A tym czasem w play...

Data: 2017-06-21 15:24:28
Autor: Hubert Meyer
A tym czasem w play...
Data: 2017-06-25 03:22:46
Autor: Krzysztof Staniorowski
A tym czasem w play...
Hubert Meyer <hubmeyer4@gazeta.pl> wrote:
https://niebezpiecznik.pl/post/wyciek-listy-nagran-rozmow-z-bankami-alior-i-nest-dane-abonentow-i-billingi-oraz-niechciane-doladowania-play-chyba-ma-problemy/

Zapomniałeś wspomnieć, że aby umilić użytkownikom życie Play zlikwidował
roaming krajowy u dwóch z trzech operatorów (zostaje tylko Plus jak
dawniej).

http://antyweb.pl/roaming-krajowy-w-play-nie-dziala-tmobile-orange/

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-06-25 06:37:23
Autor: ALEX MR
A tym czasem w play...
W dniu 25.06.2017 o 5:22, Krzysztof Staniorowski pisze:
[...]

Dobrze że moja karta o tym nie wie i bezproblemowo zalogowała się do t-mobile. Może nie pisz tak głośno bo się dowie.

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2017-06-25 09:32:32
Autor: Akarm
A tym czasem w play...
W dniu 2017-06-25 o 06:37, ALEX MR pisze:

Dobrze że moja karta o tym nie wie i bezproblemowo zalogowała się do t-mobile. Może nie pisz tak głośno bo się dowie.

Ciekawe, czy będziesz zadowolony, jeśli nagle karta się o tym dowie, a akurat Play lub Plus nie będzie miał w tym miejscu zasięgu?
Zapoznaj się z wyjaśnieniami konsultantów.
Play teraz udostępnia możliwość korzystania z sieci co najmniej jednego, wybranego przez nich (nie przez ciebie) partnera.
http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/roaming-krajowy/

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-06-26 04:33:14
Autor: Krzysztof Staniorowski
A tym czasem w play...
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:
[...]

Ciekawe jak zareagują karty MVNO opartych o sieć strukturalną Play
(szczególnie Virgin Mobile)...

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-06-26 15:48:53
Autor: ALEX MR
A tym czasem w play...
W dniu 25.06.2017 o 9:32, Akarm pisze:

[...]

Ciekawe czy będziesz zadowolony jeśli znajdziesz się w miejscu gdzie Twój operator nie ma zasięgu?
A na zasięg Playa nie mogę narzekać, nie pamiętam kiedy korzystałem z roamingu :-)

[...]

A po co? Przerabiam w praktyce od samego początku :-)

Data: 2017-06-26 15:51:20
Autor: ALEX MR
A tym czasem w play...
W dniu 26.06.2017 o 15:48, ALEX MR pisze:

A na zasięg Playa nie mogę narzekać, nie pamiętam kiedy korzystałem z roamingu :-)

Choć nadal mogę zalogować się do Tmobile :-P

Data: 2017-06-26 20:25:56
Autor: Akarm
A tym czasem w play...
W dniu 2017-06-26 o 15:48, ALEX MR pisze:

A po co? Przerabiam w praktyce od samego początku :-)

Chyba że tak. Skoro wystarcza tylko jeden, to faktycznie nie ma czym się przejmować.
Bo ja w Playu używałem sieci czterech operatorów.
Bywało, że w ciągu jednego dnia przełączałem telefon kilkukrotnie.
Sam Plus by mi nie wystarczył, najczęściej korzystałem z Orange i Plusa.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-06-28 00:25:54
Autor: ALEX MR
A tym czasem w play...
W dniu 26.06.2017 o 20:25, Akarm pisze:

[...]

Wiele osób ciągle pisze o tym roamingu, jakby to było niezbędne do działania dla Play. A zapominają że Play cały czas zwiększa swój zasięg i roaming staje się coraz mniej istotny.
ATSD:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-dementuje-plotki-o-zniesieniu-roamingu-krajowego-w-t-mobile-i-orange,2,3,39244.html

Data: 2017-06-28 01:28:33
Autor: J.F.
A tym czasem w play...
Dnia Wed, 28 Jun 2017 00:25:54 +0200, ALEX MR napisał(a):
Wiele osób ciągle pisze o tym roamingu, jakby to było niezbędne do działania dla Play. A zapominają że Play cały czas zwiększa swój zasięg i roaming staje się coraz mniej istotny.

