A tu cichcem...

Data: 2010-04-24 12:49:13
Autor: WW
A tu cichcem...
.....pod osłona trumien, jadą do nas "Patrioty".

Czy to nie okazja zatrzymać to kacze szaleństwo i przestać "grozić ruskom".
Jeden  juz nie żyje, a Rosjanie pokazali klasę.

W zamian za to "my" pozwolimy jankesom wycelować w nich rakiety z naszego terytorium.

Wybaczcie  bracia Słowianie,......... jeśli możecie.

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-04-24 03:54:26
Autor: DJ MC Donald Musk
A tu cichcem...
On 24 Kwi, 12:49, WW <wu...@vp.pl> wrote:
....pod os ona trumien, jad do nas "Patrioty".

Czy to nie okazja zatrzyma to kacze szale stwo i przesta "grozi ruskom".
Jeden  juz nie yje, a Rosjanie pokazali klas .

W zamian za to "my" pozwolimy jankesom wycelowa w nich rakiety z
naszego terytorium.

Wybaczcie  bracia S owianie,......... je li mo ecie.

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein F hrer"
"Kiedy Niemcy uznaj si za ofiary II Wojny wiatowej, ich s siedzi
powinni zacz si ba . "

wybaczcie nam bracia, ze wycelowalismy rakiety w te rakiety, ktore wy
wycelowaliscie w nas....

Data: 2010-04-24 19:52:58
Autor: bolek
A tu cichcem...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3976c88a-099a-44d1-a981-d698472bfd2911g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --

To Ruskie mieli w nas wycelowac rakiety ?
To tak jakby ktos wycelowal dzialo ppanc w sracz !
Mozna , tylko po co ?

bolek

Data: 2010-04-24 04:03:31
Autor: Pistacjusz
A tu cichcem...
[...]

Amerykanie są super :)))))

Data: 2010-04-24 13:22:04
Autor: jadrys
A tu cichcem...
W dniu 2010-04-24 13:03, Pistacjusz pisze:

"
   Amerykanie są super :)))))

Dla tych co lubią dawać tyłka, i to  za darmo..

Data: 2010-04-24 04:27:24
Autor: Pistacjusz
A tu cichcem...
On 24 Kwi, 13:22, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-04-24 13:03, Pistacjusz pisze:

> "

> Amerykanie są super :)))))

Dla tych co lubią dawać tyłka, i to  za darmo..

Nitk tego nikomu nie każe robić.
Natomiast ci co liczyli na brak reakcji się przeliczyli.

Data: 2010-04-24 14:26:20
Autor: jadrys
A tu cichcem...
W dniu 2010-04-24 13:27, Pistacjusz pisze:
[...]

A kto jak nie USA zmusiły Kwaśniewskiego i sp-kę do przyjęcia w Polsce taj zdradzieckiej kanalii - Kuklińskiego?  Dla uczciwych Polaków to było gorsze upokorzenie niż stosunek analny w roli żeńskiej..

Data: 2010-04-24 12:52:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
A tu cichcem...

"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Rozplacz sie jeszcze Wojciechowski!  Najlepiej przy ludziach.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 12:56:16
Autor: HaMMeR
A tu cichcem...
On 2010-04-24 12:49, WW wrote:
[...]

Kwicz za siebie, hebany gnoju!!

Data: 2010-04-24 12:57:55
Autor: jadrys
A tu cichcem...
W dniu 2010-04-24 12:49, WW pisze:
[...]

Tak, krzywd wyrządzonych przez te nasze sprzedajne kanalie braciom Słowianom  nie jesteśmy już w stanie zrekompensować.. Możemy tylko prosić o wybaczenie.

Wybaczcie Bracia Słowianie.

Data: 2010-04-24 13:00:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
A tu cichcem...

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Tak, krzywd wyrządzonych przez te nasze sprzedajne kanalie braciom
Słowianom  nie jesteśmy już w stanie zrekompensować.. Możemy tylko

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Kanalia w pelnej krasie.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 13:20:41
Autor: jadrys
A tu cichcem...
W dniu 2010-04-24 13:00, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Nie zniżę się do tego żeby odpowiadać idiocie-spamerowi.

Data: 2010-04-24 14:13:28
Autor: ColgatesBilly
A tu cichcem...
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:21f61$4bd2cf69$54702a04$25491news.chello.at...

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

Z O S T A W   K I B I - I - I - C A  !!!

KoL

Data: 2010-04-24 14:35:07
Autor: HaMMeR
A tu cichcem...
On 2010-04-24 12:57, jadrys wrote:
[...]

Nastepny agent wplywu!
Czuj sie opluty smieciu!

Data: 2010-04-24 14:40:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
A tu cichcem...

On 2010-04-24 12:57, jadrys wrote:

> Tak, krzywd wyrządzonych przez te nasze sprzedajne kanalie braciom
> Słowianom nie jesteśmy już w stanie zrekompensować.. Możemy tylko prosić
> [...]

   Na tego to juz szkoda nawet sliny - zaimpregnowany
   i absolutnie nieprzemakalny.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 15:21:13
Autor: jadrys
A tu cichcem...
W dniu 2010-04-24 14:35, HaMMeR pisze:

[...]

A co z twoja obietnica nieodzywania się do mnie?

Tak się zastanawiam co wywołało twój gniew że aż postanowiłeś na mnie napluć?
   I jestem ciekawy czy podtrzymałbys swoje zachowanie  (plucie na mnie) widząc rozszarpane zwłoki ( bomby próżniowe) Serbów idących do pracy przez bomby tych zbirów z NATO - naszych "sojuszników"..

Data: 2010-04-24 18:23:11
Autor: cirrus
A tu cichcem...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hquis6$a6t$1news.onet.pl...
[...]

A tak wogóle o co ci chodzi, jakiś kac- gigant?

--
stevep

Data: 2010-04-24 22:09:16
Autor: jadrys
A tu cichcem...
W dniu 2010-04-24 18:23, cirrus pisze:
[...]

Nie zrozumiesz Stefan Słowian i łączącej nas więzi.

Data: 2010-04-25 08:36:22
Autor: cirrus
A tu cichcem...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqvj7m$ble$1news.onet.pl...
[...]

Nie rozumiem, nie jestem na kacu.

--
stevep

Data: 2010-04-24 18:22:18
Autor: cirrus
A tu cichcem...
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bd2ccb3$0$19173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A idiotyzmów, które wypisujesz nie wybaczymy, odkąd to rakiety Patriot służą do wycelowania w kogoś, a nie do obrony?

--
stevep

Data: 2010-04-24 22:10:14
Autor: jadrys
A tu cichcem...
W dniu 2010-04-24 18:22, cirrus pisze:
[...]

Jak już wspomniałem - nie rozumiesz Słowian i odczuć zdecydowanej większości Polaków gdy imperialiści, zaciekły wróg Słowian wycelowuje z naszego terytorium rakiety w naszych braci. Te sq..syny z za oceanu robią to tylko dlatego żeby nas skłócić ze sobą.

A tu cichcem...