09:22:50
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Tak samo jak pusta w środku piłka.

Gdyby nie to, że cie lubię, to musiałbym ci powiedzieć, że pusta to jest.... ale twoja głowa.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 09:31:08
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Gdyby nie to, że cie lubię, to musiałbym ci powiedzieć, że pusta to jest.... ale twoja głowa.

Niech kuźwa zrobią eksperyment, wezną jakąś starą ścioraną nikomu niepotrzebną tutkę, zniżą gdzieś nad jakims pustkowiem do 10  metrów nad ziemią (a włąściwie to nawet 5), zdetonują ładunek urywający skrzydło w 2/3 jego długości (15-20 ton ciągu w dół), i niech wtedy sprawdzą, czy jest możliwe aby taki samolot wzniósł się w górę 25 metrów.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 08:41:50
Autor: Krzysztof Chajęcki
A to zdj?cie widzieli ?.
Dnia Sat, 12 Feb 2011 09:31:08 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

oczywiście zasiądziesz za sterami? ;-O

--
meping

Data: 2011-02-12 09:50:31
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
[...]

Jakiś automat niech wstawią. W czasach gdy latają bezzałogowe samoloty wydaje mi się, że taki temat nie jest problemem .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 08:56:20
Autor: Krzysztof Chajęcki
A to zdj?cie widzieli ?.
Dnia Sat, 12 Feb 2011 09:50:31 +0100, Endriu napisał(a):

oczywiście zasiądziesz za sterami? ;-O

Jakiś automat niech wstawią. W czasach gdy latają bezzałogowe samoloty
wydaje mi się, że taki temat nie jest problemem .....

TOBIE to się wydaje.... kolejny popis wiedzy w temacie.... :-/

--
pzdr
meping

Data: 2011-02-12 10:00:01
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
TOBIE to się wydaje.... kolejny popis wiedzy w temacie.... :-/

Wiem wiem NIE DA SIĘ, tak samo jak nie da się zrobić prostrzej symulacji bo akurat NAGLE samolot się zepsuł....:

Cunctando rem restituere

"[...] Jeszcze raz się okazało, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Dzięki usterce rządowego Tupolewa ogłoszenie Raportu tzw. Komisji Millera może opóźnić się nawet o 6 tygodni! Nawet o sześć tygodni - to jednak znaczy, że Raport ten może zostać ogłoszony akurat w przeddzień okrągłej rocznicy katastrofy pod Smoleńskiem. Wiadomo zaś, że do tej rocznicy przygotowują się wszyscy: i prezydent Komorowski z małżonką i rząd i opozycja z Jarosławem Kaczyńskim - a także tajne służby tubylcze i zagraniczne, które pewnie chcą się dowiedzieć, co każdy z uczestników z okazji rocznicy wykombinuje i z czym w ostatniej chwili wyskoczy. W sytuacji, gdy nie jest jeszcze wiadome, co z okazji rocznicy wykombinuje i z czym wyskoczy taki, dajmy na to, Jarosław Kaczyński, czy znienawidzony Antoni Macierewicz, ogłaszanie Raportu tzw. Komisji Millera byłoby nadzwyczaj lekkomyślne. Mogłoby się bowiem okazać, że z Raportu wynikają niezbite zaprzeczenia - ale zupełnie czego innego niż przedmiot zarzutu, z którym wystąpi, dajmy na to, Jarosław Kaczyński. W tej sytuacji cała robota nie zda się nawet psu na budę. Na szczęście w rządowym Tupolewie pojawiła się usterka, dzięki czemu ogłoszenie Raportu można będzie odroczyć o te 6 tygodni. W ten sposób tajniacy zyskują dodatkowy czas na spenetrowanie, co też kombinuje, z czym może wyskoczyć Jarosław Kaczyński, czy znienawidzony Antoni Macierewicz 10 kwietnia, żeby i eksperci mogli wiedzieć, co konkretnie mają znaleźć albo wykryć, by w Raporcie znalazły się zaprzeczenia i odpory kompatybilne. [...]".

