A tylu Polaków

Data: 2012-01-07 21:05:48
Autor: jadrys
A tylu Polaków

wręcz marzy o tej średniej:

http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Zarabiamy-najgorzej-w-Unii-Jestesmy-w-ogonie-biedakow,wid,14140525,wiadomosc.html

W miejscowości gdzie mieszkam średnia to 1800 zł.

Data: 2012-01-07 22:36:21
Autor: Bogdan Idzikowski
A tylu Polaków

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jea8gs$pbt$1node2.news.atman.pl...

wręcz marzy o tej średniej:

http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Zarabiamy-najgorzej-w-Unii-Jestesmy-w-ogonie-biedakow,wid,14140525,wiadomosc.html

W miejscowości gdzie mieszkam średnia to 1800 zł.

Jak to wyliczyłeś? Netto, czy brutto?

Data: 2012-01-08 07:30:54
Autor: stevep
A tylu Polaków
Dnia 07-01-2012 o 22:36:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jea8gs$pbt$1node2.news.atman.pl...

wrêcz marzy o tej ¶redniej:

http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Zarabiamy-najgorzej-w-Unii-Jestesmy-w-ogonie-biedakow,wid,14140525,wiadomosc.html

W miejscowo¶ci gdzie mieszkam ¶rednia to 1800 z³.

Jak to wyliczy³e¶? Netto, czy brutto?

Wyliczenia prosto z magla.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-13 20:36:51
Autor: jadrys
A tylu Polaków

W miejscowości gdzie mieszkam średnia to 1800 zł.

Jak to wyliczyłeś? Netto, czy brutto?

To oni wyliczyli.
Bodziu, powiedz mi dlaczego z takim uporem negujesz rzeczywistość w której żyjemy?

Data: 2012-01-13 21:10:32
Autor: Bogdan Idzikowski
A tylu Polaków

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jeq1gc$dc2$1node2.news.atman.pl...

W miejscowości gdzie mieszkam średnia to 1800 zł.

Jak to wyliczyłeś? Netto, czy brutto?

To oni wyliczyli.
Bodziu, powiedz mi dlaczego z takim uporem negujesz rzeczywistość w której żyjemy?

Jesteś w błędnym błędzie. Ja nie neguję rzeczywistości w której żyjemy. Ja neguję tendencyjną interpretację rzeczywistości w której żyjemy.

A tylu Polaków