艁ukaszenka i Putin zaczynaj 膮 si臋 ba膰 profesjonalnej i coraz bardziej nowoczesnej polskiej armii(jeczki)

Data: 2013-05-05 16:11:53
Autor: A. Filip
艁ukaszenka i Putin zaczynaj 膮 si臋 ba膰 profesjonalnej i coraz bardziej nowoczesnej polskiej armii(jeczki)
Anatol <c355@usuntowp.pl> pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=BNO0IYNUvxI
http://www.youtube.com/watch?v=pPm9bhZA_BM

i sprowadza na Bia艂oru艣 4 dywizjony rosyjskich dywizjon贸w rakiet S300
oraz pu艂k samolot贸w Su-30 :

http://www.rp.pl/artykul/11,1002931-Rosyjski-pulk-lotniczy-u-granic-Polski.html
[...]
Anatol

Si艂 zbrojnych w kt贸rych kt贸rej pi臋ciu g艂贸wnych genera艂贸w rodzaj贸w si艂
zbrojnych wsiada do jednego samolotu (i zalicza start bez l膮dowania)
nale偶y ba膰 si臋 jako profesjonalist贸w czy raczej jako takich kt贸rym nie
wiadomo co do 艂ba mo偶e strzeli膰?

Bo jak dla mnie poziom dow贸dcy rodzaju si艂 zbrojnych powinien wymaga膰
czego znacznie wi臋cej ni偶 bezmy艣lnego wype艂niania g艂upich rozkaz贸w/sugestii.
Jak w praktyce udowodniono nie wymagano.

--
A. Filip
Zbytnia skrupulatno艣膰 jest sprzeczna z rozs膮dkiem.

Data: 2013-05-05 07:51:47
Autor: Leming Show
kaszenka i Putin zaczynaj si ba profesjonalnej i coraz bardziej nowoczesnej polskiej armii(jeczki)
Si zbrojnych w kt髍ych kt髍ej pi阠iu g丑wnych genera丑w rodzaj體 si
zbrojnych wsiada do jednego samolotu (i zalicza start bez l眃owania)
nale縴 ba si jako profesjonalist體 czy raczej jako takich kt髍ym nie
wiadomo co do 砨a mo縠 strzeli?

Moze zapamietali slowa Millera "polski pilot to wyladuje na drzwiach
od stodoly".
Przypomnial mi sie jeszcze film, jak to w 39 tym w pewnej miescinie
zorganizowano zbiorke pieniedzy na karabin maszynowy ktory mial
odeprzec atak niemcow. Debatowali z tydzien, karabin kupili, nie
wystrzelili nawet pocisku, nie zdazyli.

Data: 2013-05-05 17:18:17
Autor: Bogdan Idzikowski
kaszenka i Putin zaczynaj si ba profesjonalnej i coraz bardziej nowoczesnej polskiej armii(jeczki)

U縴tkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:a7354c63-2543-483e-bed4-25256fe04d67a6g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Czy aby na pewno Miller to powiedzia?
Stary jestem, pami赕 czasami p砤ta mi figle, ale gdzie mi si majaczy, 筷 te wiekopomne s硂wa wypowiedzia mi硂禼iwie nam panuj眂y prezydent Komorowski!

rozbawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

艁ukaszenka i Putin zaczynaj 膮 si臋 ba膰 profesjonalnej i coraz bardziej nowoczesnej polskiej armii(jeczki)