Jeban banda tajniaków rodowodem z GRU .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 10:38:42
Autor: JJR
A to zdj?cie widzieli ?.
Endriu wrote:

Wiem wiem NIE DA SIĘ, tak samo jak nie da się zrobić prostrzej symulacji

Prostrzej na pewno się nie da, bo nie ma takiego słowa :)

(Zanim zaczniesz się popisywać łaciną, popracuj może nad polskim)

--
pzdr,
Jędrzej

Demokracja to taki ustrój, w którym każdy może powiedzieć co myśli, nawet
jeśli nie myśli.

Data: 2011-02-12 10:56:57
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Prostrzej na pewno się nie da, bo nie ma takiego słowa :)

Niech ci będzie - łatwiejszej - pardon za ewentualnego byka.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 11:15:34
Autor: JJR
A to zdj?cie widzieli ?.
Endriu wrote:
Prostrzej na pewno się nie da, bo nie ma takiego słowa :)

Niech ci będzie - łatwiejszej - pardon za ewentualnego byka.

Ewentualnego?
Niech mi będzie?

Mi to dzwoni i powiewa, bo i tak cię nie traktuję poważnie. Z życzliwości
chciałem ci tylko podpowiedzieć że jeśli się napinasz na łacińskie sentencje,
wypadałoby najpierw umieć się wysłowić we własnym języku. Bo jeżeli nie wiesz
nawet JAK mówisz, tym bardziej nie można wierzyć że wiesz CO mówisz :)

--
pzdr,
Jędrzej

<kumin> jeest, przeszłem z polskiego!
<boro> a, kolega humanista widzę...

Data: 2011-02-12 11:32:35
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Z życzliwości chciałem ci tylko podpowiedzieć że jeśli się napinasz na łacińskie sentencje,

Jeżeli chodzi o ścisłość to treść w/w felietonu bardziej mnie zainteresowała niż jego tytuł....

P.S. Wybory niedaleko, i jakoś tak widze, że chyba coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, że katastrofę łatwiej będzie wyjaśnić gdy "Nocno-zmianowa" ekipa znajdzie się poza korytem:

Sondaż Homo Homini. PiS dogania PO. Traci tylko 3,8 proc.
<http://www.wiadomosci24.pl/artykul/sondaz_homo_homini_pis_dogania_po_traci_tylko_3_8_proc_181946.html>

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 14:09:24
Autor: Jolkis
A to zdj?cie widzieli ?.

P.S. Wybory niedaleko, i jakoś tak widze, że chyba coraz więcej ludzi
zdaje sobie sprawę, że katastrofę łatwiej będzie wyjaśnić gdy
"Nocno-zmianowa" ekipa znajdzie się poza korytem:

Jak ekipa jarkacza wygra wybory to bedzie tragedia dla Polski.
Uchowaj nas Panie Boże od takiego nieszczescia.
Byli, pokazali i NIGDY wiecej.
A katastrofa smolenska już została wyjaśniona przez jarkacza.

Data: 2011-02-12 17:34:10
Autor: Jan Werbinski
A to zdj?cie widzieli ?.
Teraz kolej na SLD

Data: 2011-02-12 18:31:16
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Teraz kolej na SLD

SLD też już było ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 18:47:52
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Teraz kolej na SLD

SLD też już było ....

Telewizyjny humor sytuacyjny

"[...] Zresztą - nie takie rzeczy widywaliśmy w telewizji, która przecież nie powiedziała ostatniego słowa, zwłaszcza, że ostatnio zlikwidowano w niej wolność słowa. Jeśli zatem w ogóle o tym wspominam to tylko dlatego, że telewizja w intencji dostarczenia masom ludowym rozrywki na poziomie, w programie pana red. Lisa najwyraźniej postawiła na humor sytuacyjny, który objawił się w dwóch postaciach. Po pierwsze - w doborze osób dyskutujących nad polska polityką wobec Rosji. Polityka ta powinna być samodzielna. Największy nacisk położył na to pan Józef Oleksy, 15 lat temu, jako premier rządu, oskarżony z sejmowej trybuny przez własnego ministra spraw wewnętrznych o szpiegostwo - akurat na rzecz Rosji. Pikanterii sprawie dodaje okoliczność, że do dnia dzisiejszego nikt nie został w tej sprawie pociągnięty do odpowiedzialności. Przeciwnie - zarówno oskarżony, jak i oskarżyciel są pełni wigoru i zapewne - planów na przyszłość. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 11:48:57
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij5ggg$meb$1usenet.news.interia.pl...
[...]

