A to, że bankier Soros jest żydowskiego pochodzenia, to ja nie jestem temu winien

Data: 2015-12-25 17:25:22
Autor: boukun
A to, że bankier Soros jest żydowskiego pochodzenia, to ja nie jestem temu winien
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zwiazek-Gmin-Wyznaniowych-Zydowskich-RP-oburzony-slowami-Kukiza,wid,18063246,wiadomosc.html

Paweł Kukiz powiedział Polskiej Agencji Prasowej, że zarzuty wobec niego o antysemityzm są całkowicie bezpodstawne. - Oskarżenie mnie o antysemityzm nadaje się do oskarżenia tych, którzy mnie o ten antysemityzm oskarżają. Od lat jako naczelny portalu nieobecni.com.pl dokumentuję m.in. cmentarze żydowskie na Kresach, od dłuższego czasu utrzymuję kontakt z Żydami z Izraela, walczyłem o nadanie jednej z ulic na terenie byłego getta warszawskiego imienia Stefanii Wilczyńskiej, osoby która była prawą ręką Janusza Korczaka - wyliczał.

Jak podkreślił, "byłoby świetnie, gdyby Związek Gmin Żydowskich nie zrażał do siebie Polaków, którzy chcą doprowadzić do pojednania polsko-żydowskiego".

- Apeluję, żeby Związek Gmin Żydowskich jeszcze raz dokładnie przesłuchał moją wypowiedź u Moniki Olejnik. Powiedziałem tam, że KOD jest finansowany przez żydowskiego bankiera, potem dodałem, że Amerykanina żydowskiego pochodzenia, może nazbyt się tutaj zapędziłem, ale niech Związek Gmin Żydowskich przeczyta na jednym z portali opinię o panu George Sorosu - powiedział Kukiz.

- A to, że bankier Soros jest żydowskiego pochodzenia, to ja nie jestem temu winien - dodał Kukiz.

 ~Emma 21 godzin i 4 minuty temuAle o co chodzi? George Soros nie jest żydowskiego pochodzenia? To ten sam pan, który sponsoruje najazd nielegalnych imigrantów na Europę?

 ~ab-ab 22 godzin i 53 minut temuPiękny kraj i nic dziwnego, że wilki go sobie upodobały.

 ~a 21 godzin i 4 minuty temużydzi i ubeki chcą polskę zniszczyć

A to, że bankier Soros jest żydowskiego pochodzenia, to ja nie jestem temu winien