Wakacje ida, ludzie pojada w jakies zadupia, jestes pewien, ze tak
mniej istotny ?

No wlasnie, pojada ... a w trasie sie roaming nie przyda ?

J.

Data: 2017-06-28 17:30:56
Autor: ALEX MR
A tym czasem w play...
W dniu 28.06.2017 o 1:28, J.F. pisze:

[...]

A potem wrócą do swoich metropolii                                 .

, jestes pewien, ze tak
mniej istotny ?

Jestem pewien                                                     .

No wlasnie, pojada ... a w trasie sie roaming nie przyda ?

A przyda się                                                      ?

Data: 2017-06-28 07:47:01
Autor: Liwiusz
A tym czasem w play...
W dniu 2017-06-28 o 00:25, ALEX MR pisze:
[...]

Popatrz na mapkę zasięgi Play i jego dziury. To nie czasy Idei, że klienta zadowoli zasięg "w dużych miastach" i na głównych drogach.

--
Liwiusz

Data: 2017-06-28 17:29:16
Autor: ALEX MR
A tym czasem w play...
W dniu 28.06.2017 o 7:47, Liwiusz pisze:

[...]

To sobie klient pójdzie do operatora który ma 100% pokrycia. A zostaną ci którym zasięg odpowiada. W czym problem?

Data: 2017-06-29 08:17:58
Autor: Liwiusz
A tym czasem w play...
W dniu 2017-06-28 o 17:29, ALEX MR pisze:
[...]

Nie ma takiego.

A zostaną
ci którym zasięg odpowiada. W czym problem?

Do tej pory Play miał te "99,9%" pokrycia, przecież klienta nie interesuje, czy to były nadajniki własne, czy dzierżawione.

--
Liwiusz

Data: 2017-06-29 15:48:26
Autor: J.F.
A tym czasem w play...
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oj262o$eno$2@node2.news.atman.pl...
[...]

.... dopoki mu telefon nie wariuje od tego przelaczania.

J.

Data: 2017-06-29 18:43:00
Autor: ALEX MR
A tym czasem w play...
W dniu 29.06.2017 o 8:17, Liwiusz pisze:
[...]

Nie może być.

A zostaną
ci którym zasięg odpowiada. W czym problem?

Do tej pory Play miał te "99,9%" pokrycia, przecież klienta nie interesuje, czy to były nadajniki własne, czy dzierżawione.

I nadal ma.

Data: 2017-07-01 18:03:52
Autor: Krzysztof Staniorowski
A tym czasem w play...
ALEX MR <kill@spamers.us> wrote:
W dniu 29.06.2017 o 8:17, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-06-28 o 17:29, ALEX MR pisze:
W dniu 28.06.2017 o 7:47, Liwiusz pisze:
(ciach)
[...]

Dlaczego? Jeśli odsuniemy względy finansowe (rentowność przedsięwzięcia) na
drugi plan to zbudowanie sieci o pokryciu 100% (nawet w kontekście
całkowitej powierzchni kraju, a nie ludności) jest całkowicie realne.
Pomijam oczywiście ewentualne tereny wojskowe objęte zakazem jakichkolwiek
cywilnych transmisji (ale w takie miejsca szary obywatel i tak nie ma
wstępu ani potrzeby odwiedzenia).

[...]

Nadal kryje 99,9% ludności czy powierzchni kraju? Jeśli to pierwsze -
bardzo możliwe, jeśli to drugie - mam duże wątpliwości.

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-07-02 11:29:49
Autor: J.F.
A tym czasem w play...
Dnia Sat, 01 Jul 2017 18:03:52 GMT, Krzysztof Staniorowski napisał(a):
[...]

U nas takich nie ma - przynajmniej na tyle duzych, zeby okoliczne BTS
nie mogly ich obsluzyc.

J.

Data: 2017-06-29 12:15:20
Autor: Tomaszek
A tym czasem w play...
W dniu 2017-06-25 o 05:22, Krzysztof Staniorowski pisze:
[...]

Moja karta jeszcze o tym nie wie i ładnie loguje się do tych debili:) Ale karta kumpla już nie. Nie wszystkich to objęło, albo robią to stopniowo.

--
t0maszek

A tym czasem w play...