eksperyment musi dotyczyć tego samego co zdarzenie, inaczej jest po prostu innym zdarzeniem

uważasz, że urwanie skrzydła ładunkiem wybuchowym i uderzenie skrzydłem w statyczną przeszkodę da identyczne momenty  wektorów działania sił?
w dodatku, że za każdym razem da identyczny rezultat???

promujesz tu przede wszystkim jedno: bezdenną ignorancję, głupotę i ślepą wiarę w dowolnie kretyńską tezę, jeśli ta tylko jest zgodna z twoim poltycznym zapotrzebowaniem

Data: 2011-02-12 11:55:19
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
uważasz, że urwanie skrzydła ładunkiem wybuchowym i uderzenie skrzydłem w statyczną przeszkodę

Nie musi uderzać w przeszkodę, wystarczy mu ujebac skrzydło i musi zwali się prosto w dół z powodu utraty 1/3 siły nośnej (lotek również )........Tutka po zderzeniu z drzewem powinna się wjebać już w salon samochodowy tym bardziej, że miała pod górę ....

Dlatego nie będzie żadnych zapisów z FDR po zderzneniu z brzozą .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-12 12:05:45
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ij5ouq$46i$1usenet.news.interia.pl...
uważasz, że urwanie skrzydła ładunkiem wybuchowym i uderzenie skrzydłem w statyczną przeszkodę

Tutka po zderzeniu z drzewem powinna się wjebać już w salon samochodowy tym bardziej, że miała pod górę ....

dwa dni temu zapodałeś fotkę, którą chciałeś udowodnić że tutka z urwanym skrzydłem dalej normalnie leci
jesteś żałosnym pajacem

Data: 2011-02-12 12:09:43
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
dwa dni temu zapodałeś fotkę, którą chciałeś udowodnić że tutka z urwanym skrzydłem dalej normalnie leci
jesteś żałosnym pajacem

Fotka pochodzi stąd:

Krzysztof Cierpisz: Oszustwo Katastrofy Smoleńskiej (IV)
<http://wirtualnapolonia.com/2011/02/08/krzysztof-cierpisz-oszustwo-katastrofy-smolenskiej-iv/>

reszte sobie doczytasz - również to, kto jest pajacem  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-13 15:53:03
Autor:
A to zdj?cie widzieli ?.
Człowieku , czy ty wierzysz w to co piszesz , czy sie nudzisz i sobie wrzucasz na grupę temat i cos sie dzieje.
Pomyśl sobie tylko jedno . Jak można zaplanować spowodowanie takiej katastrofy , mówiąc załodze
przez 3 kraje ze warunki nie pozwalają na wylądowanie . Przecież to co piszesz to bełkot. Boże , choć jestem nie wierzący , to jak ten cały PIS  jareckiego i  jego nawiedzonych kompanów  PO i wyborcy wyimpasowali , to sie pomodliłem. Jak by sie tak nie stało , to byłaby największa tragedia całego narodu .. I katastrofa smoleńska byłaby przy niej małym pikusiem. Opatrzność nad naszym umęczonym historia narodem czuwała . Choć raz sie nam udało . Widać w mikro skali co by było , jeśli cały ten PIS kopa na aut nie dostał . Naprawdę wnerwilo mnie to już . mir

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-13 16:49:50
Autor: Menios
A to zdj?cie widzieli ?.

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ij49iq$qdl$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Chcesz zobaczyc jak samolot po urwaniu skrzydla robi beczkę na 5 metrach ?
Proszę bardzo

http://www.youtube.com/watch?v=ShAZQrS7rlE&feature=related

Data: 2011-02-13 17:19:08
Autor: Delfino Delphis
A to zdj?cie widzieli ?.
Menios wrote:

No to pomyśl sobie człowieku, czy samolot pasażerski ma prawo jednocześnie
robiąc beczke wzbić się w górę (25 metrów) po utracie 1/3 siły nośnej

Żaden problem. Może się nawet wzbić nie wytwarzając żadnej siły nośnej (jak bez skrzydeł), co wielokrotnie ćwiczyłem w Cessnie. Hint: bezwładność.

