Łubu dubu...

Data: 2018-07-04 02:38:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Łubu dubu...
....łubu dubu, niech żyje nam Prezes naszego klubu. Niech żyje nam!

https://pikio.pl/misiewicz-ujawnia-jaroslaw-kaczynski/

Data: 2018-07-04 02:46:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Łubu dubu...
W dniu środa, 4 lipca 2018 11:42:08 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 04.07.2018 o 11:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
> ...łubu dubu, niech żyje nam Prezes naszego klubu. Niech żyje nam!
> zagłosowałem za Miśkiem, że go oceniam dobrze i takie cuś wyskoczyło, klewciu jakaś podejrzana ta stronka:)

Failed To Verify Referrer

No nie wiem, w każdym razie to jest Miś na miarę naszych możliwości..

Data: 2018-07-04 12:14:20
Autor: u2
Łubu dubu...
W dniu 04.07.2018 o 11:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

no to macie duże możliwości:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-07-04 09:59:03
Autor: Milf Hunter Dąs
Łubu dubu...
W dniu środa, 4 lipca 2018 11:38:25 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
...łubu dubu, niech żyje nam Prezes naszego klubu. Niech żyje nam!

https://pikio.pl/misiewicz-ujawnia-jaroslaw-kaczynski/

Być może pisiorstwu należą się baty, problem w tym że w peło takich Misiewiczów
jak nie liczyć było zawsze więcej. Do tego w peło było krycie.

Sam rozumisz, jak jest taki a nie inny wybór...

Mnie to szczerze mówiąc koło chja latajo te misiewicze, gospodarka panie, gospodarka. Poza tym pisiorstwo z Dudełem bardziej się starają żeby się kręciło.
Oczywiście jak Tobie bardziej pasują liberały, czapkuj za liberałami:)

Data: 2018-07-05 11:06:51
Autor: stevep
Łubu dubu...
W dniu 2018-07-04 o 18:59, Milf Hunter Dąs pisze:
[...]

Nie chrzańcie przecież to PiS-owskie Misiewicze towarzyszu wąs.

--
stevep

Data: 2018-07-05 16:09:35
Autor: piss
Łubu dubu...
pajac "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c8e8ea4-97b9-4138-9841-9235a35b3feegooglegroups.com...

Być może pisiorstwu należą się baty,
problem w tym że w peło takich Misiewiczów
jak nie liczyć było zawsze więcej.

P R Z Y K Ł A D Y pajacu!

CL

Data: 2018-07-05 12:52:38
Autor: Milf Hunter Dąs
Łubu dubu...
użytkownik piss napisał:

P R Z Y K Ł A D Y pajacu!

CL

http://niewygodne.info.pl/ludzie/rostowska-fb-550.jpg

https://www.pb.pl/lista-wstydu-platformy-obywatelskiej-691425

ponad 400 swojaków:)

Jak tam pies sąsiada?

Data: 2018-07-05 13:14:06
Autor: Bruno Brunowski
Łubu dubu...

1054 udokumentowanych pisiewiczów po 2 latach i rośnie: http://pisiewicze.pl

--
Bruno

Data: 2018-07-06 09:00:11
Autor: piss
Łubu dubu...

Użytkownik "Milf Hunter Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff0c1854-c5ba-41a1-bce2-42e0bdc923e9googlegroups.com...
użytkownik piss napisał:

P R Z Y K Ł A D Y pajacu!

CL

http://niewygodne.info.pl/ludzie/rostowska-fb-550.jpg

=>>  To ma być wiarygodne źródło? Dawaj TVP Info albo jakieś rydzykowe! ;-)

https://www.pb.pl/lista-wstydu-platformy-obywatelskiej-691425

ponad 400 swojaków:)

=> Nie mów! Stasio Piotrowicz też? ;-)))

Jak tam pies sąsiada?

=>> Tęskni za tobą! Cos mu zrobił? ;-)))))

CL

Data: 2018-07-04 17:01:14
Autor: jacekbialy80
Łubu dubu...
Bardziej to wygląda na sarkazm, bo Kaczyński nie jest żadnym strategiem. Podobnie jak Schetyna jest dobrym partyjnym aparatczykiem potrafiącym resztę trzymać krótko za przysłowiowy ryj (ach - gdyby Tusk tak potrafił...)
Kaczyński wygrywa tylko dlatego, że w rolach strategiczno-wizerunkowych pozwolił działać lepszym od siebie, lecz do jakiegoś stopnia lojalnym wobec niego.
Misiewicza wywalił również nie z własnej intencji, skąd uwagi tamtego. Być może naprawdę się podlizuje, lecz po co? Kaczyński ma coraz mniej do powiedzenia w PiS - a już najmniej na temat Misiewicza.
JB

Data: 2018-07-05 11:08:20
Autor: stevep
Łubu dubu...
W dniu 2018-07-05 o 02:01, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Jest się czym chwalić, Hitler też wygrywał łamiąc traktaty tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-07-05 03:49:58
Autor: jacekbialy80
Łubu dubu...

Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk
--

Łubu dubu...