艁ukaszewicz zachwyca si臋 Niemcami. A obra偶a Polak 贸w. "S艂oma z but贸w im wystaje"

Data: 2018-10-14 18:46:45
Autor: Zenek Kapelinder
艁ukaszewicz zachwyca si臋 Niemcami. A obra偶a Polak 贸w. "S艂oma z but贸w im wystaje"
W Janciu Wodniku gral dziada. I takim go zapamietamy.

Data: 2018-10-15 07:45:05
Autor: Pajdak
Kogut zachwyca si Putinem!. A obra縜 Polak體. "S硂ma z but體 im wystaje"
kutasina nowogrodzka "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:06729c4d-ef64-448d-bb0f-75c7daed6baagooglegroups.com...
W Janciu Wodniku gral dziada. I takim go zapamietamy.

A w砤秐ie 縠 nie!

Tu masz jego role filmowe: https://tinyurl.com/yatll8xz

--
Pajdak

Data: 2018-10-15 18:38:56
Autor: Zenek Kapelinder
Kogut zachwyca si臋 Putinem!. A obra偶a Polak贸w . "S艂oma z but贸w im wystaje"
Gral dziada i takim w pamieci zostanie.

Data: 2018-10-16 15:19:43
Autor: Pajdak
lotny kogut zachwyca si Putinem!. A obra縜 Polak體. "S硂ma z but體 mu wystaje"
psikutasina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:2655c6d8-48c5-4560-b975-4a707a33268fgooglegroups.com...
Jestem dziadem i takim w pamieci zostane.

Kto cie b阣zie pamieta nieszcz甓niku! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-16 06:58:17
Autor: Zenek Kapelinder
lotny kogut zachwyca si臋 Putinem!. A obra偶a Po lak贸w. "S艂oma z but贸w mu wystaje"
ciebie pizdziak dzisiaj nikt nie pamieta bo wiekszosc ma cie w kf. A mozesz to zmienic. Podpal sie, bedziesz mial swoje 10 sekund w mediach. Trzy miliony ludzi sie o tobie dowiedza.

Data: 2018-10-16 18:06:29
Autor: Pajdak
lwypierzony kogut zachwyca si Putinem!. A obra縜 Polak體. "S硂ma z but體 mu wystaje"
bekart "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:75c80e78-5432-4f8f-b7b3-272a8df9dd94googlegroups.com...
mnie nieszcz甓nika dzisiaj nikt nie pamieta bo wiekszosc ma mnie w kf. A moge to zmienic. Podpale sobie ogon, bede mial swoje 10 sekund w tvp info. Miliony ludzi sie o mnie dowiedza. prezes pozwoli mi nakarmic kota a jak bedzie miau miau dobry humor to i w kuwecie pozwoli piasek wymienic. o szcz阺cie niepoj阾e! jestem przeszcz甓liwy.  chyba oszalej z rado禼i.

Najwyzszy czas zenu! Ty durniu! ;-)))))))

--
Pajdak

艁ukaszewicz zachwyca si臋 Niemcami. A obra偶a Polak 贸w. "S艂oma z but贸w im wystaje"