Data: 2011-02-13 17:22:41
Autor: Menios
A to zdj?cie widzieli ?.

Użytkownik "Delfino Delphis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ij909s$mrl$1@news.onet.pl...

Menios wrote:

[...]

Delfino, to nie mnie cytujesz, ja nie twierdze, ze nie moze wzbic sie w gore i wykonać pół beczki, na przyklad czego zamieściłem link do youtube
http://www.youtube.com/watch?v=ShAZQrS7rlE&feature=related

Pozdrawiam

Data: 2011-02-13 17:43:57
Autor: Delfino Delphis
A to zdj?cie widzieli ?.
Menios wrote:

Delfino, to nie mnie cytujesz, ja nie twierdze, ze nie moze wzbic sie w
gore i wykonać pół beczki, na przyklad czego zamieściłem link do youtube
http://www.youtube.com/watch?v=ShAZQrS7rlE&feature=related

Sorry, ale skaszaniłeś cytaty. Właśnie sam się zastanawiałem, czemu ktoś pokazuje film, który podważa jego tezę :D

Na filmie MAK wyraźnie widać, że w momencie cięcia brzozy samolot miał jakieś 10 m/s (a potem nawet więcej) wznoszenia, przy ok 100 m/s w poziomie. Proste oszacowanie - załóżmy, że w tym momencie samolot stracił całe skrzydła, a siłę nośną od kadłuba pomijamy. Mamy rzut ukośny o kącie ok. 6 stopni, z prędkością nieco większą niż 100 m/s (zostawmy 100 dla prostoty obliczeń). Ze szkolnych wzorów wychodzi, że w tych warunkach samolot wzniesie się jeszcze o 20 metrów górę i przeleci 200 metrów w poziomie, a czas ruchu to ok. 2 sekundy.

Ze względu na przyjęte założenia są to wartości minimalne, w praktyce musiały być większe - wariometr w pewnym momencie wskazuje aż 20 m/s, ale wziąć trzeba też pod uwagę fakt, że jest to urządzenie dość zawodne i o opóźnionym wskazaniu. Tyle mogli już mieć przy cięciu brzozy, a wtedy zasięg rośnie znacznie. Teraz niech spece sobie poszukają tej trajektorii, odległości od cięcia brzozy do uderzenia i tak dalej, ale nawet na oko widać, że jest to zupełnie możliwe i naturalne. Prezentacja MAK urywa się ok. 3 sekundy po cięciu brzozy i wydaje się to bardzo realistyczne - samolot przeleciał jeszcze ok. 300 metrów wznosząc się na ok. 30, BEZ SIŁY NOŚNEJ.

Data: 2011-02-14 08:12:43
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Ze szkolnych wzorów wychodzi, że w tych warunkach samolot wzniesie się
jeszcze o 20 metrów górę i przeleci 200 metrów w poziomie, a czas ruchu to
ok. 2 sekundy.

A ze szkolnych wzorów wiadomo dlaczego w raporice nie ma zapisu z barowysokościomierza od 2 km do momentu katastrofy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 08:22:33
Autor: Jan Werbinski
A to zdj?cie widzieli ?.
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ijakl5$1ej$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Endrju powiedz mi jak to było naprawdę z atakiem na WTC? Myślę, że Ty masz wiedzę.

Data: 2011-02-14 08:31:14
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Endrju powiedz mi jak to było naprawdę z atakiem na WTC? Myślę, że Ty masz wiedzę.

Ostatnio usłyszałem badania sondażowe, które mówiły że w atak na WTC nie wieży 2/3 Francózów i połowa Anglików oraz Niemców....

P.S. A nie orintujesz się Jasiu gdzie jest ta broń atomowa, którą miał ukrywać Saddam ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 08:52:42
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Ostatnio usłyszałem badania sondażowe, które mówiły że w atak na WTC nie wieży 2/3 Francózów i połowa Anglików oraz Niemców....

Oczywiście francuzów .....- pardon

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-14 12:24:48
Autor: J.F.
A to zdj?cie widzieli ?.
On Mon, 14 Feb 2011 08:31:14 +0100,  Endriu wrote:
Ostatnio usłyszałem badania sondażowe, które mówiły że w atak na WTC nie wieży 2/3 Francózów i połowa Anglików oraz Niemców....

