A tymczasem w Izraelu

Data: 2019-09-20 15:48:36
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w Izraelu
Wszystko wskazuje ze trzecia sila w ichnim parlamencie bedzie koalicja ugrupowan arabskich. Jako trzecia sila arabscy parlamentarzysci beda mieli dostep do informacji izraelskiego wywiadu.

Data: 2019-09-21 00:51:53
Autor: japanizer
A tymczasem w Izraelu
On Saturday, September 21, 2019 at 12:48:37 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Wszystko wskazuje ze trzecia sila w ichnim parlamencie bedzie koalicja ugrupowan arabskich. Jako trzecia sila arabscy parlamentarzysci beda mieli dostep do informacji izraelskiego wywiadu.

Coś jak w Polsce. Dzięki tow. Macierewiczowi, Rosjanie mieli, i pewnie mają dalej, dostęp do informacji polskiego wywiadu.

Data: 2019-09-21 03:02:26
Autor: Ukryty kontemplator
A tymczasem w Izraelu
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Coś jak w Polsce. Dzięki tow. Macierewiczowi, Rosjanie mieli, i pewnie mają dalej, dostęp do informacji polskiego wywiadu.

Ściemniasz Pajdziu. Antek był właśnie od czyszczenia wojska PL
z ludków podejrzanych o powiązania z ruskimi.

Możesz jątrzyć jak Brunek:)

Wersja pesymistyczna:
ruskich odsunęli, na ich miejsce weszli mośkowate:)

Data: 2019-09-21 12:38:18
Autor: japanizer
A tymczasem w Izraelu
On Saturday, September 21, 2019 at 12:02:27 PM UTC+2, Ukryty kontemplator wrote:
> [...]

Ściemniasz Pajdziu. Antek był właśnie od czyszczenia wojska PL
z ludków podejrzanych o powiązania z ruskimi.

Ściemniasz nocnik - tow. Maciarenko wyjaśnił już swoje powiązania z ruskimi? Dlaczego tak często latał do tzw. rosyjskiego miasteczka (tak, gdzie mieszkali rosyjscy dyplomaci w Warszawie) z dokumentami?

Czemu pewne dokumenty trafiały do rosyjskich tłumaczy?

Data: 2019-09-21 03:05:21
Autor: Ukryty kontemplator
A tymczasem w Izraelu
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Wszystko wskazuje ze trzecia sila w ichnim parlamencie bedzie koalicja ugrupowan arabskich. Jako trzecia sila arabscy parlamentarzysci beda mieli dostep do informacji izraelskiego wywiadu.

Podejrzewam że dostęp do takich danych ma tylko płemieł, pomniejsze
frakcje do danych wywiadu nie mają.

O ile płemiełem muslim nie zostanie, srulkowie mogą spać spokojnie.

Data: 2019-09-21 06:42:06
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w Izraelu
Ty podejrzewasz a ja opisalem co przeczytalem w jakiejs notatce prasowej. A tam jak byk napisane ze trzecie co wielkosci ugrupowanie w ichnim parlmencie ma dostawc informacje izraelskiego wywiadu. To nie byla notatka z wiadomosci z kruchty tylko uznanej miedzynarodowej agencji informacyjnej.

Data: 2019-09-21 06:50:33
Autor: Jacek Bialy
A tymczasem w Izraelu
   -- - Wszystko wskazuje ze trzecia sila w ichnim parlamencie bedzie koalicja ugrupowan arabskich. Jako trzecia sila arabscy parlamentarzysci beda mieli dostep do informacji izraelskiego wywiadu.
-- -- -- -- -- -- -

Spokojna głowa!  Dane izraelskiego wywiadu od dawna spływają na Kreml, a stamtąd mogą popłynąć dokąd zechcą.

JB

Data: 2019-09-21 07:39:28
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w Izraelu
Dane splywaja do Moskwy a ty za kuriera robisz.

Data: 2019-09-21 12:12:18
Autor: Jacek Bialy
A tymczasem w Izraelu
   -- - Dane splywaja do Moskwy a ty za kuriera robisz.

A po co?... Wiesz ile dzisiejszy Izrael ma obywateli pochodzenia radzieckiego?  Myślisz, że razwietka wypuszcza ludzi za darmo?

JB

Data: 2019-09-21 12:14:03
Autor: Jacek Bialy
A tymczasem w Izraelu

Data: 2019-09-21 10:07:49
Autor: A. Filip
A tymczasem w Izraelu
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Wszystko wskazuje ze trzecia sila w ichnim parlamencie bedzie koalicja
ugrupowan arabskich. Jako trzecia sila arabscy parlamentarzysci beda
mieli dostep do informacji izraelskiego wywiadu.

Nie martw się.  Państwo Żydowskie zatka szybko tą arabską dziurę.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-21 11:19:35
Autor: u2
A tymczasem w Izraelu
W dniu 21.09.2019 o 10:07, A. Filip pisze:
[...]

w nowym serialu Netflix`a p.t. The Spy Sasha Baron Cohen gra arabskiego żyda z Egiptu, ma dostęp do największych tajemnic żydoskich i arabskich))))))))))

--
I love love

A tymczasem w Izraelu