A u Karnowskich

Data: 2019-05-25 15:39:58
Autor: Bruno Brunowski
A u Karnowskich
"71 lat temu komuniści po torturach zamordowali rotmistrza Witolda Pileckiego. Cześć i chwała bohaterom!"

https://wpolityce.pl/historia/448156-71-lat-temu-komunisci-zamordowali-rtm-pileckiego

Ten tytuł to chyba podpada pod promowanie totalitaryzmu.

--
Bruno

Data: 2019-05-26 00:05:24
Autor: Jacek Bialy
A u Karnowskich
[...]

Myślisz brunieczku, że każdy od razu kojarzy mordy z bohaterstwem?
Wstydziłbyś się ubeku... A fe!

JB

Data: 2019-05-26 09:32:09
Autor: A. Filip
A u Karnowskich [Kto może sądzić że komunistyczni kaci byli bohaterami? BB?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

IMHO twoja "sugestia" podpada bardziej.

Przecież każde dziecko w RP3 wie że tylko kaci z CIA/USA przez zastosowanie
tortur w Starych Kiejkutach zostali bohaterami (obrony jedynie słusznej
wolności i demokracji).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-26 01:00:54
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 26 maja 2019 09:36:15 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

tortur w Starych Kiejkutach zostali bohaterami (obrony jedynie słusznej

Nie pierwszy raz język polski okazuje się "patriotów" zbyt trudnym.

--
Bruno

Data: 2019-05-26 01:51:50
Autor: Jacek Bialy
A u Karnowskich [Kto może sądzić że komunistyczni kaci byli bohaterami? BB?]
  -- Przecież każde dziecko w RP3 wie że tylko kaci z CIA/USA przez zastosowanie tortur w Starych Kiejkutach zostali bohaterami

Czy kat musi być od razu mordercą? A jeśli morderca podrzuci na przykład atomówkę zegarową w środku twojego miasta. I ty go złapałeś za jaja, i wiesz że to on, wiesz o której godzinie, ale jeszcze nie wiesz gdzie schował... I co mu zrobisz?

JB

Data: 2019-05-26 01:56:23
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -

I nie mieszaj Talibów z ludźmi pokroju Pileckiego. Szukając tanich symetrii ujawniasz płaski rozum i brak charakteru.

JB

Data: 2019-05-26 11:20:19
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

Czyli są okoliczności usprawiedliwiające otwarte łamanie
(przez CIA/USA) konstytucji RP3?
[ KRP-40 zakaz tortur; KRP-41 zakaz bezprawnego pozbawienia wolności [A]]

Cały świat z utęsknieniem czeka na wolność i demokracja jaką USA wniosły
do Królestwa Saudów!

[A] https://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/2.htm

Data: 2019-05-26 02:28:28
Autor: Jacek Bialy
A u Karnowskich [Kto może sądzić że komunistyczni kaci byli bohaterami? BB?]
   -- - Czyli są okoliczności usprawiedliwiające -- -

Pytałem - co zrobisz?  (mnie odpowiadać nie musisz).

JB

A u Karnowskich