Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   A w Ducati pękaj±... zębatki

A w Ducati pękaj±... zębatki

Data: 2010-08-30 08:21:57
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
A w Ducati pękaj±... zębatki
AZ napisał(a):
Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-08-30 10:36:48
Autor: Marcin N
A w Ducati pękaj±... zębatki

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5fit0$v1m$1@mx1.internetia.pl...
AZ napisał(a):
Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

Data: 2010-08-30 08:39:41
Autor: AZ
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi siÄ™ coĹ› takiego do przedzierania siÄ™ w korkach.
Ze jak? Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-30 10:50:34
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
A w Ducati pękają... zębatki
AZ napisał(a):
Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-08-30 08:58:38
Autor: AZ
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-30, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow?

Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

Nie mogles mi tego na priv wyslac? Bo teraz to wstyd na cala grupe...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-30 10:53:18
Autor: duddits
A w Ducati pękają... zębatki
W dniu 2010-08-30 10:50, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales.

A to nie chodziło o buty?

;)

--
duddits

Data: 2010-08-30 09:16:56
Autor: Piotr Klimek
A w Ducati pękaj±... zębatki
Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-08-30 11:35:25
Autor: Przemysław Bernat
A w Ducati pękaj±... zębatki
Dnia Mon, 30 Aug 2010 09:16:56 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

Wolne koło! Jak w trampku :-)
Wiem, że upraszczam, ale tak mi się skojarzyło :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-30 14:09:56
Autor: Marcin N
A w Ducati pękaj±... zębatki

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrn.pl.i7mtoa.724.usenet@piko.homelinux.net...
Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka.

i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe

A jak w ogóle działa takie sprzęgło?
Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach.

W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje.
Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu:
http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie motocykla przy niskich prędko¶ciach.

Data: 2010-08-30 12:11:07
Autor: AZ
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie motocykla przy niskich prędkościach.
Motur sobie wyreguluj :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-30 14:31:00
Autor: Marcin N
A w Ducati pękają... zębatki

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5g74r$7sh$2@node1.news.atman.pl...
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie
motocykla przy niskich prędkościach.

Motur sobie wyreguluj :-)

Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Data: 2010-08-30 12:33:31
Autor: AZ
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Motur sobie wyreguluj :-)

Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).
Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-30 22:26:27
Autor: Don Pedro
A w Ducati pękają... zębatki
AZ pisze:
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Motur sobie wyreguluj :-)
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).
Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma ale
to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec.

Do tego:
- luz na łańcuchu,
- luz na lince gazu,
- luz na zabieraku (wybite gumy),
- przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach).
Brudne gaĹşniki i brak synchronizacji raczej spowodujÄ… zamulanie niĹĽ szarpanie.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-08-31 09:59:49
Autor: de Fresz
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?


--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2010-08-31 08:19:05
Autor: Piotr Klimek
A w Ducati pękaj±... zębatki
Dnia (Tue, 31 Aug 2010 09:59:49 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja, sniedzieja styki, lamia sie wewnatrz. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-08-31 10:48:32
Autor: de Fresz
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?


sniedzieja styki,

Styki w kablu?


lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra.

--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2010-08-31 09:52:43
Autor: Piotr Klimek
A w Ducati pękaj±... zębatki
Dnia (Tue, 31 Aug 2010 10:48:32 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

Nie wiem, wymienialem raz czy dwa w samochodach.

sniedzieja styki,

Styki w kablu?

Laczenie ze swieca, jak zwal tak zwal.


lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra.

Napisalem z doswiadczenia samochodowego. Fakt, ze pacjent byl z rocznika
`89 i jezdzil na LPG (podobno silnik zasilany LPG jest bardziej wrazliwy
na jakosc kabli WN). Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :) Pytales o
zuzycie, wiec odpowiedzialem.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-08-31 12:00:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
A w Ducati pękaj±... zębatki
Piotr Klimek napisał(a):
Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :)

Psuja psuja i motur wcale nie musi miec 50 lat. IMHO motocyklowe przewody WN maja gorzej niz autowe. Dodatkowo durne japonce w wiekszosci moturow stosuja przewody zintegrowane z cewkami.
Ale wymiana przewodow + fajek potrafi uczynic cuda z motocyklem :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-08-31 10:57:45
Autor: Marcin N
A w Ducati pękaj±... zębatki

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5ifl0$ggc$1@inews.gazeta.pl...
On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?


sniedzieja styki,

Styki w kablu?


lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra.

Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów. Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał. Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute.

;)

Data: 2010-08-31 17:52:31
Autor: Ivam
A w Ducati pękaj±... zębatki
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5ig64$up5$1@news.onet.pl...
Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów.

Szarpie.

Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał.

Bo nie trzeba...

Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute.

Wlasnie dlatego ;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-09-01 09:56:47
Autor: Marcin N
A w Ducati pękaj±... zębatki

Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c7d2519$0$21006$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5ig64$up5$1@news.onet.pl...
Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów.

Szarpie.

Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał.

Bo nie trzeba...

Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute.

Wlasnie dlatego ;)

Pozostaje więc tylko jedynka defiladowa?

Data: 2010-08-31 11:04:44
Autor: Don Pedro
A w Ducati pękaj±... zębatki
de Fresz pisze:
On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

Trzymasz moto na dnie Bałtyku?

lamia sie wewnatrz.

Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra.

No wła¶nie. Główny zainteresowany nie raczył napisać czym jeĽdzi, a ja wróżk± nie jestem. Dopiero póĽniej kto¶ dopisał co¶ o Fazerze, ale o roczniku nikt nie wspomina.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-08-31 12:07:50
Autor: de Fresz
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-31 11:04:44 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:

Jak przewody WN mog± się zużyć?

Parcieje izolacja,

Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

Trzymasz moto na dnie Bałtyku?

No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stoj±cych pod chmurk± nie widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły przewodzenia. Ale może o czym¶ nie wiem? Pomińmy tu przypadek majstra z dwoma lewymi łapskami, bo w to, że wszystko da się zepsuć akurat bez problemu uwierzę.


--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2010-08-31 12:09:50
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
A w Ducati pękaj±... zębatki
de Fresz napisał(a):

No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stoj±cych pod chmurk± nie widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły przewodzenia. Ale może o czym¶ nie wiem?

Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac, ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2010-08-31 12:56:50
Autor: Don Pedro
A w Ducati pękaj±... zębatki
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
de Fresz napisał(a):

No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stoj±cych pod chmurk± nie widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły przewodzenia. Ale może o czym¶ nie wiem?

Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac, ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.

Dokładnie. Po wymianie kabli nagle równiej pracuje na zimno, nie ma prychnięć przy szybszym dodaniu gazu, nie gubi zapłonów, itp. Kable nie zdychaj± z dnia na dzień.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-08-31 12:00:14
Autor: Don Pedro
A w Ducati pękaj±... zębatki
de Fresz pisze:
On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:

- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach).

Jak przewody WN mog± się zużyć?

1. Ze staro¶ci (przebija izolacja). 2. Uszkodzenia mechaniczne (przetarcia, załamania). 3. Niewła¶ciwy montaż (fajka zsunięta ze ¶wiecy, przewód wysunięty z cewki). 4. Itp...


pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-08-31 15:33:06
Autor: Monster
A w Ducati pękaj±... zębatki
W dniu 2010-08-31 09:59, de Fresz pisze:

Jak przewody WN mog± się zużyć?
Czasem mog±,w mojej po dziesięciu latach ładnie się zwęglił przy fajce,ale nie wykluczam ze uszkodzenie mogło powstać przy dzwonie.


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2010-08-30 14:35:21
Autor: duddits
A w Ducati pękają... zębatki
W dniu 2010-08-30 14:31, Marcin N pisze:
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
obrotach (rzędu 1500).

Na ktĂłrym biegu? Jak na pierwszym to u mnie teĹĽ tak jest (FZ6).

Nie wiem co prawda co się kryje pod określeniem "strasznie", ale w moim
przypadku nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu.

Może wystarczy skontrolować naciąg łańcucha?

--
duddits

Data: 2010-08-30 16:16:01
Autor: Ivam
A w Ducati pękają... zębatki
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$1@news.onet.pl...
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane. IMHO zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie, ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-30 16:19:41
Autor: de Fresz
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$1@news.onet.pl...
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury lubi± obroty. Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.