W zniszczenie centrum nie wierza, czy ze zrobila to al-Quaida ?

Bo wiesz - najwiecej na tym zyskal Izrael, no i w sprawe jest
zamieszany jeden Zyd, ktory chcial na tym zarobic 3 mld $.
P.S. A nie orintujesz się Jasiu gdzie jest ta broń atomowa, którą miał ukrywać Saddam ?.

A mial ? Osirak im rozwalono na dlugo wczesniej.

J.

Data: 2011-02-14 14:59:16
Autor: KiloSierra
A to zdj?cie widzieli ?.
W dniu 11/02/14 08:31, Endriu pisze:

P.S. A nie orintujesz się Jasiu gdzie jest ta broń atomowa, którą miał
ukrywać Saddam ?.

nikt nie twierdzil ciulu ze sadam ma atomowki - znow przekrecasz fakty, jak zwykle z reszta

Data: 2011-02-14 18:06:16
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
> nikt nie twierdzil ciulu ze sadam ma atomowki - znow przekrecasz fakty,
jak zwykle z reszta

spadaj głąbie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-13 20:27:37
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
Chcesz zobaczyc jak samolot po urwaniu skrzydla robi beczkę na 5 metrach ?
Proszę bardzo

http://www.youtube.com/watch?v=ShAZQrS7rlE&feature=related

No i co udowodniłes tym zdjęciem, że samolot od razu zaliczył glebę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-13 11:46:27
Autor: Wilku
A to zdj?cie widzieli ?.
On 13 Lut, 20:27, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
> [...]

>http://www.youtube.com/watch?v=ShAZQrS7rlE&feature=related

No i co udowodniłes tym zdjęciem, że samolot od razu zaliczył glebę ?.

Panowie przestańcie już, bo czytając to wszystko robi się człowiekowi
nie dobrze, nakręcacie się bez sensu
Skończcie ten temat bo można tak bez końca

Pozdrawiam was wszystkich;-))))

Data: 2011-02-13 23:10:46
Autor: /dev/SU45
A to zdj?cie widzieli ?.
Panowie przestańcie już, bo czytając to wszystko robi się człowiekowi
nie dobrze, nakręcacie się bez sensu
Skończcie ten temat bo można tak bez końca

To prawda, rzuci k... i wymyśli następny bzdet. Mnie martwi że tak pięknie rozwijająca się teoria bomby termobarycznej zakończyła się tak nagle :)

Data: 2011-02-14 08:10:22
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
To prawda, rzuci k... i wymyśli następny bzdet. Mnie martwi że tak pięknie rozwijająca się teoria bomby termobarycznej zakończyła się tak nagle :)

Możesz kolego ni eodbiegac od tematu i odpowiedziec na moje pytanie, gdzie w raporcie MAKznajdę najistotniejsze dane dające odpowiedzi na kluczowe pytania odnośnie katastrofy, czyli ZAPIS Z
BAROWYSKOŚCIOMIERZA OD 2-GIEGO KILOMETRA, DO UPADKU TUTKI NA ZIEMIĘ ?

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-08 21:41:37
Autor: /dev/SU45
A to zdj?cie widzieli ?.
Chyba to trzecie, niemniej dlaczego rejestrator nie rejetrował parametrów po
uderzeniu w brzozę ?.

Zgłoszę się do Antoniego z nową hipotezą: to mogło być zwarcie spowodowane przez sok brzozowy. TO NIE SĄ ŻARTY:

Świeży sok z brzozy bardzo ceniono w medycynie ludowej. Był uważany za napój boski, który daje siłę i urodę. Sok zawiera błyskawicznie przyswajalny cukier, kwasy organiczne (jabłkowy i cytrynowy), liczne sole mineralne, potas, magnez, fosfor, wapń, żelazo, miedź, aminokwasy, witamin z grupy B.

Data: 2011-02-08 20:56:12
Autor: /dev/SU45
A to zdj???cie widzieli ?.

http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/K1.jpg

To chyba świadczy o pewnej odwilży w kręgach zamachowych - bardzo mi się podobała ta powódź "hipotez" od bomby termobarycznej po "stopnie łopatek turbiny". Trzeba się było na jednym skoncentrować :) A ze zdjęcia wycięto UFO aby nie budzić niepotrzebnej sensacji!

