A tymczasem w TVPis

Data: 2017-08-04 10:57:12
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w TVPis
Sporo czasu poswiecono sprawie reparacji. Rzad jest na etapie kontroli dokumentow zwiazanych z rzekomym zrzeczeniem sie Polski z reparacji.

Data: 2017-08-04 11:02:45
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w TVPis
Data: 2017-08-05 08:41:42
Autor: Lord Donate
A tymczasem w TVPis
User "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Sporo czasu poswiecono sprawie reparacji. Rzad jest na etapie kontroli
dokumentow zwiazanych z rzekomym zrzeczeniem sie Polski z reparacji.

Gieniusz! Gieniusz! Zenuś! Udalo ci sie! Napisales az 2 zdania!!! Nie
szkodzi ze bez sensu ale chyba samodzielnie!?

Zauważ Zenuś, że daje ci szanse i nie nazywam cie twoim ulubionym okresleniem - PSIKUTAS. Doceń to koguciuku! ;-)))

CL

Data: 2017-08-05 02:30:23
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w TVPis
Tylko ja i ty folksdojczu pizdziaku widzimy co sam wymysliles. No i twoje klony tez, nawet te co u ciebie w kf siedza. Do tego synu kundla nie jest mnie w stanie obrazic, bo byle kto nie moze mnie obrazic. Lyknij wapna z saszetki bo nie jest wykluczone ze niedlugo na sucho z dolu bedziesz je zarl.

Data: 2017-08-05 11:37:50
Autor: Lord Donate
PSIKUTAS - (c) Zenus kogucikiem zwany
PSIKUTAS "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:20e89942-3484-42ce-a161-0cf29d076b7egooglegroups.com...
Tylko ja folksdojcz widze co w kotłowni wmyslilem. No i moje klony tez, nawet te co w kotłowni siedzą. Jako syn kundla i kozy kocham śmietniki i żarcie z blaszanej psiej michy. Byle kto nie moze mnie tego żarcia zabrać. Uwilbiam takie zycie kiedy jestem zaszczany i osrany ale łykne wapna z dołu który sobie wykopałem bo nie jest wykluczone ze niedlugo na sucho z dolu bede zarl własne gówno. Jak ja uwielbiam koopsztale.

A tymczasem w TVPis