Łupkowe eldorado zamieniło się w to , co zwykle, czyli polską niemoc

Data: 2013-05-20 07:55:18
Autor: WW
Łupkowe eldorado zamieniło się w to , co zwykle, czyli polską niemoc
W dniu 2013-05-18 23:01, jr pisze:
Bardzo możliwe, że Putin załatwił sobie z Obamą nie tylko likwidację projektu
tarczy antyrakietowej, ale też problem gazu łupkowego w Polsce.
   więcej:
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/rosyjska-prasa-twierdzi-ze-projekt-wydobycia-gazu-lupkowego-w-polsce-jest-skraju-upadku

Pamiętasz Karlino?
Z pustego walnęło, jak się potem okazało.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-05-20 19:50:49
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/rosyjska-prasa-twierdzi-ze-projekt-wydobycia-gazu-lupkowego-w-polsce-jest-skraju-upadku

| Pamiętasz Karlino?
| Z pustego walnęło, jak się potem okazało.

Nie wiem skad u ciebie takie proste porownanie Karlina do lupkow. Karlino to
byl jeden odwiert, lupki to nowa technologia i niezbadany dotad obszar. Rosja
nigdy nie bala sie takiego, czy innego szybu, natomiast jesli chodzi o lupki,
robi wiele (i to sporym nakladem), zebysmy ten temat porzucili.

Data: 2013-05-21 10:12:44
Autor: WW
W dniu 2013-05-20 19:50, jr pisze:

| Pamiętasz Karlino?
| Z pustego walnęło, jak się potem okazało.

Nie wiem skad u ciebie takie proste porownanie Karlina do lupkow.

Dlaczego mnie to nie dziwi?
Może dlatego że:
i tu i tam ropa
i tu i tam Polska
i tu i tam mówiło się o naciskach Rosji
itd.

Data: 2013-05-23 00:40:51
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:knfa9u$92c$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Dlaczego mnie to nie dziwi?
| Może dlatego że:
| i tu i tam ropa
| i tu i tam Polska

Gdzie konczy sie logika, zaczynaja sie symetrie...

| i tu i tam mówiło się o naciskach Rosji

Mowilo sie?... W sprawie Karlina nie bylo zadnych naciskow.

Łupkowe eldorado zamieniło się w to , co zwykle, czyli polską niemoc