Co do metody wykonania tego wybitnego dzieła to chyba (zgaduję bo nie znam się specjalnie na tym) ktoś wyciął tupolewa i rzucił na tło z altocumulusów, nie wyciął skrzydła, bo by było widać w edge-detect w gimpie.

Data: 2011-02-08 21:06:10
Autor: skippy
A to zdj???cie widzieli ?.
Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma@w.pl> napisał w wiadomości news:iis74t$r71$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie wstawiał samolotu na tło nieba, zobacz ten link:

http://www.tineye.com/search/3c3127386a2767e906b7bf57532de6ffc34075e5/

wystemplował kawałek skrzydła w fotoszopie, a ta czarna dziura (wystarczy powiększyć kilka razy) to tak nieudolna pikseloza, że trzeba być kompletnym ślepakiem żeby się dać nabrać

Fajnie że weszło tu to zdjęcie.
Pokazuje "wagę" "pewnych" dowodów chałupniczej roboty.
To samo może dotyczyć filmów i nagrań dżwiękowych.
I całej tony smiecia z sieci.

Data: 2011-02-08 21:05:51
Autor: Krzysztof Chajęcki
A to zdj???cie widzieli ?.
Dnia Tue, 08 Feb 2011 21:06:10 +0100, skippy napisał(a):

Fajnie że weszło tu to zdjęcie.
Pokazuje "wagę" "pewnych" dowodów chałupniczej roboty. To samo może
dotyczyć filmów i nagrań dżwiękowych. I całej tony smiecia z sieci.

a nikt jeszcze nie napisał, że to nie jest ten tupolew, bo ma inne malowanie (chyba Federacji Rosyjskiej)... :-D

--
meping

Data: 2011-02-08 22:09:07
Autor: skippy
A to zdj?cie widzieli ?.
Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:iisb7f$1j0$7inews.gazeta.pl...
[...]

wydawało sie oczywiste:)))

Data: 2011-02-08 21:34:40
Autor: Krzysztof Chajęcki
A to zdj?cie widzieli ?.
Dnia Tue, 08 Feb 2011 22:09:07 +0100, skippy napisał(a):

a nikt jeszcze nie napisał, że to nie jest ten tupolew, bo ma inne
malowanie (chyba Federacji Rosyjskiej)... :-D

wydawało sie oczywiste:)))

:D

--
meping

Data: 2011-02-08 21:01:21
Autor: KiloSierra
A to zdjÄ?cie widzieli ?.
W dniu 11/02/08 20:22, Endriu pisze:
http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/K1.jpg

kretynizm koliny byl smieszny.... o ile czyjes uposledzenie moze byc smieszne
taki sie urodził

ty jestes po prostu żałosny... bo ty se na swoj kretynizm, mimo pewnej inteligencji, solidne sobie zapracowales

Data: 2011-02-11 12:37:43
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
ty jestes po prostu żałosny...

sam jesteś żałosny baranie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-10 02:12:28
Autor: Bartek Kacprzak
A to zdj?cie widzieli ?.
On 8 Lut, 20:22, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/K1.jpg

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Kur...a, ludzie!! nie mozecie go zwyczajnie zignorowac?!!
Po cholere wyciagacie to gowno z wora?
Samopoczucie wam poprawia odpowiadanie na jego debilne posty??!!!

Do endriju:
SPIERDALAJ wreszcie.

Bartek

Data: 2011-02-11 12:38:00
Autor: Endriu
A to zdj?cie widzieli ?.
SPIERDALAJ wreszcie.

sam spierdalaj....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-17 18:25:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
A to zdj?cie widzieli ?.

"Endriu" iis56q$qfl$1@usenet.news.interia.pl

http://www.polishclub.org/wp-content/uploads/2011/02/K1.jpg

Nie sšdzisz, że lotki zdrowego skrzydła wskazujš na oszustwo?
Raczej powinny być postawione w górę, aby zrównoważyć brak
skrzydła.

  http://www.youtube.com/watch?v=JezXvjIuNCY&NR=1&feature=fvwp

Data: 2011-02-18 01:55:25
Autor: Delfino Delphis