A tu taka akcja...

Data: 2018-09-24 08:33:58
Autor: Łukasz Kroczka
A tu taka akcja...
W dniu 22.09.2018 o 22:31, 2late pisze:
Zawsze mi sie wydawalo ze najwiecej w Polsce kreci sie na poludniu, zwlaszcza srodkowym.

Bo tak jest i ew. wątpliwości rozwiewa m.in. heatmapa Stravy.

Powód jest oczywisty: góry, a więc podjazdy, zjazdy, drogi kręte.

Gdybym mieszkał w jakimś płaskim województwie, to raczej bym się w kolarstwo nie wkręcił (z motocyklizmu zresztą).

Data: 2018-09-24 20:38:04
Autor: 2late
A tu taka akcja...
On 24/09/2018 07:33 AM, Łukasz Kroczka wrote:
[...]

No coz, musze sie zgodzic, w calej rozciaglosci.

A tu taka akcja...