A tymczasem w niemczech

Data: 2017-10-15 20:03:04
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w niemczech
Minister spraw wewnetrzych stwierdzil ze z przyjemnoscia wprowadza muzulmanskie swieta do niemieckiego kalendarza.

Data: 2017-10-16 08:26:28
Autor: A. Filip
A tymczasem w niemczech [muzułmańskie ś więta]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Minister spraw wewnetrzych stwierdzil ze z przyjemnoscia wprowadza
muzulmanskie swieta do niemieckiego kalendarza.

Niemcy wybrali "dalekowzroczność"? ;-)

Data: 2017-10-16 13:29:07
Autor: nadir
A tymczasem w niemczech
Minister spraw wewnetrzych stwierdzil ze z przyjemnoscia wprowadza
muzulmanskie swieta do niemieckiego kalendarza.

Czyli będą obchodzić ramadan, no skoro tak wolą...

Data: 2017-10-16 15:26:41
Autor: silvio balconetti
A tymczasem w niemczech
Am 16.10.2017 um 13:29 schrieb nadir:
Minister spraw wewnetrzych stwierdzil ze z przyjemnoscia wprowadza
muzulmanskie swieta do niemieckiego kalendarza.

Czyli będą obchodzić ramadan, no skoro tak wolą...

Puknijcie sie w puste lepetyny. Rzeczywiscie cos o tym bakal, ale niedlugo bedzie ministrem, a zastapi go inny, raczej niechetny roznym eksperymentom. Poza tym zrobila sie awantura i g*wno bedzie. Z innej strony mialem kiedys w kalenadrzu wyliczone rozne swieta w roznych krajach, zeby podrozny wiedzial kiedy w Szwajcarii wszystko zamkniete, a w niektorych krajach arabskich na ulicy nawet wody pic nie mozna albo zeby nie zapraszal znajomych lub sie do nich nie wpraszal, bo oni poszcza.
Poczytajcie lepiej co wam w Pomrocznej szykuja i zmieniaja.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-10-16 09:32:12
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w niemczech
W gagagazecie mam czytac?

Data: 2017-10-16 10:26:37
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w niemczech
Niestety nie wiem czy jestem prawdziwym Polakiem bo nie odpowiedzialem na kilka pytan. Kto to jest Donald Tusk?

Data: 2017-10-16 19:41:48
Autor: Trefniś
A tymczasem w niemczech
W dniu .10.2017 o 19:26 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Niestety nie wiem czy jestem prawdziwym Polakiem bo nie odpowiedzialem  na kilka pytan. Kto to jest Donald Tusk?

Zero Certyfikatu Polaka z podpisem Mimimichnika!

--
Trefniś

Data: 2017-10-16 11:12:57
Autor: Zenek Kapelinder
A tymczasem w niemczech
Chyba sie potne.

Data: 2017-10-16 19:00:27
Autor: Trefniś
A tymczasem w niemczech
W dniu .10.2017 o 18:32 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

W gagagazecie mam czytac?

Ależ oni mają znacznie ważniejsze problemy!

"Uwaga! Kwiz! Sprawdź, czy jesteś prawdziwym Polakiem":
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/13,35798,7141,uwaga-kwiz-sprawdz-czy-jestes-prawdziwym-polakiem.html

Będą wydawali certyfikaty!

--
Trefniś

Data: 2017-10-16 20:37:38
Autor: Trefniś
A tymczasem w niemczech
W dniu .10.2017 o 20:14 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

Zero Certyfikatu Polaka od Adasia M.

--
Trefniś

Data: 2017-10-16 21:42:01
Autor: Presidente de San Escobar
A tymczasem w niemczech
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Wyszlo mi 8/12

Zero Certyfikatu Polaka od Adasia M.

Się podniecasz :DDD Wreszcie trafiłeś na artykuł w GW na swoim poziomie
:DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 21:46:24
Autor: Presidente de San Escobar
A tymczasem w niemczech
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> napisał(-a):

> Ależ oni mają znacznie ważniejsze problemy!
>
> "Uwaga! Kwiz! Sprawdź, czy jesteś prawdziwym Polakiem":
> [...]
Wyszlo mi 8/12

Ja też. Szkoda. Liczyłem na 10-11.
Nawet na pisuarowego debila nie nadaję się :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 21:54:57
Autor: pinokio
A tymczasem w niemczech
W dniu 16.10.2017 o 21:46, Presidente de San Escobar pisze:
Ja też. Szkoda. Liczyłem na 10-11.
Nawet na pisuarowego debila nie nadaję się :DDDDDDDDDDD

Twój wynik to
5/12
Fatalnie - Żaden z ciebie Polak!

Wypowiedź redaktorka z gejzety aborczej twierdzi że nie jestem Polakiem.
Ile lat michnik będzie pluł na Polskę?

Data: 2017-10-17 08:57:33
Autor: Presidente de San Escobar
A tymczasem w niemczech
pinokio <pinokio@nie.adres.pl> napisał(-a):

> [...]

5/12
Fatalnie - Żaden z ciebie Polak!

Wypowiedź redaktorka z gejzety aborczej twierdzi że nie jestem Polakiem.

A to plucie na ciebie jest pluciem na Polskę? Startuj w wyborach zobaczymy na
ile ty jesteś Polską :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 23:29:31
Autor: nadir
A tymczasem w niemczech
W dniu 2017-10-16 o 15:26, silvio balconetti pisze:

Puknijcie sie w puste lepetyny. Rzeczywiscie cos o tym bakal, ale niedlugo bedzie ministrem, a zastapi go inny, raczej niechetny roznym eksperymentom.

I co to zmienia? Nie dziś to za kilkanaście lat i tak będą obchodzić ramadan.

Poza tym zrobila sie awantura i g*wno bedzie.

Czyli wprowadzą święta chrześcijańskie?

Poczytajcie lepiej co wam w Pomrocznej szykuja i zmieniaja.

Dawaj linki do tych słusznych stron.

Data: 2017-10-17 00:03:19
Autor: Grzesio
A tymczasem w niemczech
Minister spraw wewnetrzych stwierdzil ze z przyjemnoscia wprowadza muzulmanskie swieta do niemieckiego kalendarza.

Odpierdol się gnoju od najwspanialszego narodu na świecie. Jak wróci nasza PO to wam polaczki wtedy dojebiemy. Będziemy was pałami napierdalać aż nam oddacie to co straciliśmy przez pisuarów. A wy będziecie gówno wywozić z pod naszych gości i to za miskę zupy. A wasze stare i dzieciaczki będą im druta robić za batonika z naszych marketów.

A tymczasem w niemczech