--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2010-08-30 22:30:36
Autor: Don Pedro
A w Ducati pękaj±... zębatki
de Fresz pisze:
On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$1@news.onet.pl...
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury lubi± obroty.

Przeciwnie, generalizuj±c - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym spokojniej. I na tym kończy się zależno¶ć, bo w dzisiejszych czasach za dużo jest kombinacji z elektronik±, wykorbieniami, poprzestawianymi zapłonami, itp.

Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w
porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.


Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-08-31 09:58:00
Autor: de Fresz
A w Ducati pękają... zębatki
On 2010-08-30 22:30:36 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:

Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury lubi± obroty.

Przeciwnie, generalizuj±c - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym spokojniej. I na tym kończy się zależno¶ć, bo w dzisiejszych czasach za dużo jest kombinacji z elektronik±, wykorbieniami, poprzestawianymi zapłonami, itp.

Moje praktyczne spostrzeżenie jest takie, że znakomita większo¶ć R4 którymi jechałem przy absurdalnie niskich obrotach lubiła se poszarpać, a już zwłaszcza na 1., z jej natury. Ile to jest "bardzo", to każdy pewnie uważa po swojemu.


Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w
porównaniu z dużymi V-kami czy singlami.

Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz?

Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpi± bardziej.

--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2010-08-31 11:06:31
Autor: Don Pedro
A w Ducati pękaj±... zębatki
de Fresz pisze:
Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpi± bardziej.

Jaaasne. Zaraz bez sejsmografu się nie obędzie. Tak bajdełejem, taki GTR1400 nie szarpie. Ale za to niezno¶nie wibruje pow. 4500 obr.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-08-30 17:20:11
Autor: Norbi
A w Ducati pękają... zębatki
W dniu 2010-08-30 16:16, Ivam pisze:
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$1@news.onet.pl...
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich
obrotach (rzędu 1500).

Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane.
IMHO zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi
miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie,
ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen.


Mialem takie objawy w KFazerze ale przy zepsutych gaznikach - sprezynki byly nierownomiernie wyciagniete i nie otwierala sie przepustnica rowno.

Objawy - pon 3 tys szarpanie.

Wyregulowanie sprezynek pomoglo  od 2 tys ciagnal - ponizej tak sobie.

Wymiana gaznikow pomogla - od 1500 spokojnie jechal :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-08-30 19:59:04
Autor: Ivam
A w Ducati pękają... zębatki
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7bcc31$0$27029$65785112@news.neostrada.pl...
Mialem takie objawy w KFazerze

Jak litr, to sie nie liczy. 600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i tyle.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-31 08:11:25
Autor: Seba
A w Ducati pękaj±... zębatki
Dnia Mon, 30 Aug 2010 19:59:04 +0200, Ivam napisał(a):

600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i tyle.

A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo
sobie przyspiesza i tyle.
Icomipanzrobisz ;)


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

Data: 2010-08-31 17:55:31
Autor: Ivam
A w Ducati pękaj±... zębatki
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bsdagi1itgg$.1lvvaxyuq9ev2.dlg@40tude.net...
A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo
sobie przyspiesza i tyle.

No wlasnie to jest to szarpanie, tylko Ty masz inna definicje. Wszystkie fazery, na ktorych sie przewiozlem szarpia i nie wierze, ze Twoj jest wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej przez kogos wspomnianego sejsmografu;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-09-01 07:27:51
Autor: Seba
A w Ducati pękaj±... zębatki
Dnia Tue, 31 Aug 2010 17:55:31 +0200, Ivam napisał(a):

No wlasnie to jest to szarpanie, tylko Ty masz inna definicje. Wszystkie fazery, na ktorych sie przewiozlem szarpia i nie wierze, ze Twoj jest wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej przez kogos wspomnianego sejsmografu;)

Dupa nie sejsmograf ;) - u mnie nie szarpie i tyle. Chyba, że mówimy o
jeĽdzie na pograniczu zdławienia silnika - ale przecież nie o tym była
mowa :)


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

A w Ducati pękaj±... zębatki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona